spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er nok noen som styrer med finanser som har sine grunner til akkurat det. De ser mer penger på å dra verden rundt og skaffe flere fans omkring, enn å få optimal kamptrening i Europa eller på ett og samme sted i verden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Milan ut av Huntelaar race. Han Fabiano som er nevnt skulle vel SAF ha? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Milan ut av Huntelaar race. Han Fabiano som er nevnt skulle vel SAF ha? Jepp, men glad vi droppet han, passer ikke inn i United...En engelsk klubb han kunne gjort det bra i er Arsenal, resten passer ikke han. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Blir nok kort tur neste sesong, med VM til sommeren. Innom Norge ein svipptur kanskje? Hadde gjort seg. Huntelaar kunne gjort det skarpt i United, men synes egentlig vi har bra dekning på spiss. Btw, Brown er 100% klar av skader sant? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Obertan er klar http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6635851 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 MEN sin artikkel om signeringen av Obertan. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 tja... detta blir spennede Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vil Preseason kampene bli vist på tv? eller stream? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jaja, greit å ha det bekreftet. Føler meg pesimistisk over signeringen men man vet aldri. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Obertan kan gå begge veier, dette er noe alle vi er klare over... Bare ikke sette de største forventningene for han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Koster han noe særlig da? Betyr jo ikke noe om han blir stor suksess eller ei så lenge man ikke bruker i spann og bøtter på han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Koster han noe særlig da? Betyr jo ikke noe om han blir stor suksess eller ei så lenge man ikke bruker i spann og bøtter på han. Var vel 3m£ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bra pris det viss han blir en hit Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Obertan har ikke imponert meg, men om han gjør det fra nå av så er det helt greit Endret 8. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Signering for framtida, tviler på han blir ein instant hit på OT.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Obertan har ikke imponert meg, men om han gjør det fra nå av så er det helt greit Ja, mye bedre enn motsatt det SAF vet hva han gjør i 90% av kjøpa sine. Så det bekymrer meg lite når det er snakk om småpeng. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jaja, greit å ha det bekreftet. Føler meg pesimistisk over signeringen men man vet aldri. Ikke det at jeg så turneringen, men du sa han ikke imponerte deg i Toulon turneringen, men samtidig ble han kåret til den mest verdifulle spilleren i turneringen (mange mener vel at Buenanotte fortjente den). Kan du forklare meg hva det var som gjør at du er pessimistisk over denne overgangen? Leste forresten at Douglas Costa ville at Gremio skulle være mer fleksible når det gjelder oss, og samtidig så melder Coccamocca i dag dette: Douglas Costa (MF) (Gremio) (*pending negotiations) (2014*) Hvis dette er riktig så blir det virkelig flust av vinger neste sesong, og jeg elsker vinger så det gleder meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis dette er riktig så blir det virkelig flust av vinger neste sesong, og jeg elsker vinger så det gleder meg. Ja, og eg liker ikke Rooney på ving, så det gleder meg enda mer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Altså, han så spennende ut til tider men hadde veldig ofte lite "end-product". Men, jeg kan se grunnen til at vi har kjøpt han og jeg er sikker på at han kan bli bedre, er jo ganske ung. Når vi i tillegg har en som er litt av det samme i Nani, så ser jeg på det slik at det blir et kjøp hvor det blir litt gambling men det er jo greit det. Også er det litt merkelig at han ikke fikk plass i Bordeaux en gang og måtte lånes ut. Uansett, han kom til rette klubben, for nå kan han utvikles på den rette måten og er han god nok så kan han bli stor for oss. Utd er en klubb som kan det å "lage" gode vinger, ihvertfall. Endret 8. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Han er så billig at det ikke er noen krise om han blir en flopp. Unge spillere er litt risky business. Noen ganger tjener man sykt mye på det (Ronaldo f.eks.) andre ganger går det til helvete (Kleberson f.eks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå