Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Owen kommer til å bli det han en gang var! Det er jeg sikker på :D

Men om jeg vil ha han i United drakta, er mer usikkert. Jeg sier ikke neitakk, liksom.

Saha er i mine øyne en spiss som er utrolig god, men da må han ha en god oppkjøring, og holde seg skadefri. Vi får se om han slår til igjen når sesongen starter på igjen :)

Saha er en som kan gjøre det helt alene, runde et par mann og lure keepern.

Smith vil jeg ha i klubben, fordi han er en ekte engelsk fighter :D

Lenke til kommentar

Var det ikke noe rykter om Eto'o tidligere?

Hadde i hvert fall elsket å se ham i United, tror han kunne gjort det bra. Det blir jo selvfølgelig noen salg i sommer, men håper virkelig at Heinze ikke ender opp i Liverpool.

For min del kan Saha godt gå, og da hadde Eto'o vært perfekt.

Hvis vinduet ender opp med en ny spiss, og spillersalg for ca. 10mill pund må man se det som et lite slag i magen for anti-Glazers..

Likte den nye drakten forresten. No more white! :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Trur nok Torres havner i Liverpool desverre. MEN det finnes jo andre alternativer som holder slik standar som Torres. En spiss må vi værtfall ha.

8981935[/snapback]

ja, rooney duger jo ikke :thumbdown:

Vurderer å kjøpe den nye manu drakten :hmm: er liverpool fan men har veldig lyst på en drakt med forbildet mitt Scholes på.

Lenke til kommentar
Trur nok Torres havner i Liverpool desverre. MEN det finnes jo andre alternativer som holder slik standar som Torres. En spiss må vi værtfall ha.

8981935[/snapback]

Vurderer å kjøpe den nye manu drakten :hmm: er liverpool fan men har veldig lyst på en drakt med forbildet mitt Scholes på.

8984622[/snapback]

da gjør du det, vil ikke angre :love:

og rooney holder i massevis da han er i form. Makan til hesteskudd skal du lete lenge etter når karen først treffer :love:

Lenke til kommentar

8981935[/snapback]

8984622[/snapback]

Unnskyld meg, men du kjøper ikke Man Utd drakt hvis du er Liverpool fan. Slik er det bare. Du skal selvfølgelig bestemme det selv. Jeg mener en Liverpool fan med United drakt? Ikke helt normalt

MEN HUSK: Det er ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...