Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes Rooney skulle fått 7 trøya.

Hvorfor det? For det første byttet han trøye før 07/08-sesongen, og for det andre er han en perfekt nr. 10. Er det en jeg syntes skulle ha fått 7-trøya av nyervervelsene så hadde det uten tvil vært Valencia.

Deilig å få bekreftelse på at Tevez er solgt. Da slipper vi at den halvfeite neandertaleren griner til media så fort han ikke får spille lengre. Cunt.

Lenke til kommentar
å påstå Nani å Berbatov er bra nok for stallen mener jeg er latterlig

Du ække rett skrudd sammen. Berbatov har teknikk i verdensklasse, eksepsjonelt overblikk og er helt klart en av våre aller største stjerner. Han var sterk delaktig i ligagullet i fjor, samt gode kamper i andre turneringer. Allerede rett etter nyttår hadde han 3 matchvinnerscoringer som jeg har nå i hukommelsen (boro, bolton og spurs). Scorte bra i starten av CL og var vår suverene assist-konge i PL. For å demonstrere. Ta Alonso som er en passningsfordeler og hadde kanskje en av sine beste sessonger i fjor. Berbatov hadde assist på nesten 1/6 av alle PL-målene våre. Alonso hadde ca. 1/14. Gir litt feil inntrykk av Alonso (som storspilte), men Berbatov var faen meg rå i fjor. Så du alle kampene i fjor? Du er fotballblind om du ikke ser evnene til Berbatov.

Enig angående mye du sier om Berba, han er definitvt en klassespiller og det er klart han kan gjøre det fantastisk i United. Men at du sier han var "faen meg rå i fjor" skjønner jeg lite av. Han var god i en del kamper og var veldig svak i andre. Han hade en helt grei sesong overalt. 10 assists er imponerende ja, men han bommet på en del headinger i viktige stund og hadde en del muligheter som han ikke rakk pga. mangel av fart osv. Men tror uansett han trengte en sesong med gutta å bli 100% varm i trøya, og med en pre-season nå før 09/10 tror jeg han kan bli perfekt for oss. Har troa på fyren.

Man har dessverre de som ikke evner å se Berba sitt talent, utrolig nok. Men dette var jo samme gjengen som hyllet Tevez, fordi han vistnok løpte. (Ubrukelige 40-metersspurter som regel).

Som regel ja, kjempebra sagt. Du tror du kan alt om fotball men klarer ikke se mye av det Tevez ga laget også. F.eks dritviktige mål og legge press på forsvaret osv. Jaja.

Veldig ekkelt at Tevez havner i City ja, men han skadet ikke klubben på noen som helst måte (meste var media og muligens noen dumme utsagn) mens han var der og at folk at vi skal brekke beina hans og sånt og kan sammenligne han med Heinze; blir så utrolig kvalm.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Lucky strikes again. Du sier du ser alle kampene, men kanskje det er på tide å ta en tur til optikeren? Berbatov er klasse gjennom hele kroppen. Ballen kan komme fra hvor som helst med en, to eller tre spillere i ryggen og mannen kan ta den imot med den silkemyke nærmest guddommelige touchen sin. Dette er den samme mannen som enkelt å greit vipper ballen forbi forsvarspillere eller spinner unna de. Den samme mannen som slår pasningene med yttersiden akkurat med riktig vekt. Han beveger seg som en spiss. Vet du hva det er? Tevez er det klassiske eksempelet på en spiller som manglet evnene og prøver å kompensere med å løpe etter ballen. Jeg godter meg faktisk nå over at City virker som om de nærmer seg en avtale med Adebayor også. Hvordan vil det være da? Forhåpentligvis så møter fansen vår han med buing fra en annen verden. Kvalm spiller.

Sir Alex Ferguson er manageren vår og når man våger å tvile på de overgangene han gjør og sette spørsmålstegn ved en mann som for United - supportere bør regnes som Gud, så bør man passe seg. Jeg er meget fornøyd med kjøpene våre. Klassespillere. Owen er bedre enn Tevez, og mye mer målfarlig. Valencia er mer direkte i spillet og er mer "klassisk" i vingspillet. Obertan er lovende, og jeg er sikker på at Nani får det store gjennombruddet sitt denne sesongen. Michael Owen fikk 7eren. Det gleder meg. Forhåpentligvis så netter han 20 + ligamål denne sesongen.

Som regel ja, kjempebra sagt. Du tror du kan alt om fotball men klarer ikke se mye av det Tevez ga laget også. F.eks dritviktige mål og legge press på forsvaret osv. Jaja.

:!:

Herregud.

This.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Er dere ferdi med å glefse etter meg? det holder ikke med å ha bra overblikk, teknikk når en ikke engang gidder å løpe (følge angrepet).

Du ser heller en løpegutt ala Kuyt, Mache eller Tevez som driter i hele oppbyggningen av laget, enn en fyr med touch og teknikk til å gjøre hva han vil med forsvaret? PS: Ikke post her om du ikke vil diskutere.

Hva jeg poster har du ikke noe med, å måten du svarer på sier alt, grunne til at jeg stoppet diskusjonen var at dette begynte å nærme seg personangrep, Macheda er klasse i forhold.

BTW: Tevez er et HATOBJEKT i samsvar med Ronaldo

Hva faen?

Ronaldo har ikke sagt noe stygt om Man Utd. Unner han all sukses i RM. Er ikke noe hemmelighet at han har drømt om å spille for RM en lang tid.

Han har gitt oss 6 bra år. Håper han for stående applaus neste gang vi møter RM.

Lenke til kommentar

Jaja, solide svar Night og Wisbatov. Det jeg prøver å si er at man kan si hva man vil om at han er en idiot pga. det han har sagt og at han nå havner i City, men det er lavmål å gå tilbake og si at "imotsetning til Tevez som, som regel løp 40 meter uten at det hjalp" osv osv. når man f.eks snakker om Berba. Det er bare dumt, han hadde veldig mye å si i vårt CL-trofé i '08 etter 9 år uten CL hvor han var en stor brikke. Ikke minst PL i 07/08 og delvis 08/09.

Menmen, godt å se at det kom litt fornuftige svar etter et innlegg.

Alex, du har rett i det du sier men det er fortsatt ekkelt hvordan han kan si ordene "This is the right club for me", "Man Utd is the club for me" osv. i mars 09 når han vet og har bestemt at han skal til Real til sommeren. MYE mer ekkelt enn å klage på spilletid. Det er rent løgn til supporterne og alle, noe Tevez aldri gjorde f.eks. KANSKJE greit å si for å roe ned media, men da kan heller si det vanlige han har sagt TUSEN ganger før, "Only God knows. I am happy, we will see" osv. men ikke "is the right club for me, I am at the right club" og slikt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Alex, du har rett i det du sier men det er fortsatt ekkelt hvordan han kan si ordene "This is the right club for me", "Man Utd is the club for me" osv. i mars 09 når han vet og har bestemt at han skal til Real til sommeren. MYE mer ekkelt enn å klage på spilletid. Det er rent løgn til supporterne og alle, noe Tevez aldri gjorde f.eks. KANSKJE greit å si for å roe ned media, men da kan heller si det vanlige han har sagt TUSEN ganger før, "Only God knows. I am happy, we will see" osv. men ikke "is the right club for me, I am at the right club" og slikt.

Som jeg har sagt før, det kalles å være Profisjonell (Av C.Ronaldo).

Lenke til kommentar

Når han har sagt minst 5 ganger før det ekle vanlige "Only God knows. We will see. I am happy" osv.? Også plutselig det i mars, bare 2 måneder før sommeren? Ikke minst "tulleintervjuet" dagen før CL der han sier at han er lei spørsmålene om Madrid og at han skal bli. Det er kanskje å være profesjonell for noen, ikke for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Man går ikke fra United til City. Uansett om hvem du er, eller hva du har gjort for klubben igjennom x antall år.

Det er alt jeg har å si. Det er alt som -trengs- å si. Fy faen.

Er du fostra opp i en klubb som Man United så går du ikke til Man City, Liverpool eller Leeds. Samme med eks Liverpool, du går ikke til Everton eller Manchester United.

Tevez var på lån i 2 sesonger hos dere å går til City. Owen var i LFC fra han var 12 år. Han signerer for Man United. Dere sier det bare er naturlig.

Din reaksjon imot Tevez kan ganges med 30 så er du halveis til hvordan LFC fans føler det med tanke på Owen til United.

Lenke til kommentar
Når han har sagt minst 5 ganger før det ekle vanlige "Only God knows. We will see. I am happy" osv.? Også plutselig det i mars, bare 2 måneder før sommeren? Ikke minst "tulleintervjuet" dagen før CL der han sier at han er lei spørsmålene om Madrid og at han skal bli. Det er kanskje å være profesjonell for noen, ikke for meg ihvertfall.

Herregud, hvor mange på dette forumet både Whinet og Jallet Ang at han ikke var konsekvent under fjorårets Silly Season?

Han prøvde å få bort all praten om RM under dette sommervinduet, skåne både seg selv og klubben mao.

Edit: Når det gjelder Tevez, så har han virket mindre begavet fra dag en.

Når det gjelder Owen så har vel han også vært innom Uniteds-ungdomsavdeling (?).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Tevez gikk direkte fra United til City etter å ha takket nei til et kontraktsforslag fra United som ville gjort han til en av klubbens best betalte spillere. Michael Owen gikk var innom Real Madrid før han ble tilbudt en tullekontrakt fra Liverpool som nærmest tilsa at han var på slutten av karrieren sin og en ordentlig kontrakt fra Newcastle og gikk til Newcastle. Deretter gikk han fra Newcastle til Manchester United når alternativene var Hull og Stoke. Liverpool var ikke villige til å gi han et tilbud.

Lenke til kommentar
Man går ikke fra United til City. Uansett om hvem du er, eller hva du har gjort for klubben igjennom x antall år.

Det er alt jeg har å si. Det er alt som -trengs- å si. Fy faen.

Er du fostra opp i en klubb som Man United så går du ikke til Man City, Liverpool eller Leeds. Samme med eks Liverpool, du går ikke til Everton eller Manchester United.

Tevez var på lån i 2 sesonger hos dere å går til City. Owen var i LFC fra han var 12 år. Han signerer for Man United. Dere sier det bare er naturlig.

Din reaksjon imot Tevez kan ganges med 30 så er du halveis til hvordan LFC fans føler det med tanke på Owen til United.

Selvom jeg ville helst sett at Tevez dro til en annen klubb (selvom han hadde sikkert lite valg mtp. på at han skulle bli i England osv.) så er det Kjakan sier her ganske sant. Det er absolutt ikke det samme som Owen, og en del her sa det var helt greit det Owen gjorde mens det Tevez gjør etter han var på lån hos en klubb som ikke ville signere han etter 07/08 sesongen er å brekke beina hans over.

Lenke til kommentar

For meg virker det litt profesjonelt egentlig. Han ville få bort media og konsentrere seg om neste kamp.

*Tevez gjør etter han var på lån hos en klubb som ikke ville signere han etter 07/08 sesongen er å brekke beina hans over.

Ikke at jeg vil brekke bena hans, men vi ga han et pent tilbud da.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...