Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arsenal tok vel forsåvidt en god del poeng når Arshavin kom?

Før 1-4 tapet mot Chelsea i slutten av sesongen hadde de vel ikke tapt en kamp siden november, så kanskje det hadde litt å si ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Er enig angående Arsenal. Tror mange undervurderer dem pga. sesongen i fjor hvor de hadde helt sykt mange skader. Og spilte 0-0 i kamper mot "mindre" lag pga. 5 bom alene mot keeperen osv. Hvis de beholder Adebayor (eller kanskje erstatter han på skikkelig måte, men tror ikke det skjer i en klubb som Arsenal) og får spillere som Rosicky og Eduardo tilbake 100% er de der oppe med oss nå. Chelsea og Liverpool bør gjøre det bra i år og, spesielt Chelsea siden de skuffa såpass i fjor.

Vel ifjor var de urutinert. I tillegg hadde de tapt Flamini b.l.a, så kom skaden på Fabregas som nok ødela sesongen for deres del. Arsenal er nok enda ikke stabile nok til å bli en trussel over en hel sesong, men de kan som Liverpool være sterke outsidere ser man kun på papiret. Liverpool får en enten eller sesong, det kan tippe begge veier. Men følelsen Alonso og Masche nå gir laget, samt at det ikke kommer noen store signeringer bidrar nok ikke til den gode følelsen. Om de får en god sesongstart tror jeg de blir harde, hvis ikke tror jeg vi må ha fokus på Chelsea.

Lenke til kommentar
Vel vel. Jeg våkner til mye rop og skrik ut fra boblen.

For det første, forrgie sesong var første gang Liverpool under Benitez klarte å tukte storlagene. Å du forventer Da Capo Kjakan?

Jeg har troen på at et lag som har kvaliteter bare blir bedre og bedre dessto lengre de spiller sammen. 14-15 manns troppen til Liverpool begynner å bli virkelig samspilte. Tross begrensete midler har vi klart å få en ok tropp.

Men tenkte å vise til litt statistikk. Her følger Liverpools 6 siste sesonger med poenghøst, mål scoret, baklengs og poeng diff til Man Utd. Se at alle kurvene taler i Liverpools favør.

20505_l.jpg

Lenke til kommentar
:hmm: rart de har glemt den delen som teller, antall trofeer.

Men det har vel helt sikkert bare blitt uteglemt, kan jo skjønne det...

Dette viser jo at det er rimelig umulig å diskutere med en United fan.

LF: Liverpool har hentet inn på United siste par årene.

MU: tell trofeer! haha

LF: men se på statistikken da, LFC gjør det bare bedre og bedre i PL.

LF: Dere har jo mistet Tevez+Ronaldo og vi har fått bedre tropp siden ifjor.

@ Hyrlen: Det at differansen blir mindre burde jo bety at Liverpool nærmer seg å bli en tittel utfordrer. Men det avskrives med "hvor mange titler har dere da?" fra United folk her inne.

Kan garantere at hvis Liverpool blir seriemester denne sesongen så vil samtlige United folk her inne si at det var flaks og skylde på Ronaldo osv.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Kan garantere at hvis Liverpool blir seriemester denne sesongen så vil samtlige United folk her inne si at det var flaks og skylde på Ronaldo osv.

Du kan garantere det?

Ikke alle er som deg vet du og tror at alle er like, men sånn kan eg også gjøre...*kremt*

Eg kan garantere at når United vinner serien denne sesongen så kommer ALLE pool supportere her inne til å si at det var flaks.

Ser du..ikke vanskelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det siste innlegget der viser vel ganske godt at Liverpool og United-supportere generelt er dønn like, gjør det ikke? Sagt det hundre ganger før, og sier det igjen: slutt med å late som om den ene gruppen er så mye bedre enn den andre. Sannsynligvis var det tilfeldigheter som gjorde at vi valgte å holde med det ene eller andre laget. Gode supportere, dårlige supportere, medgangssupportere, idiotsupportere, smarte supportere osv, finnes hos alle lag. Generelt sett er vi helt like.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det siste innlegget der viser vel ganske godt at Liverpool og United-supportere generelt er dønn like, gjør det ikke? Sagt det hundre ganger før, og sier det igjen: slutt med å late som om den ene gruppen er så mye bedre enn den andre. Sannsynligvis var det tilfeldigheter som gjorde at vi valgte å holde med det ene eller andre laget. Gode supportere, dårlige supportere, medgangssupportere, idiotsupportere, smarte supportere osv, finnes hos alle lag. Generelt sett er vi helt like.

Nå blir vel du regnet for en av de "smarte" supporterene, men er du uenig om jeg sier at det kommer mest piss ifra Liverpooldelen? Det kommer herifra også, for all del.

Lenke til kommentar

Hvis jeg som forholdsvis nøytral kan si noe, så synes jeg ikke United og Liverpool-supporterne er stort forskjellige. Hvis begge parter ser subjektivt på det så kan de fremheve de andres dårlige sider, for å framstå bedre selv. Som Superparanoid sier, laget vi holder med har ingenting med personligheten vår å gjøre.

Lenke til kommentar
Hvis jeg som forholdsvis nøytral kan si noe, så synes jeg ikke United og Liverpool-supporterne er stort forskjellige. Hvis begge parter ser subjektivt på det så kan de fremheve de andres dårlige sider, for å framstå bedre selv. Som Superparanoid sier, laget vi holder med har ingenting med personligheten vår å gjøre.

Les litt på KopForum og United.no's forum så tror jeg du endrer mening rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ikke bare det, Chelsas's forum er langt bedre enn KopForum også, så det er ikke det at vi bare mener at vi er bedre.

Lenke til kommentar
@ Hyrlen: Det at differansen blir mindre burde jo bety at Liverpool nærmer seg å bli en tittel utfordrer. Men det avskrives med "hvor mange titler har dere da?" fra United folk her inne.

Vel de har nærmet seg de to siste, årene før der var de ustabile. Er ikke dermed sagt at trenden skal fortsette. Statistikk sier også at United er det klart beste laget de 5 siste årene, det kan ingen debattere mot. Det er ingen som avskriver dere, men Liverpool-fans har en overmodig innstilling til eget lags prestasjoner. Du kan gjerne si at vi også har det, men vi har resultater å backe det opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...