Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Stort sett fryktlig lik Rooney.

Alt som heter av forsvar skjelver i buksene sine når de ser laget til United til året. Rooney, Ronaldo, Giggs, Scholes, Nani, Anderson, Saha, Solskjær og forhåpentligvis Tevez og bak dem så ligger Carrick og forer passninger, blir nesten nærvøs selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg hater gode sessong oppkjøringer og lovord opp i skyene. Blir så fort skuffet hvis det går dårlig i sessongen. MEN når det er sagt så trur jeg etter det jeg så på videoen at Teves er virkelig en spiller som kan gjøre det godt på United. Med en god midtbane og Rooney som makker trur jeg han er i stand til å lage en del mål. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Anderson og Nani må jo også få prøve seg. Men jeg er litt kritisk til signingene i år. Det var en spiss vi trengte.

9012381[/snapback]

Hæ? Både Scholes og Giggs trekker på årene. Dette var akkurat det vi trengte, noen som kunne bli kjent med klubben for og så ta over for dem når de gir seg.

Lenke til kommentar
Må si jeg hater gode sessong oppkjøringer og lovord opp i skyene. Blir så fort skuffet hvis det går dårlig i sessongen. MEN når det er sagt så trur jeg etter det jeg så på videoen at Teves er virkelig en spiller som kan gjøre det godt på United. Med en god midtbane og Rooney som makker trur jeg han er i stand til å lage en del mål. Blir spennende å se.

9012426[/snapback]

enig, jeg er veldig veldig for ett kjøp av tevez. Syns han er en fantastisk spiller! :)

Han er og en jævel til å score på frispark :)

Lenke til kommentar

Spiss? Vi har scoret fler mål enn noe annet lag de siste sesongene. Uniteds angrep består av 6 meget aggressive spillere som roterer rundt og kjører ned motstanderen.

Vi trenger ingen spiss, vi trenger spillere som passer inn i dette. Det gjør hargreaves, det gjør nani, det gjør anderson.

Lenke til kommentar
Anderson og Nani må jo også få prøve seg. Men jeg er litt kritisk til signingene i år. Det var en spiss vi trengte.

9012381[/snapback]

Hæ? Både Scholes og Giggs trekker på årene. Dette var akkurat det vi trengte, noen som kunne bli kjent med klubben for og så ta over for dem når de gir seg.

9012474[/snapback]

Sånt sett så stemmer det jo, men jeg tenkte på neste sesong egentlig, og ikke fremtiden.

Lenke til kommentar
Hargreaves, ikke glem han. Tror han kan vise seg som en av de viktigste signeringene i sommer.

9012334[/snapback]

Glemte han ikke, men han er jo ikke på langt nær så kreativ og målfarlige som de spilleren jeg nevnte. Men alle lag trenger en ryddegutt på midten...

Lenke til kommentar
Spiss? Vi har scoret fler mål enn noe annet lag de siste sesongene. Uniteds angrep består av 6 meget aggressive spillere som roterer rundt og kjører ned motstanderen.

Vi trenger ingen spiss, vi trenger spillere som passer inn i dette. Det gjør hargreaves, det gjør nani, det gjør anderson.

9012500[/snapback]

Jeg er veldig enig i det du sier, men jeg savner en goalgetter. Selv om vi gjør masser av mål hadde det vært deilig å hatt en spiss som leverte noen mål i kamper der det er veldig jevnt eller spilles dårlig. Det skaper en viss trygghet. MEN jeg ønsker ikke at United skal kjøre seg selv i grøfta økonomisk for en ny spiss. Da får vi heller klare oss uten

Lenke til kommentar

Etter fjorårs sesongen så ser jeg ikke lenger det problemet, vi er ikke avhengig av en mann som må score i tette og jevne kamper...

Vi har seks-sju mann som kan avgjøre kamper for oss helt av seg selv hvis det vil, men de samme gutta vet også hvordan de skal spille som et lag og skape kjangsene sammen. Så behovet for en Nistelrooy er ikke like stort som før, vi har jo potensielt 5-6 mann som kan score 15 mål + hver sesong, ikke mange andre lag som matcher det der...

Lenke til kommentar
vi har jo potensielt 5-6 mann som kan score 15 mål + hver sesong, ikke mange andre lag som matcher det der...

9016767[/snapback]

Hvem er disse 5-6 mennene dine da? Rooney, Ronaldo og Saha (kanskje) er de eneste spillerne jeg kan se score over 15 mål + o løpet av en sesong. Er ganske spent på hvem de 2-3 spillerne du snakker om er. Syntes ikke du kan forvente 15 mål + av de Anderson og Nani som er ung og helt nye i klubben og Solskjær tviler jeg på at har sjans på å score så mye.

Lenke til kommentar

Rooney, Ronaldo, Tevez (han virke jo bankers nå), Saha, Scholes og selvfølgelig Solskjær. 11 mål med alle de problemene han hadde i fjor og lite spille tid er ikke annet enn jævlig bra...

Jeg snakker selvfølgelig ikke bare serie her men alle turneringer. Men fire av disse har scoret 15 mål eller mer i serien for United Rooney, Ronaldo, Scoles (rimelig sikker på det var vel oppe i 21-22 mål totalt et år og tror 14-16 av de var i serien) og Solskjær. Saha har vel kanskje gjort det for Fulham og Tevez hadde gjort det for The Hammers i fjor vis han bare hadde startet å score litt før enn de 11 siste kampene :hmm: (syv mål)

Anderson og Nani var ikke i mine tanker en gang...

Lenke til kommentar

I serien heller tvilsomt, der står vi igjen med tre kanskje fire mann Rooney, Ronaldo, Tevez og Saha hvis han på et eller annet merkverdig måte klarer å holde seg skadefri en hel sesong...

Også kan man hive på Scholes og Solskjær hvis vi teller aller turneringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...