Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  apedoktor skrev:
Enda en kilde på dette, som riktignok ikke er like bombastiske i uttalelsene sine som Daily Mail. Hvis dette stemmer, så har jeg vanskelig for å se hvordan Smith kan beholdes.

9006656[/snapback]

Det er flere og flere seriøse kilder som melder det samme, ja, deriblant BBC og MEN. Dette tyder på at det faktisk kan stemme! MEN, jeg tar ingen ting for gitt, det har skjært seg før og jeg orker ikke brenne meg på det en gang til for å si det slik!

Dersom Tevez kommer, blir jeg meget, meget glad! Han ville vært en fantastisk signering, i likhet med de tre andre vi har signert i sommer :)

Lenke til kommentar

Om man poster bare for å poste idioti kan man la være å poste. Les retningslinjene og nettiketten om man er usikker på hva som er idioti og ikke. 1 innlegg + kommentar er fjernet.

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i aktuell tråd.

Lenke til kommentar

Tevez er jo en mann jeg har håpet på i lang tid, sammen med Torres, men jeg har også trodd at de begge ville bli for dyre etter at Nani, Anderson og Hargraves kom.

Blir moro til året hvis chelsea ikke vinner serie, noe de selvfølgelig ikke gjør med det laget som United har fått nå. Er bare og vente på unnskyldningene til Mourinho og den første kommer til å bli alle andre har brukt så mye penger og det har ikke jeg fått lov til, buh fucking hu...

Lenke til kommentar

Jepp, et beinsolid lag med et par enkeltspillere som virkelig står fram vinner serien :). Et middelmådig lag med 1 stjernespiller holder overhodet ikke.

Si ifra om jeg misforstår men kommer du her og sier at United ikke hadde enkeltindivider som bidro sterkt til at de vant serien?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  LarsP skrev:
Haha, skjerpings Manx.

Du av alle bør jo vite at enkeltindivider ikke nødvendigvis gjør det beste laget. Vi så jo alle hvordan serien endte i fjor.

9011773[/snapback]

Ja det beste laget vant ;)

Hvorfor kjøpe etablerte stjerner, når man kan kjøpe talenter som United og forme laget...

Lenke til kommentar

Og ikke la dette skli ut i United vs Chelsea nå. La oss heller diskutere tevez :).

Etter det jeg så av tevez i vår er dette en spiller jeg absolutt vil ha til united! Han gjør mye bra med ball og uten ball, setter opp spillere, og scorer selv og. Flott spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...