Superparanoid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Les litt på KopForum og United.no's forum så tror jeg du endrer mening rimelig kjapt. Har ikke du skrevet mye der inne? Er ikke rart forumet blir dårlig da... OK, det var spøk, men med en liten snev av sannhet også. (De som ikke skjønte det, kan sikkert sende PM til Points...) KopForum er ikke bra nei, og det er vel derfor ingen av oss "smarte" supportere henger der inne heller. Kanskje skulle vi gjort det for å få opp nivået, men jeg orker ikke å ta et initiativ til det i alle fall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 De smarte kom til d.no? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Finnes begge deler her også, men vet ikke hvor lenge jeg holder ut her heller. Nivået har dessverre tapt seg de siste par årene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jaja, da stod han der da i blå trøye med 32 på ryggen hos vår "lillebror" i Manchester.. Og la oss ikke glemme at Tevez langer ut mot Ferguson igjen... Rister på hodet av den mannen der, kan ikke gjøre annet.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vil pre-season kampene bli vist på tv? stream eller noe? Sto ingen kanal på United.no... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vil pre-season kampene bli vist på tv? stream eller noe? Sto ingen kanal på United.no... Vet at Viasat vil vise kampene i Audi Cup. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Som i Viasat sport elle Viasat4? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er nok sport.. Synd at MUTV blei tatt vekk frå Canal Digial plattformen og over på Viasat i eit meget sterkt redusert format. Regner med at dei er med heile vegen, MUTV altså... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Viasat Sport skal vise kampene.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hah. Tevez! Fy flate hvor glad jeg er for at han er vekk fra klubben. En slik spiller er ikke noe jeg ønsker å ha i United! En transfersommer som dette er viser meg bare enda tydeligere hvorfor jeg elsker United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Skal se alle kampene på MUTV via stream eller proxy på MUTV Online som jeg betaler for hvis det trengs (hvis det bare vises for de i England osv.) Endret 14. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Han må ha skadet hodet sitt. Hadde jo den bandasjen rundt knollen.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal se alle kampene på MUTV via stream eller proxy på MUTV Online osv. Hva er prisen for den streamingen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) MUTV Online koster vel 4.50 pund pr. mnd. Endret 14. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Finnes det noen supporterforum som kjører IPB? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvis jeg ikke misforstår fullstendig, så sier vel SAF her at alt er mulig mtp på innkjøp? Videolink: http://link.brightcove.com/services/player...tid=29275997001 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Reagerte på det samme før i dag Points. Men var ikke det som var gjengitt i teksten "om pressekonferansen", så tenkte jeg hørte feil. EDIT: SAF: "Prisene i dette overgangsmarkedet har vert vanskelige, men det er fortsatt igjen 1, nei 2 måneder igjen før transfer-vinduet lukkes. Så alt er fortsatt mulig" EDIT 2: Dette tyder jo på at SAF ikke helt har sakt at det er uaktuelt med flere kjøp, men at han avventer og ser hvordan prisene oppfører seg mot slutten av vinduet. Endret 14. juli 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 "I think that concludes our buissness" Er det jo første han sier. Skulle likt å høre hva han sa rett føre det. Det virker som om han er åpen for gode kjøp, men gidder ikke bruke mye penger på en enkelt spiller. Så det er vel fortsatt mulig det kommer inn noen, men ingen stjerne til hauger av penger. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ferguson får passet påskrevet av tidligere United spiss: ¤ Hevder at Ferguson lyver: "- Alex ringte meg aldri og sendte meg heller ingen tekstmeldinger. Den eneste gangen han snakket til meg var etter kampen mot Roma, fordi vi måtte diskutere mitt spill for Argentina." ¤ Føler seg dårlig behandlet av Ferguson og klubben: - Jeg synes ikke det er sånn man skal behandle en spiller som har vært i klubben i to år. - Det var ikke på grunn av fansen at jeg dro, men fordi Ferguson og David Gill (klubbdirektør) ikke gjorde nok for å få meg til å bli. Sitater av Tevez fra VG: Tevez langer ut mot Ferguson ! Endret 14. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er noe galt med linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå