Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har vel nesten aldri hatt en som har gått fra å være en så stor helt til å bli en så stor judas (?).

Nja, Ince er jo ganske ille. Men han var ikke elsket av fansen i den grad, ikke brukte han det som et pressmiddel heller. Tenk at Tevez bruker fansen som et argument for at han burde fått spille. Å insinuerer at Sir Alex gjorde galt i å sette han på benken. Enda vi vant Ligaen og ligacupen, samt semi og finale i Fa og CL.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

jeg betrakter ikke Tevez som noe Judas. Han gjorde mye bra, men jeg blir bare oppgitt og lei over at han må ødelegge alt i ettertid. Tevez ga til tider alt som han sier, men problemet ligger jo helt tydelig hos han. Siden det tross alt er kun han som har et problem med klubben. Ingen andre.

Lenke til kommentar
Ronaldo: - La Liga er overlegen

Bullshitt Ronaldo!

Tja, de beste spillerne fra både fransk, engelsk og italiensk liga har gått til Real nå. Barca vant CL i år. Engelske lag har riktignok tapetsert semifinalene i CL de siste årene så godt det lar seg gjøre, men den spanske er absolutt ikke dårlig. Bunnivået i Spania er nok flere hakk lavere enn bunnivået i England, men toppklubbene er svært jevne. Vil nok vente med å bedømme den uttalelsen før Real Madrid har spilt noen kamper, og da først og fremst i Champions League. Jeg har mine tvil til at de får laget til å fungere når de har flust med verdensstjerner, men tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...