Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Les litt på KopForum og United.no's forum så tror jeg du endrer mening rimelig kjapt.

Har ikke du skrevet mye der inne? Er ikke rart forumet blir dårlig da...

OK, det var spøk, men med en liten snev av sannhet også. (De som ikke skjønte det, kan sikkert sende PM til Points...) KopForum er ikke bra nei, og det er vel derfor ingen av oss "smarte" supportere henger der inne heller. Kanskje skulle vi gjort det for å få opp nivået, men jeg orker ikke å ta et initiativ til det i alle fall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reagerte på det samme før i dag Points. Men var ikke det som var gjengitt i teksten "om pressekonferansen", så tenkte jeg hørte feil.

EDIT:

SAF: "Prisene i dette overgangsmarkedet har vert vanskelige, men det er fortsatt igjen 1, nei 2 måneder igjen før transfer-vinduet lukkes. Så alt er fortsatt mulig"

EDIT 2:

Dette tyder jo på at SAF ikke helt har sakt at det er uaktuelt med flere kjøp, men at han avventer og ser hvordan prisene oppfører seg mot slutten av vinduet.

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

"I think that concludes our buissness" Er det jo første han sier. Skulle likt å høre hva han sa rett føre det.

Det virker som om han er åpen for gode kjøp, men gidder ikke bruke mye penger på en enkelt spiller. Så det er vel fortsatt mulig det kommer inn noen, men ingen stjerne til hauger av penger.

Lenke til kommentar

Ferguson får passet påskrevet av tidligere United spiss:

¤ Hevder at Ferguson lyver:

"- Alex ringte meg aldri og sendte meg heller ingen tekstmeldinger. Den eneste gangen han snakket til meg var etter kampen mot Roma, fordi vi måtte diskutere mitt spill for Argentina."

¤ Føler seg dårlig behandlet av Ferguson og klubben:

- Jeg synes ikke det er sånn man skal behandle en spiller som har vært i klubben i to år.

- Det var ikke på grunn av fansen at jeg dro, men fordi Ferguson og David Gill (klubbdirektør) ikke gjorde nok for å få meg til å bli.

Sitater av Tevez fra VG:

Tevez langer ut mot Ferguson !

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...