Alastor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Det ryktet der er bare DUMT. Det vil si, klart, det kan godt hende at United ønsker å by på Zlatan, men vi er ikke så dumme at vi bare byr 300 mill for han..spes ikke når det er kommunisert før at han er verdt littegranne mer. Sentral midt har vi da god dekning på, med carrick, fletcher, anderson, scholes og giggs - kan selvfølgelig handle inn noe i toppklasse her, men da må andre ut.. Nei, det vi trenger fortsatt en gjenombruddsspiss, det står jeg på! Wellbeck og Macheda er backup og reserver neste år også, uten tvil - og da har vi 3 spisser, hvorav en er et sjansespill, og 2 andre liker seg best som hengende spiss. En boks-spiller av høyeste klasse er tingen! Endret 9. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 LATEST UNCONFIRMED: Klaas-Jan Huntelaar (FW) (Real Madrid) Fra coccamocca sin tråd! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pleier han Coccamocca å ha ofte rett? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 LATEST UNCONFIRMED:Klaas-Jan Huntelaar (FW) (Real Madrid) Fra coccamocca sin tråd! Benzema får sin presentasjon i kveld, og det ryktes om at han får nr. 19, Huntelaar sitt nummer, så kan godt stemme dette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Den sier egentlig ingenting annet enn at United muligens er interessert i å hente han. Pleier han Coccamocca å ha ofte rett? Veldig ofte. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 "Ryktet" med Huntelaar har stått der et par dager. Dessuten så betyr "unconfirmed" i denne sammenheng at det er noen løse rykter som ikke er bekreftet fra noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Pleier han Coccamocca å ha ofte rett? Skummelt ofte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Coccamocca er brukernavnet til SAF på redcafe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hadde vært morsomt å funnet ut hvem han egentlig er, og hvilken kilde® han har. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Tipper det er kona til SAF. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Forteller han aldri hvilke kilder han har informasjonen fra? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) "Ferguson sa til meg at han vet om mine styrker og svakheter. Det er mitt potensial som interesserte han. Han har troen på meg.” Jeg liker Fergie. Edit: coccamocca har tilgang til tjenester som ikke er tilgjengelig for normale brukere av internett. Disse tjenestene ligger utenfor webskyen, på sikre bbs servere. Det er ikke mulig å få tilgang. Support er ikke tilgjengelig. Endret 9. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 coccamocca har tilgang til tjenester som ikke er tilgjengelig for normale brukere av internett. Fytterakkern, top secret CIA shit Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk nå kildene da. goal.com siterer Marca. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er en tysker jeg kjenner som er Stuttgart fan som sier at Real har akseptert overgangssummen, og at spilleren er den eneste som må skrive under nå! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Huntelaar for Stuttgart vrir meg på gulvet i latter, det kommer aldri til å skje at United signerer noen ny Stjernespiller. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk nå kildene da. goal.com siterer Marca. So what?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå