Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Haha, Danielzu strikes once again. Du er der når man minst venter deg :p. Forresten Douglas Costa veier rundt 60 kg. Hvor mye veier Robinho? 60 kg er ganske lettvekt hvis han skulle komme til PL. Brasil har egentlig ufattelig mange spennende spillere for tiden. Keirrison og Marquinhos virker også interessante, selv om jeg tviler på at vi henter noen av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ingen av oss vil vite, men hvis vi skulle leke litt med tanken så kan vi jo legge ut noen bilder?.

Men spørs hvor lenge de hadde blitt liggende før en av oss hadde fått en liten ferie og dask på lanken :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
The Club agreed to pay the option price of £25.5m and offered Carlos a five-year contract which would have made him one of its highest paid players.

Disappointingly however, his advisors informed the Club that, despite the success he has enjoyed during one of the Club’s most successful periods, he does not wish to continue playing for Manchester United.

Hva faen? Grådighet....

EDIT: Dette betyr 1 ny gjennombruddspiss/boksspiss. Som jeg har sagt før så er tevez og rooney for like, nå som han er borte så trenger vi en annen type spiss. I tillegg til en ny kant.

Så, ny kant + ny spiss og jeg er fornøyd :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Bra! Nå får vi inn en spiss som kan score istedenfor han. Han har uttalt seg helt jævlig i media i det siste så jeg bryr meg ikke om at han drar. Litt synd hvis han fortsetter i PL men går han til City flirer jeg bare. Den største grunnen til at han går var vel at han ikke var helt fast og ikke fikk spille de viktigste kampene? I City spiller de ikke viktige kamper...

Lenke til kommentar

Sitter med følelsen av at de aller fleste er triste over at Tevez drar, men at de aller fleste klarer og godta at han drar. Han har gjort utrolig mye for klubben de to siste årene, desverre blir mye at dette overskygget av hans syting i media de siste månedene. Jeg trodde at Tevez passet perfekt inn i United laget, både som spiller og person. Dessverre passet han kun inn som spiller.

Jeg er selvfølgelig trist over at vi mister både Ronaldo og Tevez denne sommeren. Men hvis vi får inn de rette erstatterne så tror jeg vi på sikt kan komme styrket ut fra denne situasjonen vi er i nå. Det at United kvitter seg med spillere som ikke ønsker å spille for klubben og som klager i media er utelukkende positivt.

Lenke til kommentar
Det beviser at han er en arrogant jævel som Ronaldo, når han takker nei til det fortjener han ikke bdre.

Vil vel ikke kalle Tevez en arrogant jævel. Tevez er en ganske jordnær og sympatisk person synes nå jeg. Slik jeg har forstått det er det ikke penger som er et tema, men spilletid. Jeg er helt enig i at Tevez burde ha startet flere kamper, men at han har spilt lite denne sesongen, det må han lengre ut på landet med.

Lenke til kommentar

Vel vel. Er kun sentimentale grunner til at jeg er litt vemodig. Fotballfaglig og økonomisk er jeg sjeleglad. Good riddance, til å være en "stjernespiss" bidro han knapt i år. Nå har vi ingen som sutrer i media igjen å vi kan ha en pre-season uten de store rop og skrikene. Selv om man vet klubber kommer til å justere prisene helt hinsides. Vi slår nok ganske sikkert klubbrekorder for transfers i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...