Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God når han er skadefri, og jeg tror vi kan hjelpe han en god del, samtidig er han så gammel at Macheda og Welbeck ikke har en annen spiss som blokkerer veien for dem i flere år fremover. Dette gir dem begge sjansen til å vise seg frem før Owen forsvinner.

jaja.... Owen ja... hehe har absolutt ikke troa her, Jeg har startet ferien å detta hjalp ikke veldi på trykket spør di meg

Skjerp deg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
God når han er skadefri, og jeg tror vi kan hjelpe han en god del, samtidig er han så gammel at Macheda og Welbeck ikke har en annen spiss som blokkerer veien for dem i flere år fremover. Dette gir dem begge sjansen til å vise seg frem før Owen forsvinner.

jaja.... Owen ja... hehe har absolutt ikke troa her, Jeg har startet ferien å detta hjalp ikke veldi på trykket spør di meg

Skjerp deg.

er ikke i nærheten engang.

Lenke til kommentar

jeg har faktisk stor tro på dette. Owen er klasse på sitt beste. Å han er bare 29år, det vil si ca 4år igjen av sine karriere på toppnivå. Uansett er ikke dette et sjansespill i det hele tatt.

Nei dette gleder jeg meg til. Vi har to klasse spillere, å har kun brukt 16£mill. Enda 84£mill igjen. Dette er kun en liten bonus.

Lenke til kommentar

1 ting som har gjort at jeg har vendt godsiden til Owen er måten han uttalte seg på:

“I had just begun to talk to other clubs when out of the blue Sir Alex phoned me on Wednesday afternoon, invited me to have breakfast with him the next morning during which he told me that he wanted to sign me,” said Owen. “I agreed without a moment’s thought. “

Når Sir Alex Ferguson ringer deg og sier han vil ha DEG så nøler du ikke,du sier ja!Når tidenes manager manager ringer deg så sier du ja!Du legger drømmen om å få spille i hvitt,azurblått,grønt,naken til sides,og signerer :D

Lenke til kommentar

Veldig usikker på signeringa av Owen. Spesielt grunna skadeproblema han har slitt med, men det er sjølvsagt også litt rart med ein tidligare Liverpool-spelar i klubben. Signeringa kan ende opp som ein av sesongens store genistrekar, dersom han klarar å halde seg skadefri og faktisk får litt speletid, som han omsetter i litt mål, men eg er avventande til han byrjar å bevise noko for klubben. Det er ikkje slik at vi tar ein voldsom risiko med han (ikkje heilt sikker på kva lønnsbetingelsar han har), men vi taper uansett ikkje mykje pengar på han om han skulle lykkast eller ikkje. Dersom han klarer å holde seg skadefri og klarer å finne tilbake til litt av storforma frå tidligare, så skal det bli veldig spennande å sjå korleis Rooney og Owen klarar å samarbeide på topp.

Lenke til kommentar

- Billigere enn støv, om støv krevde en halv million i uka for å være støv.

- Britisk.

- Irriterer livet av alle Liverpool-fans.

- Nevnte jeg billig?

Tror nok at dette bare går en vei; oppover. Det er også fullstendig surrealistisk å se en spiller jeg foraktet for sin enorme målteft i United-drakta, og atpåtil så liker jeg det jeg ser. Tror nok at dette kan bli bra. Hadde dette vært sommerens storsignering hadde jeg blitt mer skeptisk, men jeg har ikke et øyeblikks tvil på at Ferguson vet nøyaktig hva han gjør. Føler meg relativt trygg på han.

Vi fortsatt se en signering så stor at det slår ut på Richters skala. Kom igjen, Ferguson, du har ørten trillebårlass med kronasje som kan brukes på verdenseliten! Vi har behov for et talent av en annen verden!

Lenke til kommentar

Min umiddelbare reaksjon var at vanntro, så ble jeg irritert da jeg innså at vi ikke kommer til å kjøpe en superspiss i år. Nå som tankene har fått roet seg litt synes jeg dette er helt OK. Irriterende at hverken Hunter eller Benzema kommer, men vi får tross alt en brukbar spiller for ingenting.

Vi må imidlertid kjøpe minst én god spiller til, hvis ikke er vi betydelig svekket i forhold til i fjor.

Lenke til kommentar
- Irriterer livet av alle Liverpool-fans.

Er vel det mest positive jeg kan komme på akkurat nå, jeg skal gi han en halv sesong før jeg slår spikerne i kista kaller han et bomkjøp (selv om jeg gjorde det for et par sider siden). Vi får se, hvis (og et KJEMPE stort hvis) han klarer å holde seg skadefri og finner tilbake til noe av det som gjorde han så god i liverpool og når prisen er kr. 0 så kan det bli bra.

Men jeg står litt på utsiden av gjerdet med den signeringen, men det ender vel opp som om Ferguson er den største geniet på balløya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...