Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvem sier at vi ikke skal kjøpe en spiss til ?

Greit nok, det er ikke sikkert at det ikke blir flere spisser, men når vi signerer Owen blir ikke sannsynligheten noe større, heller en del mindre.

Så langt har vi solgt verdens beste spiller, og ikke fornyet med Tevez. Inn så langt er Valencia og Owen. Ribery virker uaktuell, og da sliter jeg å se hvordan vi kan stille sterkere i år enn i fjor, ihvertfall hvis man utelukkende skal se på troppen.

[edit]

Jeg mener at det var riktig å ikke fornye med Tevez, og at det var riktig å selge Ronaldo når vi fikk så mye, jeg mener ikke å kritisere disse avgjørelsene, jeg bare frykter at vi kommer til å komme svekket ut av det i år.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jævla happy for det her... er faktisk glad for at vi signerte owen istedenfor store spissar som benzema og aguero. Signeringa av Owen er gratis, welbeck og macheda får antageligvis akkurat passe med speletid til å forbetre seg, owen er ein stor barndomshelt, masse potensiale i han, og eg trur at han vil bli ein suksess når han får muligheita til å spele med eit så godt lag, viss han holder seg skadefri.

I følge intervjuet har Owen spilt for manchester united FØR liverpool også, på ein slags juniorcup!

Velkommen Michael Owen, det skal du ha!

Lenke til kommentar

Herregud, hva skjer med han SAF da lizzm? Jeg tror vi rykker ned hvis vi ikke henter en superstjerne nå! Supermannen vår Ronaldo har dratt og vi har ikke hentet en annen! SAF er helt tulling! Forresten jeg skal spise en svær burger nå, MmM! Jeg skriver hva pokker jeg vil i denne tråden! :shrug::innocent::roll:

Lenke til kommentar
Herregud, hva skjer med han SAF da lizzm? Jeg tror vi rykker ned hvis vi ikke henter en superstjerne nå! Supermannen vår Ronaldo har dratt og vi har ikke hentet en annen! SAF er helt tulling! Forresten jeg skal spise en svær burger nå, MmM! Jeg skriver hva pokker jeg vil i denne tråden! :shrug::innocent::roll:

Det er derfor SAF sitter i den stolen han gjør og du som en liten spirrevipp neppe er kvalifisert til å styre lilleputt 2001.

Edit: Har nå sett klippet der Owen blir intervjuet, det er en gledelig ting ved det hele: Han virker genuint opptatt av å gjøre det bra samtidig som han også kanskje kan få tilbake gløden han hadde i Pool / Madrid.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Ikkeno vondt ment om Manu eller noen men er en del 13-15åringer og rundt der som heier på manu fordi "OMG MANU DE ER BEST" og de er vel ikke nok utviklet oppe i hodet sitt til å konstruere setninger som består av mer en 1linje, ei heller bruke ord som strekker seg lengre en 4 tegn.

Har merket det samme i Enga-tråden også at det blir mye unødvendig drit med små kommentarer og det hele men det er vel en del av fotballen, jeg vet med meg selv at jeg kommer med disse "onelinerene" hele tiden i virkeligheten mot andre supportere så er vel bare en vane og slenge litt dritt når man er ivrig begeistret for et fotballag.

Unødvendig? Ja sikkert. Klarer man å la vær med VG-Live og små utbrudd for godt? Nei sansynligvis ikke

Ang kviningen om Owen så er det latterlig, virker som han er 100% klar over hva de fleste føler, og han er helt gira på å bevise at han har noe på laget å gjøre, dette kan bli en av de bedre signeringene i år.

Lenke til kommentar

He used to be a barcode, we thought he might retire

but now he's at united then he'll set the world on fire

he may just be a scouser, just like our magic roo.

but when he comes to anfield he'll be ****ing over you

Lenke til kommentar
Når går vel han italia fantasten adundas igjen

Hihi, ikke denne gangen (...faktisk).

Av det jeg har fått hørt så virker det som at Spilleren virkelig vil United. Selv om det i prinsippet er det samme som alle de andre diskutable overgangene, så er det førstnevnte veldig viktig :)

Uansett, Gutten er egentlig en Romanista og hvis oppholdet ikke blir vellykket er mulighetene forhåpentligvis åpne.

Wizy: Du har understreket hva du mener, en gang holder?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...