Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interesant spiller da, godt skudd, flink å slå passninger, god teknikk... Kunne tenkt meg han jeg :) Ikke så mye muskler i mannen men :p (75 kg fordelt på 1,87 m)

Noe kallenavnet hans tilsier: El flaco - Den tynne :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Hva skjer med Nani?

Han blir nok mest sannsynlig. Han kan spille på høyre også uansett. Å jeg vil tro at han får mange sjanser til neste år, gjelder bare for han å få en bra pre-season og sesongstart. Vi trenger vinger i verdensklasse, Park som ren ving er ikke god nok. Har verken skudd, 1mot1 eller innlegg. Som en slags indreløper er han helt herlig. I 4-5-1 er vi avhengig av en liten park, men i 4-4-2 er det ikke plass til han hver kamp.

Jeg håper uansett Nani blir, han har en rå skuddfot og innleggsfot. Samt var det bedring å spore i hans siste kamper.

Lenke til kommentar

Denne sesongen blir nok do or don't for Nani. Jeg personlig håper vi får se han mer på høyresiden i år. Det vil gi færre skuddmuligheter, men det blir også desto lettere å komme til innlegg. Selv om Nani har vist en fortreffelig skuddfot i en del tilfeller er det innleggene jeg har blitt mest imponert over, og på høyre slipper han å vende opp så mange ganger. Ellers blir det spennende å se om Welbeck får noen sjanser både som spiss og ving. Han klarte seg jo blant annet bra mot Hull. Tosic har jeg rett og slett ikke peiling på, men han gjorde det visstnok bra i de siste kampene for reservelaget i fjor.

Lenke til kommentar

Skal Nani spille mange kamper neste hår må han hvertfall legge fra seg disse barnslige søreuropeer/italia faktene sine på banen, ellers blir eg skallet ganske kjapt neste sesong.

og på høyre slipper han å vende opp så mange ganger.

Nå tror eg ikke Nani er en person som har så mye imot å vende opp, vende av en spiller eller noe. Gjør ihvertfall alt for mange forsøk på det iløpet av en kamp :)

Lenke til kommentar
Vi har ikke hatt en ren målscorer siden Ruud, og vi har da klart oss bra.

Men hvem er det som har bøtta inn mål etter at han dro?

Det er selvsagt Ronaldo, men det var ikke poenget mitt. En storscorer er selvfølgelig alltid positivt, men jeg tror ikke at en spisstype ala Ruud eller Huntelaar er veien å gå. Ronaldo bidro med mye mer enn mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Herlig film! Det som alltid har har fasinert meg med Giggs, er at han ikke har noen syke finter ala Ronaldo, men alikevell klarer han å dra av to, tre og opp mot fire mann, med "standard" finter, som oversteg og kroppsfinter. Han bare tråkler seg forbi, en etter en. Ronaldo når han ikke opp til knærne. Angrepet når han mister ballen, sklitakler og vinner igjen, før han slår et helt presist innlegg på hodet til Cantona, som styrer den i krysset er bare magisk. Det viser hvor langt du kommer med vilje, og litt fighting. Vi trenger en ny Giggs, det er helt klart.

Lenke til kommentar
Herlig film! Det som alltid har har fasinert meg med Giggs, er at han ikke har noen syke finter ala Ronaldo, men alikevell klarer han å dra av to, tre og opp mot fire mann, med "standard" finter, som oversteg og kroppsfinter. Han bare tråkler seg forbi, en etter en.

Jeg ser veldig mye av Giggs i Messi faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg vil ikke ha Messi, egentlig. Jeg tror ikke han passer i England. Det er også helt usansynlig at han kommer, så godt som han trives i Spania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...