Nutjob Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 For United ja, ikke for pool. De kunne trengt han Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 For United ja, ikke for pool. De kunne trengt han 8986633[/snapback] Nei, vi har ikke bruk for ham. På backene har vi Finnan, Arbeloa, Riise og Aurelio. Får holde i massevis det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 For United ja, ikke for pool. De kunne trengt han 8986633[/snapback] Nei, vi har ikke bruk for ham. På backene har vi Finnan, Arbeloa, Riise og Aurelio. Får holde i massevis det. 8986644[/snapback] Finnan, god. Arbeloa, suger. Riise, suger. Aurelio sett lite av. Heinze hadde helt klart vært et løft for Liverpool på backplass, men som han selv sier han vil ikke gå til klubber som ikke er i samme klasse som United Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Synes ikke Riise var noe dårligere enn Heinze forrige sesong, synes faktisk han gjorde det bedre. Nå har jeg riktignok ikke sett like mye av Heinze som av Riise, men har inntrykk av at Heinze til tider er litt uryddig i spillestil og posisjonering. Men, som jeg har sagt tidligere, får man ryddet opp i det er Heinze en forsterkning for enhver klubb. Endret 2. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Liker den nye drakta mer og mer. Skal forhåndsbestille på ManUtd.com med Rooney 10 bakpå, så får jeg den 1.8 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Synes ikke Riise var noe dårligere enn Heinze forrige sesong, synes faktisk han gjorde det bedre. 8987627[/snapback] Nå kom jo Heinze nettopp(?) tilbake fra et langt skadefravær, så det er vel ikke rart at han trenger litt tid til å komme tilbake i form. Sesongen for 2 år siden var Heinze enorm, og når Heinze er i slik form når ikke Riise ham til knærne engang. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Spiller Nani ikveld, kampen mellom U20 Portugal - Zealand? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Nå kom jo Heinze nettopp(?) tilbake fra et langt skadefravær, så det er vel ikke rart at han trenger litt tid til å komme tilbake i form.Sesongen for 2 år siden var Heinze enorm, og når Heinze er i slik form når ikke Riise ham til knærne engang. 8988389[/snapback] Hvis du hadde quotet hele innlegget mitt og ikke bare en del ville du også sett at jeg påpekte at jeg ikke har sett på langt nær like mye av Heinze som jeg har av Riise. Det kan godt hende du har rett, og dersom du har det håper jeg for deres del at dere ikke selger ham. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2007 Fullt klar over det du skrev, jeg ville likevel bare påpeke at en Heinze i toppform VS en Riise i toppform så er Heinze overlegen, selvom det ikke vistes denne sesongen, desverre. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Da ser det ut til at Torres går til Liverpool likevel da. Synd! Håpet virkelig at han skulle komme til United. Tror han har blitt stor på OT. EDIT: Link til artikkel Endret 3. juli 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Da ser det ut til at Torres går til Liverpool likevel da.Synd! Håpet virkelig at han skulle komme til United. Tror han har blitt stor på OT. EDIT: Link til artikkel 8997766[/snapback] FAEN, PIKK! Forbanna drit, jaja..satser på huntelaar da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Da ser det ut til at Torres går til Liverpool likevel da.Synd! Håpet virkelig at han skulle komme til United. Tror han har blitt stor på OT. EDIT: Link til artikkel 8997766[/snapback] United hadde vel ikke råd etter å ha gjort tre storkjøp i sommern. Hadde de villet ha Torres, ville de ha fått han. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Sir Alex og Ronaldo har inngått et nytt VEDDEMÅL for neste sesong... Ronaldo må score over 20 mål, ellers.............. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 United trenger en golgetter, noe Torres ikke er. Rooney sin målratio er ganske bra faktisk. Forrige sesong: 23 mål og 16 assist på 55 kamper. Og med ny midtbanespiller, ving og offensiv midtbane, så trenger vi egentlig ikke ny spiss. Kan spille 4-3-3 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Sir Alex og Ronaldo har inngått et nytt VEDDEMÅL for neste sesong... Ronaldo må score over 20 mål, ellers.............. 8999850[/snapback] The Sun skriver i dag at portugiseren blir nødt til å barbere hodet dersom han ikke scorer 20 seriemål neste sesong. Hva Ferguson eventuelt må ofre er ukjent. Tror jeg tar det med en klype salt foreløpig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Voldsom diskusjon det blei her då.. Sjekk heller ut kva me kanskje får nyta neste sesong i England, servert av Owen Hargreaves. Youtube! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Stenger denne og splitter ut diskusjonen til en egen tråd, siden ingen var særlig interessert i å høre på meg. Tråden åpnes senere når rydding er ferdig . Ellers, det er selvfølgelig lov å diskutere! MEN - hele forumet vårt er bygd om slik at det i hovedsak skal være 1 tråd PR EMNE, ikke mange fellesstråder som inneholder masse forskjellig. Det er gjort et unntak her i dette forumet, for at folk skal kunne få diskutere sitt fotballag i fred. Ergo - ønsker man å diskutere en spesifikk sak som torres og det han sier om toppklubb og liverpool vs united, så er det ENESTE rette å lage en egen tråd. Da får vi en ryddig diskusjon, som flere kan ta del i, uten rot . Uten folk som sier "kom dere ut av united-tråden vår!" osv. Ser dere poenget mitt? Reaksjon på moderering gjøres ikke i denne tråden, men på pm. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Da åpner vi igjen. Ny tråd finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792617&hl= Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 2 innlegg er slettet, keep it civil people. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Voldsom diskusjon det blei her då.. Sjekk heller ut kva me kanskje får nyta neste sesong i England, servert av Owen Hargreaves. Youtube! 9001530[/snapback] deilig å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå