Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper mer og mer på Douglas Costa nå. En liten driblefant, brasilianer og har stort potensiale.

Så en liten skrytevideo av ham på youtube, men syns ikke han var så spesielt imponerende. Det som kanskje hadde størst wow-faktor over seg var noen heftige frispark med venstrebenet sitt (en konkurrent til Tosic med andre ord). Misforstå meg rett, fintene og dribleriene hans var langt fra dårlige, men det var forsvarerne. Jeg er svært skeptisk til hvordan han ville klart seg i PL der motspillerne på et mye høyere nivå. Da syns jeg vi heller skal gå for Valencia.

Merk at alt dette er mitt inntrykk etter en par minutters videosnutt, så dette er absolutt ikke noe man skal stole blindt på. :)

Jeg baserer selvsagt ikke bare dette på skrytevideoer på youtube, men også av flere speidere som mener han kan slå til i en større liga, blant annet Tor-Kristian Karlsen som har sett han flere ganger live. Han har for øvrig skrevet at de gangene han har sett Ljajic så har han ikke blitt voldsomt imponert. God teknisk og til å drible, men virker dau og som en lettvekter i følge det han skrev på livechatten i går på tv2sporten. Samme mann som hentet Celso Borges til FFK før han måtte gå på grunn av uenigheter med Grönhagen.

Lenke til kommentar
Jeg baserer selvsagt ikke bare dette på skrytevideoer på youtube, men også av flere speidere som mener han kan slå til i en større liga, blant annet Tor-Kristian Karlsen som har sett han flere ganger live. Han har for øvrig skrevet at de gangene han har sett Ljajic så har han ikke blitt voldsomt imponert. God teknisk og til å drible, men virker dau og som en lettvekter i følge det han skrev på livechatten i går på tv2sporten. Samme mann som hentet Celso Borges til FFK før han måtte gå på grunn av uenigheter med Grönhagen.

Det høres jo bra ut (ikke det om Ljajic selvfølgelig). Blir ikke direkte lei meg om vi henter Costa, men jeg ser helst at vi signerer en litt mer etablert spiller nå som vi har et gigantisk tomrom vi skal fylle.

Angående Ljajic så har jeg hørt fra flere pålitelige hold (både engelske og serbiske) at han skal være et gigantisk talent, så jeg velger å stole på dem inntil videre. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også hørt at Ljajic er et stort talent (noe TKK egentlig ikke er uenig i.) Dessuten så har TKK bare sett han 5 - 6 ganger i aksjon med jevnlige mellomrom så det kan godt være at han ikke har sett han i det siste heller, for det jeg har hørt fra England i det siste tyder på at Ljajic er god nok fysisk for PL.

Lenke til kommentar

Tevez vil ikke til Liverpool ihvertfall. Det er egentlig det viktigste, hadde ikke tålet å se han i Liverpool-drakt. Tror dessverre det kanskje blir City på han, håper ikke det men har den følelsen. Alt er bedre enn Liverpool ihvertfall, så gladnyhet for meg.

Jeg kommer til å savne Tevez, damn.

Lenke til kommentar

Blir tøft å se ham forsvinne ja, men de siste måneders utalelser, sanne eller ikke sanne, har gjort det litt lettere for meg å se ham forlate oss i hvertfall.

Men å se han i Liverpool-drakt hadde vært synd uansett. Ikke bare har han spilt for oss, men de ville også bli enormt styrket hvis han valgte dem. De samme kan vel egentlig sies om Arsenal og Chelsea, så "håper" han velger City, som tross alt ikke er en tittelrival, hvis han holder seg i England.

Lenke til kommentar

Kommentar om kampprogrammet: Folk sier vi er heldige som starter "lett" med Birmingham hjemme. Jeg er uenig, vi vinner "aldri" førstekampen uansett. Troppen er ikke vant til skikkelig motstand pga. svak pre-season mot markedsmessig gunstige motstandere. Nei, gi meg Chelsea i første runde så vi kan tape poenge mot lag det er greit å tape poeng mot.

Lenke til kommentar

Treningskampene i år syns jeg er av overraskende god motstand. Boca, Bayern/Milan og Valencia er motstanderne i de tre siste kampene før vi møter Chelsea i CS. Alle er lag som er mange hakk bedre enn Birmingham.

Jeg syns det er strålende at vi møter Birminghan og Burnley i de to første rundene da vi sikkert ikke får på plass alle innkjøpene før langt ut i august uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Såvidt jeg vet har vi Bayern/Milan som siste kamp før Community Shield, det er da to gode motstandere før sesongen starter.

Lenke til kommentar

Birmingham hjemme i første kamp bør bli seier, men jeg er mer skeptisk til Burnley borte i andre runde. De har ikke vært i øverste divisjon på mange, mange år, så de kommer til å spille med livet som innsats i hvertfall i starten av sesongen. Vi bør absolutt ikke ta seieren på forskudd på Turf Moor.

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar
Birmingham hjemme i første kamp bør bli seier, men jeg er mer skeptisk til Burnley borte i andre runde. De har ikke vært i PL på mange, mange år, så de kommer til å spille med livet som innsats i hvertfall i starten av sesongen. Vi bør absolutt ikke ta seieren på forskudd på Turf Moor.

Burnley har aldri vært i PL...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...