Limbeck Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg tenkte mere på fans av andre lag jeg da. Men tenker du på Ronaldo så har du litt rett mener jeg, men det tror jeg er fordi vi har vunnet så mye i det siste Endret 28. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ok, da er det fordi de er gode. Samt litt klysete,men mest(antar jeg) fordi at de er gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvem er vel ikke litt klysete? Ikke at Ronaldo har gjort noe spesielt mot Liverpool? (bortsett fra å leke med dem ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Keane. Mange spillere som ikke innehar klysefaktoren, unge mann. (Morten Berre er ikke blandt den gjengen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Tevez er mer klysete enn Keane Hvor kom Berre inn i bildet? Da sier jeg Hulsker. Endret 28. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Synes godt vi kan legge inn et bud på Robinho. City vil vel ikke selge, men hva vil spilleren selv? Sportslig har vi mere å tilby enn City.... Endret 28. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Er det en ukjent konkuranse jeg ikke vet om? Sikker mange som er mer klysete enn Roy Keane,siden han ikke er klyse whatsoever. Noen ganger er du litt rar. Edit: Finner ikke noen som er mer klysete enn Morten Berre i min bok. Endret 28. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg er alltid rar. Trodde du mente at Roy Keane var mer enn litt klysete. Han er en slask, som bare scorer av og til. Endret 28. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Angående klyser så kommer jeg ikke unna Gjøran Sørloth. Han bare dukka opp hver gang en eller annen vifta med en mikrofon. Endret 28. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Men han er morsom og sjarmerende, samt har ''tv-teket''. Berre har ingen av disse kvalitetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva diskuterer vi? Kjetil Rekdal tar kaka uansett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har ingenting imot Kjetil Rekdal(bortsett fra den gigantiske snusleppa han hadde før). Liker at noen sier det de mener. I Norge kan man jo ikke åpne munnen uten at folk er på en med engang, så håper han fortsetter! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, Saha var bedre enn Ruud, og det var også en stor del av grunnen til at Ruud måtte ta farvel må Old Trafford. Saha ble foretrukket fremfor RvN i ligacup finalen (den sesongen vi bare tok ligacupen, var det 04/05 eller 03/04?). Saha var en komplett spiss når han var i form, desverre sto skadene i veien for at han noen gang skulle bli anerkjent som en av verdens beste spisser. Du bommer både på året (var faktisk 05/06) og på grunnen til at Saha ble foretrukket. Bommet på året, ja, greit nok, men du trenger ikke å belære meg om grunnen(e) til at RvN ble foretrukket. Jeg er godt kjent med dette allerede. Som du muligens vet rant begeret også over for RvN når han ikke fikk spille ligacup finalen dermed ble jo Saha faktisk foretrukket i nevnte finale, og vi vet begge at Ferguson ikke hadde stilt med han hvis han ikke var mannen, men ja. Jeg er fullt klar over at det var en pågående krangel mellom RvN og SAF, fordi SAF ville spare RvN i mindre viktige kamper, men Ruud spilte etter Ligacupfinalen også, og dermed så er jeg villig til å anta at Saha ble foretrukket (også) pga. av hans ferdigheter. Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen. Min teori er at denne krangelen med Ronaldo etter han ble byttet ut,samt kritikk etter CL-finalen var bevist,evt ''staget'' av Ronaldo,fordi han viste at han ville\skulle bli solgt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ronaldo krangelen kom som alle vet på slutten av sesongen. Min teori er at denne krangelen med Ronaldo etter han ble byttet ut,samt kritikk etter CL-finalen var bevist,evt ''staget'' av Ronaldo,fordi han viste at han ville\skulle bli solgt. Det var snakk om Ruud - Ronaldo krangelen nå da, duh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Alle andre får jo lov til å hoppe til samtalemene til samtalemne uten noen reel grunn. Da må jo jeg også få lov. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva diskuterer vi? Kjetil Rekdal tar kaka uansett. Tommy Høiland på Viking, trenger jeg si mer? Uansett, nå håper jeg vi snart kommer med noen signeringer! Vinduet åpner om 2 dager, vil ha de inn fortest mulig! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vil ikkje bli overrasket at Valencia blir presentert snart nei. Lurer på om han får draktnummeret til Ronaldo.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 "Barcelona star Xavi insists he would not have wanted Cristiano Ronaldo to move to the Camp Nou because the European champions do not need players who 'fill gossip magazines'. Ouch." Håhå, digger det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå