Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvem er bra nok? og hva er bra nok? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvem er bra nok? og hva er bra nok? Valencia er nok god nok, men han har fortsatt ikke bevist det. Robben, Young, Arsjavin(?) o.l er gode nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Rooney og Berbatov, og tre klassespisser. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Young kunne jeg selv tenkt meg, men synes vi skal gi dem vi har sjangsen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Young kunne jeg selv tenkt meg, men synes vi skal gi dem vi har sjangsen. Nani har da fått sjanser nok. Park er en fantastisk spiller å ha i troppen. Men han er ikke god nok for de første 11. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) De er alle gode nok mener jeg. Nani har vist hva han kan, problemet er bare å få det frem igjen. Park er knallgod og hva Valencia gjør gjenstår å se. Jeg synes ikke vi trenger flere kanter. Lee Martin spiller også bra --------- Hvis det er sånn at Ruud vil dra så synes jeg vi kunne gå for han. Endret 30. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eller The Hunter, siden vi ikke har noen grunn til å være gnitne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Huntelaar hadde vert knall, men det ser ut som om Fergie vil ha Benzema Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jaja då var sesongens første kjøp i boks. Det skal verte spanande å sjå Valencia i United-drakta og forhåpentligvis lever han opp til dei forventningane dei fleste har til han. Det er nok fortsatt viktig at vi får inn ein eller to spelarar som er meir notoriske målscorerar, for det er absolutt ikkje Valencia. 7 mål på 83 for Wigan og 4 mål på 34 for landslaget er ikkje voldsomt å skryte av. Dette kan sjølvsagt komme seg når han spelar for United, men det spørs nok om ikkje vi må score meir mål frå andre posisjonar enn ving, enn det vi har gjort dei siste sesongane. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nå er han vel ikke hentet inn som den nye målscoreren heller. Tror Rooney vil begynne å stabilisere seg på 20 mål i sesongen hvis han får spille som midtspiss på en fast basis. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er fortsatt langt ifrå nok når ein tenker på at Tevez og Ronaldo scora 41 mål sist sesong. Då må også Berba opp på omtrent 20 mål, pluss at vi må få fleire mål frå fleire spelarar. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ronaldo scoret 15(?) i årets PL. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Han hadde flere enn det ja. Ble slått i siste kamp av Anelka Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Link. Link 2. Skal det ikke stå ''Aon'' på? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 18 var det. Uansett... Rooney kan matche det, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er vel en sesong igjen med AIG Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 18 (26totalt) Ikkje voldsomt i forhold til sesongen før, men dersom Valencia f.eks ikkje scorar meir enn 5, så er det nokon andre som må score desse måla. Eg trur nok vi må få inn ein spelar til som vi kan forvente ein jamn straum med mål frå. Både Berba og Roon er veldig gode, og det kan godt hende dei kan komme opp mot ca 20 mål kvar, men vi må mest truleg ha enda fleire som også kan komme opp mot eit liknande scoringsnivå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vi må ha 3 klassespisser, det er klart, men se hvordan Rooney gjør det som Midtspiss på landslaget. Det kommer til å bli mye mål, det er jeg bombesikker på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Håpar virkelig på det. Men det er ikkje nok at Rooney scorar mykje. Når både Ronaldo og Tevez scora ein stor del av måla våra i fjor og ein av spelarane vi har fått inn som erstattar ikkje kan forventas å score veldig mykje, så må andre gjere det. Det er berre det eg vil fram til. Spørsmålet er om vi får inn ein spelar eller to til som kan avlaste Rooney og Berbatov i forhold til å score nok mål. Notoriske målscorarar har vi dessverre lite av akkurat no, sjølv om at det er lov å håpe at ein av dei vi har kan utvikle seg dithen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 18 var det. Uansett... Rooney kan matche det, det er jeg helt sikker på. 18+12 i PL på Rooney tviler jeg på. Tror mere på at vi må ha flere målscårere. Vi får sikkert inn franskmannen, så får vi se hva det holder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå