Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ronaldo er ferdig i United, er det så vanskelig å innse? Så lenge han ikke snakker bais om United, så har vi ingenting å klage på. Han kyssa United-drakta mange ganger, uten at Sporting ble sure. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kyssa United-drakta mange ganger? Jeg har aldri sett det, når? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva er det med folk som ikke skjønner at en spiller vil spille for favorittklubben sin!? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er vanskelig for noen her inne å forstå at Manchester United ikke er favorittklubben til hver eneste spiller vi har/har hatt i klubben. Jeg er helt sikker på at det er flere i stallen vår som ikke har United som favorittklubb. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, hva med det han sa at han ble i United 2 dager før CL finalen? Teller ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Rart, fant ikke bilde av det, men poenget står fortsatt. Han kysser i hvertfall pokaler. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, forskjell på å kysse en pokal enn klubb-emblem Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gud... Jeg blir forbløffet. Hvorfor er det så vanskelig å skjønne at man sier noe slikt for å roe ned spekulasjoner, rykter og mediefokus før en av de viktigste kampene i ditt og laget ditt sin karriere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg forventer i allefall et brev som Garcia gjorde til Liverpool og som Pique gjorde i fjor for oss, han har fått den behandlingen og støtten fra oss, og da snakker jeg bla. i fjor og etter Rooney episoden. Endret 6. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg tviler på at vi får noe brev når han reiste til Manchester og spiste middag med Ferguson, og takket supporterene og han i et intervju. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ronaldo har allerede skrevet brevet, Raste. Han mangler bare adressen din slik at han kan få sendt det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Værsågod å forvent, men ikke kom her å si å kysse klubbens emblem er det samme som å pisse på United. Må være helt jævlig deilig å være midtpunktet for 70.000. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ronaldo har allerede skrevet brevet, Raste. Han mangler bare adressen din slik at han kan få sendt det! Det skulle være en utrolig morsomt innlegg eller hva Points? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det er vanskelig for noen her inne å forstå at Manchester United ikke er favorittklubben til hver eneste spiller vi har/har hatt i klubben. Jeg er helt sikker på at det er flere i stallen vår som ikke har United som favorittklubb. Jeg ser det på denne måten, det kalles å respektere klubben som han kom i fra, som faktisk har gjort han til den spilleren han er i dag som gjorde at han fikk muligheten til å spille for favoritt klubben sin. Er nok mange som ikke har United som favoritt klubb når de vokste opp, Solskjær var jo Liverpool fan. Så det har jeg faktisk ikke noe problem med, så lenge de faktisk gir alt for klubben når de spiller der. Endret 6. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sporting skal ha minst like mye av æren for at Ronaldo er den han er i dag som oss. Det var hos oss han blomstret til å bli verdens beste fotballspiller, men talentet var så stort at han antagelig hadde blitt plukket opp av en annen storklubb og utviklet seg like mye der. Jeg synes at han har vist oss den respekten vi fortjener ved å takke supporterene i intervju, og spise middag med Fergie. Nå må vi godta at han får drømmen sin oppfylt å får ikle seg den helhvite drakta og spille på Santiago Bernabeu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sporting skal ha minst like mye av æren for at Ronaldo er den han er i dag som oss. Det var hos oss han blomstret til å bli verdens beste fotballspiller, men talentet var så stort at han antagelig hadde blitt plukket opp av en annen storklubb og utviklet seg like mye der. Jeg synes at han har vist oss den respekten vi fortjener ved å takke supporterene i intervju, og spise middag med Fergie. Nå må vi godta at han får drømmen sin oppfylt å får ikle seg den helhvite drakta og spille på Santiago Bernabeu. Så enig, så enig! Nå får vi inn nye spillere vi kan få opp i verdenstoppen, har tro på Valencia, tror han kan bli årets spiller! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå har jeg ikke så mye til overs for The Sun sin måte å drive journalistikk på,men i det siste har di fått merkelig mye rett.Di melder nå at vi har signert Gabriel Obertan og lagt inn bud på £20 mill på Huntelaar. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...and-8m-Gab.html Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Syns ikke vi trenger en ny spiss for å være ærlig, jeg har så stor tro på Kiko og Welbeck at jeg tror de to kan dekke vår "fjerde" spiss.. edit: Samtidigt som Berbatov blomstrer som faen selvfølgelig.. =) Endret 6. juli 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg ser heller ikke hvorfor vi skal ha Huntelaar nå. Da blokkerer vi iallefall veien for Danny og Federico. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå