Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Var det ikke det han hadde i Newcastle? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Høres vel riktig ut det, han har vært overbetalt i forhold til prestasjonene for å si det pent. Tror det var enten i Nettavisen eller Dagbladet, noen hadde regnet seg ut til at hva Owen hadde kostet Newcastle i de årene han var der, lurer på det om det var 425 millioner og 69 kamper fra start og målene husker jeg ikke i farten. Edit: Nettavisen var det og jeg bommet ikke så alt for mye i varmen De fleste engelske aviser melder også at Michael Owen kostet Newcastle nærmere 410 millioner de fire årene han var der. I løpet av den tiden fikk han 65 kamper fra start og scoret 30 mål. Endret 3. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 En spiss som scorer 30 mål på 65 starter over 4 år på en "pay-per-play"-lignende deal høres helt greit ut for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 I tillegg var det Newcastle, jeg har troa på han, som jeg har sagt før. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Samtidig så var han en av de overbetalte stjerne som ikke gjorde jobben sin for at de ikke skulle rykke ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Owen var nok halve grunnen til at det gikk til helvete, bokstavlig talt. Noen som har forhåndsbestilt trøya da? Tror nesten at jeg gjør det. Hva med "Owen"? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke faen, ikke aktuelt med navnet til en gammel liverpool spiller bak på en United drakt. Skal jeg ha meg en drakt i år så blir det Scholes, Vidic eller Rooney bak på. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Og der var det gjort. Offisielt: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6635648 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Kanskje det er en bra julegave til en scouser. En drakt med en av legendene demmes må da være bra. Jeg ser for meg Pundus stripen Endret 3. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Å kalle Owen en Liverpool-legende er vel litt å ta i? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Syntes dette virker som en god deal, men synd han har en bakgrunn i Liverpool. Nå er sansynligvis de største salgene og kjøpene over for oss denne sommeren. Er jo rykter om en ving til, men dog. Det jeg syntes er bra er at vi får med alle til preseason. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fantstisk morsomt. Ingenting å tape, masse å vinne. Lykke til, Owen. Måtte du holde deg skadefri å vinne mange trofeer, gjerne ett ligagull eller to. Nytter ikke med 8 år i Liverpool da vet du. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Å kalle Owen en Liverpool-legende er vel litt å ta i? Joda, ville bare få frem et lite poeng. Dere vet at en av våre aller største legender har spilt i Liverpool? Endret 3. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det en ny ukjent konkuranse jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det en ny ukjent konkuranse jeg ikke vet om? spot the scouser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 per dags dato har vel United 2? Lurer på hvor mange vil skifte til Owen-avatar.(tipper Raste og Points) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vi har to nå ja, men det var Busby jeg tenkte på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vi får se, jeg tror dette blir årets bomsignering. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vi får se, jeg tror dette blir årets bomsignering. Det kan det vel nesten ikke bli, om han da ikke begynner å lage selvmål med vilje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vi får se, jeg tror dette blir årets bomsignering. Det kan det vel nesten ikke bli, om han da ikke begynner å lage selvmål med vilje. Det hadde vært über. Owen netter på VDS på anifeld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå