Jørgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Tro det eller ei så har Marca ganske grei peiling når det kommer til Real Madrid, og jeg ser ikke på det som usannsynlig at Huntelaar setter pennen på papiret. Perez tvinger jo de uønskede ut av klubben. Huntelaar for Stuttgart vrir meg på gulvet i latter, det kommer aldri til å skje at United signerer noen ny Stjernespiller. Hva så? Vi har allerede nok av stjerner. Endret 9. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 WTH? Stuttgart? Breaking my balls man. Worst silly season ever.... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2807948.ece Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg så Obertan i Toulon turneringa i forrige måned, han var relativt god. Men jeg har liten tro på at vi kan regne med han allerede ifra denne sesongen. Spennendes spiller, som kan være et lurt kjøp på sikt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2807948.ece Det var 10 ting jeg visste. Endret 9. juli 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2807948.ece Det var 10 ting jeg visste. Du kunne altså fødselsdato, tidligere klubber og antall A-landslagskamper? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke ting jeg ville tatt i huet, men det er 10 ting jeg allerede har lest ja. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva var det som var antatt svakheter hos Ronaldo med engang han kom? untatt egoet såklart.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Fysikken og spilleforståelsen vil jeg anta. Endret 9. juli 2009 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Begynner forresten å bli lei av at det enda ikke har kommet noen treningsbilder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Begynner forresten å bli lei av at det enda ikke har kommet noen treningsbilder. Enig! vil se nygutta med gamegutta! Samt at jeg vil vite hva de nye numerne er på de nye spillerne! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er egentlig bemerkelsesverdig hvordan Ronaldo forbedret fysikken sin. Han hadde helt klart satt seg høye mål, og gikk fra å være liten å puslete til å bli en atlet. Nani kunne ha lært noe av han. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er egentlig bemerkelsesverdig hvordan Ronaldo forbedret fysikken sin. Han hadde helt klart satt seg høye mål, og gikk fra å være liten å puslete til å bli en atlet. Nani kunne ha lært noe av han. Nani kommer aldri til å bli så god som Roanldo, Ronaldo har ett større medfødt talent enn det Nani har. Men uansett så er det ikke tvil om at Ronaldo sikkert har jobba mer for å komme lenger enn det Nani har gjort Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Samt at jeg vil vite hva de nye numerne er på de nye spillerne! Det får vi vel ikkje vite av treningsbilder. Nr som blir brukt der stemmer ikkje med dei som er bakpå drakta. Ikkje blitt lagt ut noko på troppsgalleriet på Manutd.com? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er egentlig bemerkelsesverdig hvordan Ronaldo forbedret fysikken sin. Han hadde helt klart satt seg høye mål, og gikk fra å være liten å puslete til å bli en atlet. Nani kunne ha lært noe av han. Nja er det det? Han var jo bare 17 år når han kom. Nani derimot... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er egentlig bemerkelsesverdig hvordan Ronaldo forbedret fysikken sin. Han hadde helt klart satt seg høye mål, og gikk fra å være liten å puslete til å bli en atlet. Nani kunne ha lært noe av han. Nani kommer aldri til å bli så god som Roanldo, Ronaldo har ett større medfødt talent enn det Nani har. Men uansett så er det ikke tvil om at Ronaldo sikkert har jobba mer for å komme lenger enn det Nani har gjort Fysisk kunne Nani ha jobbet for å matche Ronaldo. Når det gjelder teknikken/dribling så vil jeg tørre å påstå at Ronaldo ikke er så mye bedre enn vår kjære Nani. Ronaldo er ikke i nærheten av å ha like gode nærteknikk som Messi, Silva, Iniesta og Robben for å nevne noen. Ronaldo derimot er klart målfarligere, bedre på hodet og har bedre spilleforståelse. Nani har en fenomenal innleggsfot. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er her blir nok Nani sin siste sesong på Old Trafford hvis han ikke beviser når Ronaldo har dratt. Det er begrenset hvor lenge en spiller skal få lov til å prøve og feile. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er på utkikk etter erfaringer rundt det å kjøpe fotballbilletter fra billettagenter o.l. - har noen lyst til å hjelpe meg litt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130429 Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.manutdpics.com/pictures_1619951/detail.html Noen bilder av Owen på treningsfeltet ihvertfall Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Står nr 15 på han, er det nr hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå