Chicharito Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tier på at Real kommer og snapper han (Owen) opp nå. Det får vi inderlig håpe! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg gleder meg forresten til å høre hva tc har å si nå angående Tevez og angående Ronaldo. For Ronaldo kommer frem som en mer og mer likendes kar, mens Tevez klarer å fremstå kvalmere og kvalmere, men det er vel bare fordi "Han ikke snakker engelsk så godt, og ikke klarer å ordlegge seg". Haha, gleder meg jeg også Angående Owen har jeg faktisk tro på han om han får orden på skadene, men jeg vil uansett se enda en ny spiller i United. Vi får jo Owen gratis også, så det er jo positivt det også Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja er jo egentlig ikke noe å tape på dette. Kommer jo gratis. Kan vise seg å være en genistrek av SAF og Gill Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja jeg ser ingen bakdeler med dette så lenge vi handler en spiss til. Gratis og god. Ifjor spilte han på et ræva Newcastle, kan ikke se på målraten hans der. Jeg ønsker Owen velkommen, det er så lenge siden han spilte på Liverpool at jeg tåler dette. Rio kom rett fra Leeds å jeg tålte det. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå som vi får han gratis er jeg positiv til å kjøpe Owen. Hvis han holder seg skadefri kan han vise seg å bli årets røverkjøp i Premier League. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror dette med Owen kan slå alle veier. Det kan hende han blir mest skadet og kommer til å slite på banen, men det kan også hende han får en ny vår og slår til. Talentet er der. Om han slår til så er det genialt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå som vi får han gratis er jeg positiv til å kjøpe Owen. Hvis han holder seg skadefri kan han vise seg å bli årets røverkjøp i Premier League. Kjøp? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis det stemmer og kontrakten er 99.9% prestasjonsbasert så greit. Men skjønner ikke den overgangen helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Legger meg nå, vil være opplagt til helga. Har bursdag snart også, ynskjeliste: 1. Vannscooter 2. Huntelaar, Villa, Zlatan eller Fabiano. 3. Young, Robben eller Silva. Det er ikke til å stikke under en stol at vi ikke har gode nok vinger. Ingen "up and coming" heller. 4. Sneijder eller VDV eller Owen på billigsalg. Snx Resten kommer, bare vent. Leste på .com at et bud på Fabiano på rundt £16 muligens var på vei, dette er jo egentlig billig, fyren er jo så godt som fast på landslaget også. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.skysports.com/football/ Må si de er kjappt ute med Fotoshopen.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.skysports.com/football/ Må si de er kjappt ute med Fotoshopen.. Jeg må si at bildet ga mange følelser Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Owen faktisk, skal vi prøve å fylle opp tomrommet etter Saha nå, trodde Hargreaves hadde gjort det han kunne for å fylle de skoene (eller sykesenga om man vil). Hvis det skjer så bør den kontrakten bli 100% prestasjonsrettet for å si det pent! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Tipper noe ala 50K i uka pluss gode bonuser for spilletid og mål pluss andre prestasjoner. Endret 3. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Problemet er jo at det er noen år siden han var en god spiller, men det kan vel kanskje bedre seg hvis han får bedre spillere rundt seg. 50k uka, er mye for en som er såpass mye skadd. Hjelper ikke at han har banket inn mål på bestilling før synes jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er vel også en temmelig vanlig lønn for spillerene våre i dag...... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er vel det, men med den skadehistorien så synes jeg 50k er alt for mye, 25K og resten i form av bonuser, hvis det viser seg at han klarer å holde seg skadefri, så kan de forhandle ny kontrakt til året igjen... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det bare her hos meg at RedCafé er ute? Har ikke funket på to-tre dager her. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 RedCafé er nok nede virker det som. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tror det var Dailymail som mente at Owen vil få en ukelønn på 200 000,- og avhengig av prestasjoner så kan den stige til 1,1 mill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå