Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at Liverpool kan handle Masch uten problemer, men med en gang en spiller som faktisk har spilt godt  og skal til United er det full krig? Likhet i loven? not.

9066364[/snapback]

Fantastisk godt poeng! Jeg har lurt på det samme selv! Dette er ikke den første gangen United blir forskjellsbehandlet, dessverre. Dette beviser nok en gang FA sin inkompetanse!

@MetroN: Tèvez er ikke den typen skal jeg si deg! Han er en arbeidshest uten sidestykke, på lik linje med Rooney! Jeg er overbevist om at han signerer, vent og se :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at Liverpool kan handle Masch uten problemer, men med en gang en spiller som faktisk har spilt godt  og skal til United er det full krig? Likhet i loven? not.

9066364[/snapback]

Fantastisk godt poeng! Jeg har lurt på det samme selv! Dette er ikke den første gangen United blir forskjellsbehandlet, dessverre. Dette beviser nok en gang FA sin inkompetanse!

@MetroN: Tèvez er ikke den typen skal jeg si deg! Han er en arbeidshest uten sidestykke, på lik linje med Rooney! Jeg er overbevist om at han signerer, vent og se :)

9072352[/snapback]

Nei, dette er ikke riktig tenkt dessverre.

Mascherano ble kjøpt FØR alt kaoset som oppsto rund West Hams 2 stjernespillere kom opp for premier league-folkene. Dvs at på den tiden var det ingen uenighet mellom west ham og han agenten som jeg ikke husker navnet på.

Når saken kom opp "kansellerte" west ham avtalen med agenten og selskapet hans, og ifølge de og premier league er det west ham som nå sitter på rettighetene og kontrakten til tevez. Dette problemet var da ikke noe problem under mascheranotransferen, om dere skjønner :).

Ifølge premierleaguebestemmelsene kan ikke en spiller være under kontrakt/eies av noen andre enn laget han spiller for - ingen privatpersoner eller selskaper kan gjøre dette, da får ikke spilleren lov til å spille. Derfor fikk west ham bot.

Problemet i denne saken vil jeg egentlig ikke si er westham eller FA. Det er det at selskaper sitter på rettighetene til en spiller...

Lenke til kommentar

Problemene rundt denne overgangen har vært kjent lenge av PL, å de godkjente overgangen til Masch vel vitende om at det var problemer. Men de anså det som en sak mellom West ham og agenten. Å dermed måtte West ham bryte alle befatning med agenten, noe de også gjorde med og rive kontrakten til Teves og Masch i to (men fikk bot uansett). Da godtok PL overgangen til Masch. Men ikke Tevez sin, siden de fortsatt mener West ham har eierskap i han? Forbanna tull og lobbyisme fra West ham sin side, og Abu holdninger i Fa. Som vanlig blir United straffet hardest av alle siden Londongutta ikke liker at vi blir for store.

Samme sak når Keane skrev bok, blir straffet i etterkant for en uttalelse i en bok om en handling. En handling han allerede hadde sonet 3 kamper for. Latterlig.

Lenke til kommentar
Samme sak når Keane skrev bok, blir straffet i etterkant for en uttalelse i en bok om en handling. En handling han allerede hadde sonet 3 kamper for. Latterlig.

9072639[/snapback]

Du mener en handling som invalidiserte en mann for livet? 3 kampers karantene er latterlig lite, det var overlagt overfall og burde blitt belønnet med livslang utestengelse fra profesjonell fotball og fengselsstraff.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

9072639[/snapback]

Du mener en handling som invalidiserte en mann for livet? 3 kampers karantene er latterlig lite, det var overlagt overfall og burde blitt belønnet med livslang utestengelse fra profesjonell fotball og fengselsstraff.

9073499[/snapback]

Forbanna tull. Var motsatt kne Keane taklet og traff uten at Alf ble skadet, at Håland ikke har dementert dette er latterlig. Å spillere som Materazzi o.l gjør da mye verre ting opptil flere ganger i sesongen.

Å det er ikke snakk om straffen han fikk, men at han fikk det pga av noe han skrev i en bok. At han fortjente mer enn 3 kamper, jovisst men ikke pga av 2 setninger i en bok.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Det har lenge vært opplest og vedtatt at Keanes takling av Haaland var den direkte årsaken til at nordmannen måtte legge opp. Det mange ikke er klar over er at det ikke var kneet Keane skadet som sørget for at han måtte gi seg, men det andre kneet. Haaland har måtte tåle kritikk i ettertid for ikke å ha gjort noe særlig for å avlive denne seiglivede myten.

Kilde: Alltid Fotball

Dette finner du omtrent over alt hvis du søker litt på Google.

Lenke til kommentar
Det med motsatt kne vil jeg gjerne se en kilde på.

9073748[/snapback]

-Kiman- <3

Så der har dere det. Stakkars Keane. Som nesten alle andre United spillere, hele Englands hakkekyllinger.

Uansett, når vi var inne på Tevez. Går rykter om at han muligens blir presentert på torsdag. Isåfall må vel Fa snu i saken?

Lenke til kommentar
Det med motsatt kne vil jeg gjerne se en kilde på.

9073748[/snapback]

-Kiman- <3

Så der har dere det. Stakkars Keane. Som nesten alle andre United spillere, hele Englands hakkekyllinger.

Uansett, når vi var inne på Tevez. Går rykter om at han muligens blir presentert på torsdag. Isåfall må vel Fa snu i saken?

9075839[/snapback]

Håper virkelig det! Da har vi iallefall Premier League(om ikke europas, eller verdens) beste spisspar, beste midtbane og beste forsvar :) VDS er god han og, men ikke beste :)

I motsetning til noen personer her inne liker jeg Kuzchak(elns.) veldig godt. Han har noen feil å legge av seg, men utenom det er han en tiger i målet :love:

Lenke til kommentar

Vi har en helt rå stall nå, etter min mening bedre enn i 99, i tillegg er denne utgaven yngre, og kan utvikle seg enormt.

Starter på venstreback, der har vi 2 klassebacker i Evra og Heinze. Disse kan brukes utifra hva slags type kamp vi skal spille, i tillegg til Silvestre som backup.

Stopperpar Rio og Vidic, høy klasse. Brown som backup sier sitt.

Høyreback har vi Gary Neville. Etter min mening PL's beste høyreback. Her har vi foreløpig litt dårlig dekning, men både Brown og Oshea fungerer på denne plassen.

Vinger: Ronaldo, en av verdens beste om ikke verdens beste. Vi har Giggs som er en av PL's beste vinger, og han varer et par sesonger til. I tillegg har vi fått inn Nani som jeg tror kan bli enormt god hvis han får en del spilletid. Park som backup for Ronaldo.

Sentralt: Scholes, PL's beste offensive midtbane etter min mening. Hargreaves og Carrick defensive. Her har vi Fletcher som backup, og han har i år vist hva han kan. Anderson kan også tilføye mye bra til denne midtbanen.

Spisser: Rooney og Tevez (går utifra at han kommer), trenger jeg si noe? Saha, Smith, Solskjær og Rossi som backup.

Vi har så god backup på alle plasser, at skader ikke vil bli noe som helst problem for oss i år.

EDIT: Glemte keeperplassen. Vds holder hvertfall en sesong til, i tillegg har vi Kuzsdscxzxzak og Foster. Ser lovende ut det her.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...