Mr.SS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vi har vel nesten aldri hatt en som har gått fra å være en så stor helt til å bli en så stor judas (?). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vi har vel nesten aldri hatt en som har gått fra å være en så stor helt til å bli en så stor judas (?). Heinze er vel den eneste som er større... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Blir rart å se Owen i United drakta, men han er vel nesten den eneste av eks L'Pool spillere som eg ikke har noe imot, så eg syns det skal bli spennende å se han i aksjon Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Vi har vel nesten aldri hatt en som har gått fra å være en så stor helt til å bli en så stor judas (?). Nja, Ince er jo ganske ille. Men han var ikke elsket av fansen i den grad, ikke brukte han det som et pressmiddel heller. Tenk at Tevez bruker fansen som et argument for at han burde fått spille. Å insinuerer at Sir Alex gjorde galt i å sette han på benken. Enda vi vant Ligaen og ligacupen, samt semi og finale i Fa og CL. Endret 5. juli 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvilke nummer tror dere våre to nye får? Tror det blir noen bytter på nummerne denne sesongen (igjen)! Tosic får nummer 32. Owen tar Tosic sitt gamle nummer 14. Valencia får nummer 7. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tosic beholder ganske sikkert nummeret sitt, har han fått nr. så har han det nummeret, er ikke alt for ofte at folk bytte nr. når de først har fått et. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tosic beholder ganske sikkert nummeret sitt, har han fått nr. så har han det nummeret, er ikke alt for ofte at folk bytte nr. når de først har fått et. Tør jeg nevne Wayne Rooney Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er klar over den er derfor jeg heiv inn: Er ikke alt for ofte... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Beckham bytta også fra 10 til 7 i sin tid, men det er vel spilleren selv som må ønske et nummerskifte, og jeg tviler på at Tosic vil gi fra seg nummer 14 for Judas-nummeret. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er vel ingen spillere som umiddelbart kommer til å ønske seg 32 når man ser hvordan Tevez har oppført seg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nummeret har ikke noe å si, er han som har det på ryggen som er problemet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 jeg betrakter ikke Tevez som noe Judas. Han gjorde mye bra, men jeg blir bare oppgitt og lei over at han må ødelegge alt i ettertid. Tevez ga til tider alt som han sier, men problemet ligger jo helt tydelig hos han. Siden det tross alt er kun han som har et problem med klubben. Ingen andre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg vil heller ikke kalle han for judas, men han gjør jo det han kan for å ødelegge det han hadde bygget opp hos fansen og det tror jeg han kommer til å merke, uannsett hvilken klubb han går til. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) <-- Første med Owen- avatar? Endret 5. juli 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har hatt det som profilbilde på facebook lenge. Det får holde. Min avatar blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bakgrunnen min atm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ronaldo: - La Liga er overlegen Bullshitt Ronaldo! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ronaldo: - La Liga er overlegen Bullshitt Ronaldo! Tja, de beste spillerne fra både fransk, engelsk og italiensk liga har gått til Real nå. Barca vant CL i år. Engelske lag har riktignok tapetsert semifinalene i CL de siste årene så godt det lar seg gjøre, men den spanske er absolutt ikke dårlig. Bunnivået i Spania er nok flere hakk lavere enn bunnivået i England, men toppklubbene er svært jevne. Vil nok vente med å bedømme den uttalelsen før Real Madrid har spilt noen kamper, og da først og fremst i Champions League. Jeg har mine tvil til at de får laget til å fungere når de har flust med verdensstjerner, men tiden vil vise. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Damn Berba er classy! Andy Garcia anyone? Endret 5. juli 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Damn Berba er classy! Andy Garcia anyone? heh... ikke veldi bra reklame, med tanke på barna som ser opp til slike spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå