Sveern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Og selge han til oss er enda mer sansynlig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Skulle jo bare mangle, de fikk jo kjøpe Heinze Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Snakker vi om Torres i RM, eller Torres i Pool? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Han er vel i Pool inntil videre Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Pool. Derfor Limbeck sitt innlegg var svært så treffende Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sheasy skrev: Wisbatov skrev: * Begge holder seg på topp og er ikke like delaktige i det oppbyggende spillet* Begge kommer seg fort inn i boksen * Begge har ekstreme avslutningsferdigheter * Begge er gode til å bevege seg i boksen * Begge er gode til å lure offside fellen * Begge bøtter inn mål Hvordan du kan påstå at Huntelaar ikke er i nærheten av Ruud kan jeg egentlig ikke skjønne. Han har ikke fått bevist seg ordentlig i Spania enda (selv om målstatistikken hans ikke er dårlig der heller). Han holder høy klasse på landslaget og scorte i bøtter og spann i Nederland. I likhet med RvN kan han være "usynlig" i 85. minutter og så score et mål. Han er en spisstype vi ikke har. Ruud har litt bedre teknikk, men stort sett matcher Huntelaar han på det meste andre, og brassesparkene hans er heller ikke noe å klage på. Ruud har mye bedre teknikk enn Huntelaar. Utenfor boksen er Huntelaar nærmest ubrukelig, mens Ruud besitter god teknikk, evnen til å gå forbi folk, ganske god pasningskvalitet og han er bedre til å holde på ballen. Du har likevel rett i at det er en spisstype vi ikke har fra før, og jeg er overbevist at han ville klart seg bra, men jeg tror det finnes spillere som passer enda bedre. I united scoret Nistelrooy ét mål utenfor 16 meteren... Huntelaar har scoret både på frispark og langskudd. Om ikke vi beholder Tevez så håper jeg på Huntellar eller Gomez. Til å erstatte Ronaldo så satser jeg på Ribery eller Valencia. Satser da på at to spillere blir kjøpt inn i løpet av sommeren. Spiss og ving. Resten av pengene brukes på å betale gjeld. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ruud hadde desto flere innenfor 16 meteren da. Skulle vel vert en smiley etter Heinze Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 mx1000 skrev: I united scoret Nistelrooy ét mål utenfor 16 meteren... Huntelaar har scoret både på frispark og langskudd. Om ikke vi beholder Tevez så håper jeg på Huntellar eller Gomez. Til å erstatte Ronaldo så satser jeg på Ribery eller Valencia. Satser da på at to spillere blir kjøpt inn i løpet av sommeren. Spiss og ving. Resten av pengene brukes på å betale gjeld. Gomez er bare utelukke ettersom han nettop ble Bayern München spiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gjelda kan kuken kvitte seg med på egenhånd. Gomes har akkurat kommet til Bayern, så han er uaktuell. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Glemte meg der ja. Limbeck skrev: Ruud hadde desto flere innenfor 16 meteren da. Det er mulig det. Svarte først og fremst på at han mente at Huntelaar var ubrukelig utenfor 16 meteren. Endret 15. juni 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sameboe skrev: mx1000 skrev: I united scoret Nistelrooy ét mål utenfor 16 meteren... Huntelaar har scoret både på frispark og langskudd. Om ikke vi beholder Tevez så håper jeg på Huntellar eller Gomez. Til å erstatte Ronaldo så satser jeg på Ribery eller Valencia. Satser da på at to spillere blir kjøpt inn i løpet av sommeren. Spiss og ving. Resten av pengene brukes på å betale gjeld. Gomez er bare utelukke ettersom han nettop ble Bayern München spiller! Må ha vært på sekundet Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sheasy skrev: Wisbatov skrev: * Begge holder seg på topp og er ikke like delaktige i det oppbyggende spillet* Begge kommer seg fort inn i boksen * Begge har ekstreme avslutningsferdigheter * Begge er gode til å bevege seg i boksen * Begge er gode til å lure offside fellen * Begge bøtter inn mål Hvordan du kan påstå at Huntelaar ikke er i nærheten av Ruud kan jeg egentlig ikke skjønne. Han har ikke fått bevist seg ordentlig i Spania enda (selv om målstatistikken hans ikke er dårlig der heller). Han holder høy klasse på landslaget og scorte i bøtter og spann i Nederland. I likhet med RvN kan han være "usynlig" i 85. minutter og så score et mål. Han er en spisstype vi ikke har. Ruud har litt bedre teknikk, men stort sett matcher Huntelaar han på det meste andre, og brassesparkene hans er heller ikke noe å klage på. Ruud har mye bedre teknikk enn Huntelaar. Utenfor boksen er Huntelaar nærmest ubrukelig, mens Ruud besitter god teknikk, evnen til å gå forbi folk, ganske god pasningskvalitet og han er bedre til å holde på ballen. Du har likevel rett i at det er en spisstype vi ikke har fra før, og jeg er overbevist at han ville klart seg bra, men jeg tror det finnes spillere som passer enda bedre. Du får nærmest Ruud til å høres ut som en enormt spillende spiss noe han aldri har vært. Teknikken hans er brukbar, litt over Huntelaar sin, som forresten også kan passere spillere (Har du fulgt han i Ajax?) Mye bedre? Kom igjen. Pasningskvaliteten hans er ikke noe bedre enn Huntelaar sin. Muligens litt bedre til å holde på ballen, det er han. Huntelaar kan også som tidligere nevnt avslutte utenfor 16 meteren også. Huntelaar er nå like gammel som det Ruud var når han kom til oss, og jeg har troen på at han kan score 30 + mål for oss i neste sesong hvis vi skulle hente han inn. Du prøver nærmest å få Ruud til å skinne frem som en komplett spiss og påstår at Huntelaar er mye dårligere når de begge gjør det de skal, nemlig bøtte inn mål. Huntelaar har i de siste sesongene scoret henholdvis: 05/06: Herenveen/Ajax: Mål: 44 Kamper: 47 Snitt: 0,94 mål per kamp 06/07: Ajax: Mål: 36 Kamper: 51 Snitt: 0,71 mål per kamp 07/08 Ajax: Mål: 36 Kamper: 45 Snitt: 0,8 mål per kamp 08/09 Ajax/Real Madrid: Mål: 17 Kamper: 35 Snitt: 0,48 mål per kamp Det skal nevnes at han bare startet 13 av kampene i Madrid (totalt: 20) og ble byttet ut i 7 av dem, mens han ble byttet inn i 7 kamper. Van Nistelrooy har i de siste sesongene scoret henholdsvis: 05/06: Manchester United: Mål: 24 Kamper: 47 Snitt: 0,51 06/07: Real Madrid: Mål: 33 Kamper: 47 Snitt: 0,7 07/08: Real Madrid: Mål: 20 Kamper: 34 Snitt: 0,59 08/09: Real Madrid: Mål: 10 Kamper: 12 Snitt: 0,83 Jeg vil påstå at Huntelaar kan bli like stor som Ruud, og jeg forstår sammenligningen mellom han og Ruud meget godt. De er ekstremt like i hvordan de spiller. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med banespill var det ikke avslutninger utenfor sekstenmeteren jeg siktet til. Jeg er enig i at Huntlaar har et stort potensial, og at han allerede er god. Jeg tviler heller ikke på at han hadde gjort det bra i United. At Ruud er flere hakk foran som fotballspiller mener jeg likevel bestemt. Huntelaar har ingen ekstremtferdigheter bortsett fra avslutninger (der er han til gjengjeld ekstremt god). Med ballen i beina utenfor skuddhold ender du i de aller fleste tilfeller opp med en støttepasning. Ruud var veldig god til å holde på ballen til medspillere kom i posisjon, og han hadde til og med et rimelig bra overblikk (merk at jeg skriver hadde da jeg ikke har sett han i Real). Når det gjelder teknikken til Ruud er det et aspekt av spillet hans som er ekstremt undervurdert, brukbar er ikke dekkende i det hele tatt. Det er bare å se noen kamper for Nederland eller mot Arsenal for å finne bevis på det. Å være mye dårligere enn det Ruud var i United er ikke nødvendigvis så ille, selv om jeg ikke mener at Huntelaar er mye dårligere. Det jeg mener er at han mangler det lille ekstra for å gjøre ting på egenhånd eller å vri spillet for å komme seg unna vanskelige situasjoner. Hovedgrunnen til at jeg er skeptisk til Huntelaar er i grunn at jeg ikke tror en slik spisstype er hva vi trenger. Vi har ikke hatt en ren målscorer siden Ruud, og vi har da klart oss bra. I tillegg mener jeg som sagt at Huntelaar er enda mer begrenset enn det Ruud er/var. Det kan dog være at SAF mener en slik spiller vil være et ideelt tredjevalg, men jeg tror ikke at verken SAF eller Huntelaar ser for seg en som hovedsakelig skal sitte på benken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå er jeg relativt mindre Edru, å det er lenge siden Ruud spilte. Men selv Solskjær var en mer involvert spiller enn Ruud. Å ha Nistelrooy på topp var ofte som å ha 10 mann på banen frem til et innlegg ble slått innenfor 16. Han var ekstremt god på å motta ball direkte, å samtidig ha mann i ryggen. Men det var også det, han er verken Rooney eller Berbatov. Huntelaar er veldig lik, men jeg vil påstå at han er minst like mye spillbar i vårt system som Nistelrooy på sitt beste ville vært. Klaas kan jeg tenke meg for rundt 20mill, ikke et pund mer. Berbatov og Rooney overgår dem begge uansett på alt med unntak av avslutninger uansett. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ribery er visst ikke til salgs virker det som. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sveern skrev: Ribery er visst ikke til salgs virker det som. Det har vært kjent lenge at de vil ha han i Bayern, men jeg tror han blir solgt... De tjener best på det så. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er det bare jeg som synes han der er som snytt ut av nesa på Obama? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 "Things should definitely develop over the next seven to 14 days I would imagine." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Pastore til United? Maicon til United? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå