Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

ang. uniteds nye "policy" om å ikkje hente spelarar over 25 for store summar trur eg ikkje er ufornuftig, men samtidig kjem det til å bli litt kjipt for oss fans. Er jo alltid kjekt med nokre "storkjøp" av stjernespelarar innimellom. Men for klubbens del er det nok best å satse på unge talent og etablere eit stabilt mannskap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå for tiden er det jo en del storspillere under 25 år (Ronaldo og Messi er to åpenbare eksempler), så muligheten for stjernekjøp er absolutt tilstede. I tillegg er grensen på 25 år pga eventuelle videresalg, så hvis det er en mulighet for en god handel på en spiller som er eldre er det godt mulig at det ikke blir noe problem.

Lenke til kommentar
ang. uniteds nye "policy" om å ikkje hente spelarar over 25 for store summar trur eg ikkje er ufornuftig, men samtidig kjem det til å bli litt kjipt for oss fans. Er jo alltid kjekt med nokre "storkjøp" av stjernespelarar innimellom. Men for klubbens del er det nok best å satse på unge talent og etablere eit stabilt mannskap!

Vel jeg støtter stort sett den policyen helt og holdent, Veron var jo siste stor kjøp på over 25 når vi kjøpte han i 2001.

Lenke til kommentar

Vel jeg støtter stort sett den policyen helt og holdent, Veron var jo siste stor kjøp på over 25 når vi kjøpte han i 2001.

Hva med Berbatov? Eller blir han ikke regnet som et stort kjøp? :!:

Lenke til kommentar

Hva med Berbatov? Eller blir han ikke regnet som et stort kjøp? :!:

Jeg trodde faktisk at jeg hadde skrevet Berbatov var første siden Veron, det var i hvert fall det jeg satt og tenkte når jeg skrev. Jeg får ta og skylde på Metallica, i seng sånn ca. 01.15 og oppe igjen 04.50 i så er ikke helt våken :)

Lenke til kommentar
Jeg håper mer og mer på Douglas Costa nå. En liten driblefant, brasilianer og har stort potensiale.

Så en liten skrytevideo av ham på youtube, men syns ikke han var så spesielt imponerende. Det som kanskje hadde størst wow-faktor over seg var noen heftige frispark med venstrebenet sitt (en konkurrent til Tosic med andre ord). Misforstå meg rett, fintene og dribleriene hans var langt fra dårlige, men det var forsvarerne. Jeg er svært skeptisk til hvordan han ville klart seg i PL der motspillerne på et mye høyere nivå. Da syns jeg vi heller skal gå for Valencia.

Merk at alt dette er mitt inntrykk etter en par minutters videosnutt, så dette er absolutt ikke noe man skal stole blindt på. :)

Lenke til kommentar
Jeg husker jeg så en video av Nani før han ble United-spiller. For et talent..!

En skal ikke dømme en spiller etter noen finter eller skudd man ser på youtube. Kan virke imponerende, men betyr lite når alt kommer til alt.

Jepp. Alle kan få til noe magisk en eller annen gang i løpet av 100 kamper. Er ikke så vanskelig å sette opp en grei video på et par minutter med noen fine finter, eller herlige frispark.

Lenke til kommentar
Jeg husker jeg så en video av Nani før han ble United-spiller. For et talent..!

En skal ikke dømme en spiller etter noen finter eller skudd man ser på youtube. Kan virke imponerende, men betyr lite når alt kommer til alt.

Jeg husker godt den kampen da Portugal spilte mot Sverige for et par år tilbake, og i Nani sin debut. Sa til meg selv at han ble United spiller om noen få år, og det ble han. Utrolig nok har han ikke slått til.

Edit: Kan jo også si at Ronaldo bommet på straffe den kvelden :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jeg savner Premier League :p Ser på 07/08 sesongvideoen, helga er ikke det samme uten.. =/

Vi har godt av en slik pause. Hadde sagt nei takk om noen hadde tilbudt meg sesongstart denne helga. Gutta er slitne, og vi har jo ingen erstatter for Ronaldo engang!

Lenke til kommentar
Jeg savner Premier League :p Ser på 07/08 sesongvideoen, helga er ikke det samme uten.. =/

Vi har godt av en slik pause. Hadde sagt nei takk om noen hadde tilbudt meg sesongstart denne helga. Gutta er slitne, og vi har jo ingen erstatter for Ronaldo engang!

Hvem bryr seg om gutta. Helga er tom og innholdsløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...