Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel noen som ikke klarer å være saklige når de skal diskutere :)

Det er en god grunn for at jeg ikke har mer enn et par innlegg i VM tråden, gidder ikke når argumenten lander på dette nivået her: Han er stygg :thumbdown:

 

Det som skjedde i kampen mellom England og Portugal plager meg ikke, det er sånn som skjer når man spiller fotball...

Er mer negativ til de kommentarene om at han vil til Real Madrid, men han er fremdeles ung og har helt sikkert ikke de lureste rådgiverne i bransjen...

Lenke til kommentar

Altså, all praten om at han vil til Real Madrid osv., joda jeg skjønner godt at mange irriterer seg over det, men hvis han får en sånn velkomst når han kommer tilbake til manU nå som mange påstår, så skjønner jeg hvertfall godt hvis han forlater klubben.

I vm spiller han for hjemlandet sitt og vil dermed også gjøre alt for å vinne med dem. Kan ikke forvente at han skal gi England noen fordel bare fordi han spiller i en engelsk klubb. Det burde nå alle skjønne.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Se der ja, den nye drakten. Lekker, blitt litt mørkere rødfarge i to toner, pent. AIG logoen er også mindre en det den var når de ble lansert som sponsor, da dekket den jo hele brystet og det så ikke pent ut.

 

Må vel kanskje gå til innkjøp av ny drakt som jeg kan henge på veggen :)

Lenke til kommentar
Virkelig synd å se at supportere ikke klarer å skille mellom klubbspill og landslagsspill.  :roll:

6423234[/snapback]

 

Altså...

1. Hvor sant dette er vet jeg ikke, men media skriver at han selv sier at han ønsker seg bort fra united. Sånt liker jeg ikke.

2. Måten han oppførte seg på i oppgjøret mot england. Greit at han avgjør kampen med straffa og det der.. Det er greit.. Det som ikke er greit er det han gjør i Rooney-situasjonen, hvor han sprinter 40 meter for å fortelle dommern at det er frispark og rødt kort til rooney... Det at han løper så langt for å gjøre det han gjør, og at det i tillegg er mot en (lag)kamerat...

 

Forbanna idiot!

 

Over til drakta... Dritfin! Må kjøpes :)

 

Edit: Hvor fant du bilde av drakta banansplitt?

Endret av azzman
Lenke til kommentar

Ja det at han løp bort til dommeren for å sutre, er jeg enig med deg i, at det var unødvendig gjort. Har ikke veldig sans for C.Ronaldo selv, men jeg ønsker ham ikke vekk fra Manchester United bare fordi han oppførte seg som en idiot mot England i VM.

 

Men nok sagt om den diskusjonen fra min side egentlig. Og den drakta var kjempefin :)

Lenke til kommentar
Morro å lese om alle som missliker Ronaldo så veldig! Har ikke sansen for han selv. Koser meg litt når jeg nå sitter å ser på bronsefinale og ser der at Ronaldo ikke får frispark for filminga si. Dommerne begynner å skjenne han godt.  :wee:

6456739[/snapback]

 

Og tyskerne hater han. :w00t:

Lenke til kommentar

Han har jo skapt problemer for seg selv med å falle for lett hele tiden, synd å ødlegge rykte sitt når man er 20 år gammel. Sånne ting henger igjen lenge eller resten av karrieren, kan hende at han skjerper seg når han begynner å skjønne at han går glipp av mange målkjangser når det blir blåst mot ham når det skulle ha vært frispark.

 

Synes ikke den nye drakten er stygg, men den første var bare alt for lekker, etter den så blir jo det meste stygt. AIG logoen er alt for stor, men ellers så synes jeg ikke at den retro stilen er alt for gal...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...