Stonemeister Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vil ikkje bli overrasket at Valencia blir presentert snart nei. Lurer på om han får draktnummeret til Ronaldo.. Om han gjør det tror jeg vi kan glemme Ribery. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Så vi trenger ikke en venstre ving? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hva er galt med å si hva man mener? Uansett... Håper Valencia kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At det i mange tilfeller er frekt og sårende, beklager om jeg høres ut som som en barnehagetante. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Verden er ikke full av kosebamser og puter som tar av for fallet... Elsker uttalelsen til Xavi Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Manchester United Jeg ønsker alle United-fans en god sommer. Danske tastatur er drit. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ser ut som det kan skje noe nå veldig snart http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ia_i_manchester Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Tror Real også er glad for at Xavi ikke vil ha Ronaldo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=560075 Rooney er fantastisk Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nani sa også at han kan ta rollen til Ronaldo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Forskjell på Nani og Rooney, rent ferdighetsmessig da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Forskjell på Ronaldo og Rooney på det området også Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Spesiellt når de ikke har samme rolle i laget, eller samme posisjon..( egentlig ) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er vel mer snakk om å fylle tomrommet som oppstår når Ronaldo drar. Veldig å bokstavelig man tok dette her da... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er vel også umulig egentlig.. men dette er da old news.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 http://www.guardian.co.uk/football/2009/ju...ns-league-final Denne mannen er en større idiot enn Ronaldo! Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har alltid hatt sans for fyren før, for han var lojal, jobber alltid hardt osv... Men når man ser hans oppførsel foran medier i det siste, angrer jeg faktisk at jeg hadde sans for ham før -.- kvalm fyr Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tosker. Tevez er og var en fantastisk spiller for dere, med en utrolig moral. Det er veldig tydlig at ting har skjedd bak scenen som dere ikke veit noe om. Dere skal være glad for at dere har hatt en spiller som han. Og det å kalle han, eller noen andre i idrett større idiot enn Ronaldo... vel det sier mer om deg enn noe annet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tosker. Tevez er og var en fantastisk spiller for dere, med en utrolig moral. Det er veldig tydlig at ting har skjedd bak scenen som dere ikke veit noe om. Dere skal være glad for at dere har hatt en spiller som han. Og det å kalle han, eller noen andre i idrett større idiot enn Ronaldo... vel det sier mer om deg enn noe annet. Jeg har aldri hørt Ronaldo gå ut i offentligheten med sånne kommentarer. Tevez må jo tro han er verdens beste spiller.. Håper han råtner i shitty. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Det har vært så morsomt å se tc forsvare Tevez gang på gang, og jeg gleder meg like mye til å se det nå. Jeg merker jeg blir kvalm av å ha hatt en sånn sutreunge i klubben. Nå vil han dra til en klubb der han får lov til å være stjernen, men jeg tviler på at han får spille så mange CL - finaler i City. Når han sier "My family knows how much I suffered at United. I could not arrive home after a match or a training session and forget my pain. It was not good and I transmitted all my sadness to them." så er han jo helt idiot. Han fikk spille en god del, og trene med verdens beste klubb. Når han dessuten begynner å snakke dårlig om Ferguson samt antyde at det var pga. han vi har vunnet alle tidligere finaler siden han har vært i klubben så viser det bare at han er en kronidiot. Endret 30. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå