Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutten er sveiseblind? La meg få hjelpe:

Marca reports that since Cristiano Ronaldo is all but gone from Old Trafford, United are ready to spend the €60 million to bring 'Kun' in.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jeg vil i likhet med Hyrlen se flere tyskere, franskmenn og engelske i klubben, og jeg sier ikke nei takk til en nederlender eller. Jeg har faktisk en ganske lang "short - list" over spillere jeg gjerne ville sett inn i klubben:

Bastian Schweinsteiger

Piotr Trochowski

Klaas-Jan Huntelaar

Arjen Robben

Rafael Van Der Vaart

Wesley Sneijder

Robin Van Persie

Karim Benzema

Franck Ribery

Jeg hadde jublet uansett hvem av disse vi hadde signert.

Forresten:

Douglas Costa på vei inn?

Lenke til kommentar

Costa virker spennende, men jeg vil helst at vi kjøper inn en klassespiss og -ving først, for så å se om vi har nok i klubbkassa til å raske med oss Costa også. Vi trenger umiddelbare forsterkninger, og ikke et talent som kan slå til etter hvert.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Herregud, hvis vi får inn Robber gråter jeg. Maken til usportslig spiller, man ser helt klart at han har gått Chelsea - skolen...

Skal være enig i at han ikke er den mest sympatiske personen jeg vet om. Men jeg vil ikke si at han er så usportslig som du påstår. Skal være enig i at han til tider faller lett, men bortsett fra det så har jeg ikke så mye å utsette på ham på det punktet. Selv vil jeg ikke ha noe imot å hente Robben på billigsalg. Han vil være et røverkjøp hvis vi kan hente ham for under £15. Hvis han kan prestere på samme nivå i United som det han gjorde i Chelsea så vil han være blant PLs beste vinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Når Ronaldo sluttet med filming, så klarer nok han det også. Det er forøvrig forskjell på filming, og å falle lett. Ronaldo gjorde lite av begge deler på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...