Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For United ja, ikke for pool. De kunne trengt han  ;)

8986633[/snapback]

Nei, vi har ikke bruk for ham. På backene har vi Finnan, Arbeloa, Riise og Aurelio. Får holde i massevis det.

8986644[/snapback]

Finnan, god. Arbeloa, suger. Riise, suger. Aurelio sett lite av.

Heinze hadde helt klart vært et løft for Liverpool på backplass, men som han selv sier han vil ikke gå til klubber som ikke er i samme klasse som United :D

Lenke til kommentar

Synes ikke Riise var noe dårligere enn Heinze forrige sesong, synes faktisk han gjorde det bedre. Nå har jeg riktignok ikke sett like mye av Heinze som av Riise, men har inntrykk av at Heinze til tider er litt uryddig i spillestil og posisjonering. Men, som jeg har sagt tidligere, får man ryddet opp i det er Heinze en forsterkning for enhver klubb.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Synes ikke Riise var noe dårligere enn Heinze forrige sesong, synes faktisk han gjorde det bedre.

8987627[/snapback]

Nå kom jo Heinze nettopp(?) tilbake fra et langt skadefravær, så det er vel ikke rart at han trenger litt tid til å komme tilbake i form.

Sesongen for 2 år siden var Heinze enorm, og når Heinze er i slik form når ikke Riise ham til knærne engang.

Lenke til kommentar
Nå kom jo Heinze nettopp(?) tilbake fra et langt skadefravær, så det er vel ikke rart at han trenger litt tid til å komme tilbake i form.

Sesongen for 2 år siden var Heinze enorm, og når Heinze er i slik form når ikke Riise ham til knærne engang.

8988389[/snapback]

Hvis du hadde quotet hele innlegget mitt og ikke bare en del ville du også sett at jeg påpekte at jeg ikke har sett på langt nær like mye av Heinze som jeg har av Riise. Det kan godt hende du har rett, og dersom du har det håper jeg for deres del at dere ikke selger ham. :)

Lenke til kommentar
Sir Alex og Ronaldo har inngått et nytt VEDDEMÅL for neste sesong... Ronaldo må score over 20 mål, ellers..............

8999850[/snapback]

The Sun skriver i dag at portugiseren blir nødt til å barbere hodet dersom han ikke scorer 20 seriemål neste sesong. Hva Ferguson eventuelt må ofre er ukjent.

Tror jeg tar det med en klype salt foreløpig.

Lenke til kommentar

Stenger denne og splitter ut diskusjonen til en egen tråd, siden ingen var særlig interessert i å høre på meg.

Tråden åpnes senere når rydding er ferdig :).

Ellers, det er selvfølgelig lov å diskutere! MEN - hele forumet vårt er bygd om slik at det i hovedsak skal være 1 tråd PR EMNE, ikke mange fellesstråder som inneholder masse forskjellig.

Det er gjort et unntak her i dette forumet, for at folk skal kunne få diskutere sitt fotballag i fred. Ergo - ønsker man å diskutere en spesifikk sak som torres og det han sier om toppklubb og liverpool vs united, så er det ENESTE rette å lage en egen tråd.

Da får vi en ryddig diskusjon, som flere kan ta del i, uten rot :). Uten folk som sier "kom dere ut av united-tråden vår!" osv.

Ser dere poenget mitt? Reaksjon på moderering gjøres ikke i denne tråden, men på pm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...