Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror jeg skal ta Arsenal-kampen på OT, får spørre fattern når han kan. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Aldri reist igjennom supporterklubben, kan ikke tenke meg det. Vil ha full frihet på alt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Reise igjennom supporterklubben er jo genialt, får med omvisning og museum + transport til og fra kamp osv. Jævla digg det, pluss at omvisninga er must. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror jeg skal ta Arsenal-kampen på OT, får spørre fattern når han kan. vil på den selv. Spilles 29 august, dagen jeg fyller 18 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan jo reise på omvisning selv og.. Er ikke noe stress Det jeg liker best er at man bare kan booka om billettene for å bli lengre hvis man vil det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Reise igjennom supporterklubben er jo genialt, får med omvisning og museum + transport til og fra kamp osv. Jævla digg det, pluss at omvisninga er must. 1. Det er dyrt. 2. Lite frihet, du er bundet til faste tidspunkter samt hotell. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan gjør du det da Points? Skal reise med en kompis som har vært der borte før, men han virker mest giret på å reise via supporterklubben. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Reise igjennom supporterklubben er jo genialt, får med omvisning og museum + transport til og fra kamp osv. Jævla digg det, pluss at omvisninga er must. 1. Det er dyrt. 2. Lite frihet, du er bundet til faste tidspunkter samt hotell. 4. Frihet er da ikke noe problem, da du gjør akkuratt det du vil utenom kampdag når det kommer til transport. Da drar dere i lag, men det er jo kjekt! Er ikke akkuratt noen barnehage som sier at du skal dit og dit..omvisning er og frivillig, men du betaler for det da vel og merke..frivillig tvang når du velger å bestille pakke Hotella du får velge gjennom supporterklubben er forresten heeelt greie og fine hoteller Endret 17. juni 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Det er vel bare å kjøpe en kampbillett og ordne resten selv. Har vært på tur med supporterklubben og opplevd det en gang, ser ikke helt behovet for en slik pakke igjen. Ville utvilsomt reist på egenhånd ved neste tur. Da kan man for eksempel ta seg en tur innom London, bli en dag ekstra, skaffe billig fly, se en bortekamp også, osv. osv... Endret 17. juni 2009 av genser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Reise igjennom supporterklubben er jo genialt, får med omvisning og museum + transport til og fra kamp osv. Jævla digg det, pluss at omvisninga er must. 1. Det er dyrt. 2. Lite frihet, du er bundet til faste tidspunkter samt hotell. 1. Dyrt? Vil ikke si det er så dyrt. 6700 kr elns. 2.Lite frihet? Har du reist med dem før? Haha! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Reste med suporterklubben når jeg var over, vi tok ikke den samla bussen hverken til eller fra stadion... Tok drosje i begge retninger når vi var på kamper, men vi tok vel bussen når vi skulle på omvisning. Greit opplegg for første turen over, men neste gang jeg skal over en tur blir jeg nok bare kjøpen bilett, og ordne resten selv... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Reise igjennom supporterklubben er jo genialt, får med omvisning og museum + transport til og fra kamp osv. Jævla digg det, pluss at omvisninga er must. 1. Det er dyrt. 2. Lite frihet, du er bundet til faste tidspunkter samt hotell. 1. Dyrt? Vil ikke si det er så dyrt. 6700 kr elns. 2.Lite frihet? Har du reist med dem før? Haha! 1. Stemmer det, du er jo så rik. Du får det billigere om du putter sammen pakka selv. 2. Nei, men jeg sa da heller ikke at de bandt deg fast innpå et mørkt rom og at du ble fraktet i håndjern til kampen. Men kan tenke meg du selv ikke bestemmer tur/retur-datoer, når du vil ha omvisning osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) 1. Er jeg rik? Hmm, nei? Men siden det har blitt en sånn liten "tradisjon" at jeg reiser en gang til OT i året, så får jeg den turen. Har aldri sagt at jeg er rik, og hvorfor skal man være rik bare om man reiser med supp.klubben? Det var bare idiotisk sagt av deg Points. 2. Det er 3 bestemmelse klokkesletter. Når du dra til kamp, til omvisning/museum og HJEM. Det er det. Utenom det har du bare frihet. Endret 17. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sinna vi var i dag da, Raste. Fler som synes denne var litt morsom: http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2776727.ece Lang merittlisteDen 29 år gamle Liverpool-kapteinens merittliste er lengre enn fleste. Han har vunnet både Mesterligaen og Uefacupen. I tillegg har han gått seirende ut av to FA- og ligacupfinaler. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sinna vi var i dag da, Raste. Beklager for det, men har sovet dårlig i natt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Lang merittlisteDen 29 år gamle Liverpool-kapteinens merittliste er lengre enn fleste. Han har vunnet både Mesterligaen og Uefacupen. I tillegg har han gått seirende ut av to FA- og ligacupfinaler. Dette er noe av det beste på lange tider. Svarte for noen idiotjournalister. Den "merittlista" der er kanskje lenger enn de fleste ikkefotballspillende personer, men det er jo knapt en liste sett i forhold til andre storheter på fotballøya. Endret 17. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg sov veldig godt i natt jeg. Våknet ganske godt utvilt. Det er fint vær forresten. Håper det går noe kult på TV i kveld. Jeg liker grillmat. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sinna vi var i dag da, Raste. Fler som synes denne var litt morsom: http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2776727.ece Lang merittlisteDen 29 år gamle Liverpool-kapteinens merittliste er lengre enn fleste. Han har vunnet både Mesterligaen og Uefacupen. I tillegg har han gått seirende ut av to FA- og ligacupfinaler. Haha. Tror nok at til og med spillere som PIG og Nani har vunnet mer enn Gerrard. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg sov veldig godt i natt jeg. Våknet ganske godt utvilt. Det er fint vær forresten. Håper det går noe kult på TV i kveld. Jeg liker grillmat. Hehehe. Fine genser. Men spørs om hintet blir tatt Hvor "ordner man billetter" selv? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sinna vi var i dag da, Raste. Fler som synes denne var litt morsom: http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2776727.ece Lang merittlisteDen 29 år gamle Liverpool-kapteinens merittliste er lengre enn fleste. Han har vunnet både Mesterligaen og Uefacupen. I tillegg har han gått seirende ut av to FA- og ligacupfinaler. Haha. Tror nok at til og med spillere som PIG og Nani har vunnet mer enn Gerrard. PIG har vel ikke vunnet så mye? Han fikk vel ikke PL gull i år eller i fjor? Han har jo dog ikke spilt 10 kamper i hver sesong (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå