Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Ed: Den er allerede kjøpt. Så den dagen etter CL-finalen i år. Herlig. :)

Points: LC skytes nesten aldri i HD (1-2 kamper per runde maks, også er jo mange Utd kamper ikke vist en gang på engelsk TV som f.eks QPR og 'Boro kampene i år), og bare de FAC kampene som blir vist på ITV i England skytes i HD. Ellers er det sant at de fleste CL-kampene blir skytet i HD, men faktisk ikke alle. De fleste Utd kampene blir gjort det ja, men f.eks Kiev borte og slikt blir ikke det, og da blir det automatisk vanskelig med en blu-ray utgave. Også er det PL, som sagt, bare de som blir vist på Sky. (2-3 kamper hver helg)

Ble Boro-kampen vist på Viasat/SportN, men ikke engelske kanaler?
Lenke til kommentar

Terminlista for neste sesong kommer i dag. Håper at vi får hjemmekamp i siste serierunde. Er jo greit å feire på hjemmebane i siste kamp, hvis vi vinner serien. Håper også at vi unngår topplagene tidlig i sesongen. Denne sesongen hadde vi møtt Pool og Chelsea etter bare fire runder og det er ikke så kult mtp. at vi har hatt dårlig seriestart de to siste sesongene.

Men de kan gjerne gi oss alle de hardeste bortekampene først. Vi taklet det ganske bra denne sesongen. :)

Lenke til kommentar

Vi reiser til Burnley i andre kamp, Arsenal at Old Trafford on 29 August, t hey play Liverpool away on 24 October, and home on 20 March. Chelsea are the last of the other top four sides to face United: new manager Carlo Ancelotti's side are at home to the champions on 7 November, with the return fixture on 3 April. United close the season at home to Stoke on 9 May.

Det er vel det viktigste så langt

Lenke til kommentar

Når folket her inne reiser på kamper? Er det gjennom supporterklubben?

Har fire uker fri i slengen fremover så denne sesongen skal eg ha meg en tur bort der. Dritt at eg ikke vet når eg har fri enda.... Men må bare ta sjangsen og håpe på at sjefen er grei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...