Latias Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 50 millioner pund for Aguero? Haha, nei. Enig med Stonemeister, bedre å kjøpe Benzema til en langt billigere pris. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Også 2,5 millioner i ukelønn, da... HAHAHA, gutten er sveiseblind. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Gutten er sveiseblind? La meg få hjelpe: Marca reports that since Cristiano Ronaldo is all but gone from Old Trafford, United are ready to spend the €60 million to bring 'Kun' in. Endret 24. juni 2009 av PSV Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg sier nei til flere Argentinere. Engelskmenn, Franskmenn, Tyskere ja takk. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg sier nei til flere Argentinere. Engelskmenn, Franskmenn, Tyskere ja takk. Hvorfor nei til Argentinere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg sier nei til flere Argentinere. Engelskmenn, Franskmenn, Tyskere ja takk. Hvorfor nei til Argentinere? De kan ikke engelsk! Selv kan jeg godt klare meg uten franske og tyske spillere. Britiske ftw. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg sier nei til flere Argentinere. Engelskmenn, Franskmenn, Tyskere ja takk. Hvorfor nei til Argentinere? http://www.united.no/united/nyheter/kommen...iste_argentiner Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg sier nei til flere Argentinere. Engelskmenn, Franskmenn, Tyskere ja takk. Hvorfor nei til Argentinere? http://www.united.no/united/nyheter/kommen...iste_argentiner Hva faen, han må ha tjyvlyttet på min siste fotballfylla-prat. Jeg er 100% enig. Tc er sikkert sjokkert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå lurer jeg på hva Hyrlen heter jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jon Martin Henriksen heter han hvertfall ikke. Forøvrig 100 % enig med innlegget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg vil i likhet med Hyrlen se flere tyskere, franskmenn og engelske i klubben, og jeg sier ikke nei takk til en nederlender eller. Jeg har faktisk en ganske lang "short - list" over spillere jeg gjerne ville sett inn i klubben: Bastian Schweinsteiger Piotr Trochowski Klaas-Jan Huntelaar Arjen Robben Rafael Van Der Vaart Wesley Sneijder Robin Van Persie Karim Benzema Franck Ribery Jeg hadde jublet uansett hvem av disse vi hadde signert. Forresten: Douglas Costa på vei inn? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Costa virker spennende, men jeg vil helst at vi kjøper inn en klassespiss og -ving først, for så å se om vi har nok i klubbkassa til å raske med oss Costa også. Vi trenger umiddelbare forsterkninger, og ikke et talent som kan slå til etter hvert. Endret 24. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Herregud, hvis vi får inn Robber gråter jeg. Maken til usportslig spiller, man ser helt klart at han har gått Chelsea - skolen... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Herregud, hvis vi får inn Robber gråter jeg. Maken til usportslig spiller, man ser helt klart at han har gått Chelsea - skolen... Skal være enig i at han ikke er den mest sympatiske personen jeg vet om. Men jeg vil ikke si at han er så usportslig som du påstår. Skal være enig i at han til tider faller lett, men bortsett fra det så har jeg ikke så mye å utsette på ham på det punktet. Selv vil jeg ikke ha noe imot å hente Robben på billigsalg. Han vil være et røverkjøp hvis vi kan hente ham for under £15. Hvis han kan prestere på samme nivå i United som det han gjorde i Chelsea så vil han være blant PLs beste vinger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Herregud, hvis vi får inn Robber gråter jeg. Maken til usportslig spiller, man ser helt klart at han har gått Chelsea - skolen... Han filmer til tider, dog har han etter min mening skjerpet seg endel. Usportslig? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Når Ronaldo sluttet med filming, så klarer nok han det også. Det er forøvrig forskjell på filming, og å falle lett. Ronaldo gjorde lite av begge deler på slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror vi kan glemme Douglas. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) De har bare avslått United's tilbud på et 20- dagers prøvespill. De mener han er for god til det... Endret 25. juni 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg er sikkert ikke først med dette, men her er Uniteds hjemmedrakter 09/10-sesongen: http://www.soccerbible.com/news/general/ar...w-23-06-09.aspx Endret 25. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg er sikkert ikke først med dette, men her er Uniteds hjemmedrakter 09/19-sesongen: http://www.soccerbible.com/news/general/ar...w-23-06-09.aspx Bilder av de nye draktene ble postet for et par måneder siden. Endret 25. juni 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå