Herr Brun Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 42 mål på en sesong er ganske vilt ja, for å si det sånn... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tror ikke det. Ronaldo tok de utenfor 20 meter. 20 meter er vel til "toppen" av halvsirkelen på 16-meteren, og frisparket mot Arsenal var litt utenfor den igjen. Uansett, 25-30 meter begynner vel å bli litt langt for Hargreaves. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Har vi sett Hargreaves prøve fra 25-30 meter egentlig? Var vel som regel Ronaldo som prøvte.. Endret 21. juni 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er mulig det var 20 eller litt over, mend et var nerme ihvertfall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Rossi inn for Italia. Morro å se igjen Kleberson også Endret 21. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Må ikke glemme at vi har Rooney, Carrick, Nani, Scholes og Giggs, som fortsatt kan ta frispark. Forøvrig så brukte vel Rooney debykampen sin på å vise at han kan ta frispark. Ronaldo skjøt så en gud når han traff. Noe han fortsatt han sikkert kommer til å gjøre. Men med United sine kvaliteter forran mål, så er jeg ikke mye bekymret. Frispark kommer nok fortsatt til å havne i nota. Husk på at et frispark så treffer mål blir sjeldent holdt av keeper, noe som er middag for united sine spisser på retur. Da spesielt Rooney og Berba. Trur også at tapet av Ronaldo kan vise seg til å bli et løft for kollektivet United. Som vi såg denne sesongen spesielt, så var vi veldig avhengige av at Ronaldo leverte for at vi skulle dominere. Ronaldo gjorde mye i United. Takk for det. Han nådde toppen i United og personlig så tror jeg han aldri noen gang kommer til å matche det. Nå må han venne seg til en helt annen spillestil, som ikke nødvendigvis er enkelt. Har fortsatt tru på at United kan levere sterkt uten både Tevez og Ronaldo. Personlig så tror jeg en skadefri Rooney kommer til å passere Ronaldo i viktighet på en fotballbane. Fletcher kan bli på høyde med Scholes. Neste sesong kommer også Anderson sin første scoring. Ikke overrasket om han hadde passert 10 når sesongen er over. Husk at Nani har gode kvaliteter, så kan blomstre. Nei, UNITED har for mange kvaliteter til at jeg kan se for meg totalhavari uten innkjøp. Men ønsker allikevel forsterkinger. Men anker mer på gjelda. Hadde egentlig håpt på sikrere økonomi. LEEDS-havariet gir meg gåsehud. Frykter litt UEFA og FA, og den muligheten om at de kan lage hellvette med klubber så innehar STOR gjeld. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fletcher kan bli på høyde med Scholes. Unnskyld meg? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fletcher kan bli på høyde med Scholes. Unnskyld meg? Min mening. Ikke noe annet. Om du er uenig, så får det være opp til deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Må ikke glemme at vi har Rooney, Carrick, Nani, Scholes og Giggs, som fortsatt kan ta frispark. Håper du virkelig tuller nå? Scholes? Nani - 1000 frispark = 1 scoring Giggs - Begynt å bli mye dårligere på frispark og bommer stort sett når han får sjansen. Rooney var mye bedre på langskudd før, og frispark har han tatt sjelden så han får bevise for meg at han er en stjerne på frisarpk. Carrick - er jo ingen Ronaldo på frispark. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvem er det forresten som blir straffetaker nå som Ronaldo forsvinner? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Carrick - er jo ingen Ronaldo på frispark. Da e få så e Ronaldo på frispark. Kanskje Juninho! Det er jo stort sett berre Ronaldo så har tatt frispark for United. Har ikke fakta, men hvor mange frispark omsatte Ronaldo i mål forrige sesong? Hvor mange frispark ble tatt av andre? Hvor mange frispark hadde United totalt sett som kan reknes som skuddlege? Han har tatt sin mengde frispark. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hvem er det forresten som blir straffetaker nå som Ronaldo forsvinner? Tevez. Edit: Eller Carrick/Hargreaves. Endret 21. juni 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tosic er jo god på frispark Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kanskje Juninho! Unnskyld, men dette er respektløst ovenfor en mann som er desidert mye bedre enn Ronaldo på frispark. Pirlo, Van Der Vaart, Beckham, Sneijder og Ronaldinho er alle spillere som har en bedre frisparkfot enn Ronaldo mesteparten av tiden. United hadde knapt en frispark variasjon med Ronaldo og jeg er sikker på at han tok nærmest dobbelt så mange frispark som disse andre spillerene. Han insisterte på å ta de "over alt" og klinte som oftest inn i muren. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Men Ronaldo scorte også mer en de fleste av de per sesong.. Edit: Pluss at han også kan score fra distanser bare Juninho greier av de nevnte. Endret 21. juni 2009 av BERBASHOW Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er derfor jeg nevner det faktum at han også tar en god del frispark, antagelig mange fler, enn de andre. Jeg er helt sikker på at hvis man ser antall frispark delt på antall mål så har flere av disse andre en mer imponerende statistikk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nani - 1000 frispark = 1 scoring 1000 frispark faktisk, har vel sett 98% av kampene siden han kom til klubben og kan ikke huske at han har tatt så mange, er nesten faktisk villig til å vedde 1 tusenlapp på at han har en høyere uttelling på frisparkene sine enn det Ronaldo har... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Prosenten er jo elendig på Ronaldo. Omtrent alle frispark på motstanderens halvdel, sp smalt han ballen i mur, over, rett på keeper etc etc. Menn som Juninho og Beckham er utvilsomt bedre på frispark. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Men mål er mål. Man må ha guts for å tørre å forsøke og Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nani sine frispark har vel for det meste vært innlegg også. Ronaldo lot jo ingen andre komme i nærheten av ballen når han så på det som skuddhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå