Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Birmingham hjemme i første kamp bør bli seier, men jeg er mer skeptisk til Burnley borte i andre runde. De har ikke vært i øverste divisjon på mange, mange år, så de kommer til å spille med livet som innsats i hvertfall i starten av sesongen. Vi bør absolutt ikke ta seieren på forskudd på Turf Moor.

Jeg lekte med poengene i tror det var kampene fram til Liverpool kampen og fant vel ut at vi burde ha en god mulighet til å ha 23-24 poeng eller noe i den duren tror 28 var mulig fram til det :)

Men vi får se når vi er ferdige med Burnley, men de bør jo være overkommelige selv om de spiller med livet til innsats...

Lenke til kommentar
Javel da, øverste divisjon. Same thing.

Sånt har vel United-supportere ikke lov til å si?

Dere har vunnet ligaen, men ikke PL. Egentlig er det ikke noe stor forskjell, men grunnen til at folk erter dere med det, er at dere ikke har vunnet serien på ca. 20 år. Det er litt for mye for en toppklubb. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden skulle Real selge Casillas? "Legende" i klubben, topp 3 i verden og er fortsatt en "unggutt" om man tar med i beregningen at han er en keeper. Han er jo mr. Real Madrid.

Haha, det gir ingen mening. Hvis man først skal fabrikere nyheter bør man ihvertfall prøve å være litt mer realistisk enn som så.

Lenke til kommentar

Det der var et latterlig dårlig forsøk på provosering, kloffsk. Bedre lykke neste gang.

Ingen tvil om at Torres er en eksepsjonelt god spiller, men han er dessverre en av de spillerne som er mest urealistisk å få tak i. Får klare meg med tanken på reaksjonene til Liverpool-supporterne hvis vi skulle stjele ham fra dem enn så lenge.

Lenke til kommentar

Mamma rydder i kjelleren og ga meg esken med alt det gamle fotballstuffet. Satte opp en fin liten United-hylle med masse gamle ting som Glory-Glory-blader, bøker, massevis av VHS'er, Shareholders stuff, kalendere, fotballkort, fotballkort-dvd'er, plakater, figurer, (selv om alle de hundrevis av plakatene jeg hadde ble kastet), sånne bag's hvis noen husker dem? Man kunne kjøpe sånne United-poser med masse kult oppi, kort, plakater, godteri, blader osv. Husker de gikk for 10kr på Rimi en gang når det var "ut" og jeg kjøpte 20 stk. Så var jeg i England rett etter og da hadde det kommet nye typer bag's. Husker jeg var i himmelen. :)

Fikk ikke plass til en dritt i hylla da, men det ble da noen av de fine tingene:

31947994.jpg

99207405.jpg

23413205.jpg

dsc00140jvh.jpg

dsc00141r.jpg

Gadd ikke ta bilde av alt, men gamle PL-kort:

95069095.jpg

64375844.jpg

Andre minner fra 90-tallet:

98084430.jpg

12937488.jpg

Også ting man kan bli litt skeptiske av å se at man tidligere har eid (og fortsatt eier):

62530980.jpg

98527319.jpg

Ble bare masse dårligere bilder og jeg ser den hylla var jo fantastisk dårlig satt opp og alt ble gjemt bak hverandre osv. Men uansett, masse gode minner! :)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sikkert fordi Liverpool-supportene har bedre ting og gjøre om natten.

Men ser da ofte guttorm oppe i sene kvelder. Og jeg da^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...