Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Om vi signerer Obertan er jeg fornøyd med overgangsvinduet.

Owen

Obertan

Valencia

Ronaldo

Tevez

(Possebon)

(Lee Martin)

Ser bra ut :) For å ikke si:

VDS

O'Shea Vidic Ferdinand Evra

Valencia Carrick Fletcer Obertan

Berbatov Rooney

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så en del av Obertan i Toulon turneringen archanios snakket om og han var liksom helt grei på vingen. Innlegg var han ikke noe spesiell på og styrke har han egentlig ikke. Er litt skeptisk. Tror egentlig ikke han kan komme inn og starte kamper for oss med en gang. Blir litt som Nani, kanskje.

Lenke til kommentar

Vi trenger ingen spiss, men jeg er skeptisk til vingene og vil se en relativt stor signering før vinduet stenger. Vi har kjøpt to (om Obertan kommer) potensielle storspillere og en has-been som er backup frem til Macheda og Welbeck trår inn i rekkene permanent.

Jeg klarer ikke helt å se hvem som blir den neste, men jeg har på følelsen at Fergie har et gigantisk ess i ermet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg gleder meg til å se Owen spille for United, jeg tror han kommer til å overraske mange hvis han holder seg skadefri.

Det tror uheldigvis jeg også. Med tanke på at han kommer til å ha langt bedre spillere rundt seg nå enn det han har hatt de siste årene, er faren stor for at det blir en del mål.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal grine over at han kysser Real Madrid - emblemet. Vi var aldri hans favorittklubb, og det må noen her inne innse. Kysset han forresten noen gang emblemet vårt? Jeg tror ikke det, og slik jeg ser dette er det ikke noe problem. Gutten fra Madeira ga oss mange gode år, og vi bør være glade for at vi fikk ha verdens beste fotballspiller i klubben vår. Jeg tror han kommer til å lykkes stort i Spania og unner han det.

Tevez kan som nevnt gjøre hva han vil. Jeg er smålig irritert på han, og håper som vanlig at City rykker ned.

Nermeste jeg kommer er at han slo på emblemet etter et viktig mål.

Men hvorfor tror alle vi blir bedre etter han dro?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg tror at når Ronaldo har dratt så vil andre spillere tre fram. Det er klart at United har mistet en stor offensiv spiller, men United har fortsatt gode spillere igjen: Berbatov, Rooney, Owen, Valencia, Giggs, Macheda og Welbeck, (Obertan), Park. (Noen jeg har glemt i farta?) Med disse spillerene skal vi absolutt henge med de andre bra lagene.

Endret av krissttian
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal grine over at han kysser Real Madrid - emblemet. Vi var aldri hans favorittklubb, og det må noen her inne innse. Kysset han forresten noen gang emblemet vårt? Jeg tror ikke det, og slik jeg ser dette er det ikke noe problem. Gutten fra Madeira ga oss mange gode år, og vi bør være glade for at vi fikk ha verdens beste fotballspiller i klubben vår. Jeg tror han kommer til å lykkes stort i Spania og unner han det.

Tevez kan som nevnt gjøre hva han vil. Jeg er smålig irritert på han, og håper som vanlig at City rykker ned.

Nermeste jeg kommer er at han slo på emblemet etter et viktig mål.

Men hvorfor tror alle vi blir bedre etter han dro?

Jeg trodde vi ville bli bedre etter at han dro. Men det var før SAF begynte å hente søppel.

Lenke til kommentar
Jeg er dessverre redd at vi ikke får en så bra sesong om vi ikke henter inn en klassespiller, og i allefall når vi har råd til det.

Med overganssummen etter Ronaldo skal det være fult mulig å hente ein god erstattar. Eg trur også at SAF henter ein ny, lovende ung spelar slik som med Ronaldo. Men eg tviler på at det blir ein kjent spelar (Benzema f.eks. som gjekk til Real).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Når vi henta Ronaldo, vant Chelsea serien to år på rad, selv om det var verdt det, så vil jeg heller ha class med en gang.

Lenke til kommentar

Hva er galt med slike sermonier? Jeg liker ikke Barca, og håper Madrid rundspiller de, når de møtes,.aaaah,.

Hva skjer med Nani egentlig?

Ingenting?

Han skal ikke vekk? Synes han er en ganske god spiller, som kanskje kunne tatt over Ronaldo sin plass,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...