Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Huntelaar har allereie vore nokre måneder i Real .

Edit: No må du ikkje vera så negativ HCG. United vil alltid reise seg, og personleg trur eg Owen kan få ein ny start i United dersom har blir matcha rett i byrjinga. Det siste me vil ha er ein ny owen som reiser rundt til diverse spesialistar for å lækje skader.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De skal kaste ut 7-10 spillere.

Btw, har de hentet Huntelaar?

Hvorfor skal vi ikke vinne noe neste år vis Zlatan drar til Real?

De har jo hentet alle stjernene? Men selfølgelig holder jeg med United! :thumbup:

1. Huntelaar ble hentet for 6 mnd siden.

2. Hvordan skal det med at Zlatan dra dit ødelegge FA cup, Mikkemus cup, Comunity shield og ligatittelen?

Lenke til kommentar
2. Hvordan skal det med at Zlatan dra dit ødelegge FA cup, Mikkemus cup, Comunity shield og ligatittelen?

Tipper at han mener at vi ikke vinner noe hvis vi ikke får Zlatan.

There's more fish in the sea, vi kommer til å klare oss fint.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt trist med Rodrigo. Han banket på døren til førstelaget når han nærmest ble lemlestet, og nå drar han på utlån til Sporting Braga. Jeg er ganske sikker på at det vil bli vanskelig for karen å spille seg inn på førstelaget noen gang nå.

Jeg tror forresten ikke at vi trenger hverken Zlatan eller Huntelaar, selv om jeg ikke hadde sagt nei til noen av dem. Vi er Manchester United. Laget kan bygges rundt Rooney og vil sannsynligvis fungere mye bedre kollektivt og i angrepsfasen.

Lenke til kommentar

Ferie uten nettilgang er knallhardt, hvertfall når Owen går til United og eg bare får lest sporadisk om det på stranden...

Har både trua og frykt for den signeringen. Siden han kom gratis kan han jo floppe uten å bli en flop, men slår han gjennom så blir det jo suverent. Spennende å se blir det hvertfall. Men må innrømme det ble et høyt "hæææ??" når eg såg nyheten på tekst-tv.

Ronaldo klarer å snu litt min mening om hans oppførsel i forbindelse med Real overgangen med å være svært voksen og takknemlig mot united og SAF.

Tevez gjør bare ting verre og verre.

Lenke til kommentar

Han virker litt bekymret for United fansen.... Med god grunn hvis han ikke snart slutter å gå ut i media.

Og måten han omtaler Ferguson på er en stor skam. Men så vil eg tro at mange av hans uttalelser ikke stemmer helt korrekt heller. Er så mye oppspinn og rykter at det er flaut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg skjønner det bare ikke, Heinze kunne bare si at han ville bort, men neida, han måtte til Liverpool. Takke seg til Portugal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...