banansplitt™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ønsker meg et av de virkelig store navnene. Jeg tørster etter det. Hvor lenge siden er det vi hentet en internasjonal superstjerne? Må være Veron det da. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, og det gikk jo så bra så Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Å referere til mindre troverdige aviser som News of the World og The Sun er da helt uproblematisk så lenge det er snakk om direkte sitat fra spilleren selv. Angående Huntelaar er ikke det en spiller jeg vil ha i United. Han er etter all sannsynlighet verdens nest beste avslutter, men det stopper der. Huntelaar er ikke i nærheten av samme klasse som Ruud, for eksempel. Den eneste grunnen til at de sammenlignes må være fordi begge er klasseavsluttere og nederlendere. Edit: Angående Veron så var han faktisk i den ypperste verdensklasse når han ankom United. At han ikke passet inn er veldig synd, men det er ikke nødvendigvis Veron sin skyld, det var bare feil klubb. Selv om Veron floppet vil det heller ikke si at vi aldri skal kjøpe en verdensstjerne igjen. Endret 15. juni 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 * Begge holder seg på topp og er ikke like delaktige i det oppbyggende spillet * Begge kommer seg fort inn i boksen * Begge har ekstreme avslutningsferdigheter * Begge er gode til å bevege seg i boksen * Begge er gode til å lure offside fellen * Begge bøtter inn mål Hvordan du kan påstå at Huntelaar ikke er i nærheten av Ruud kan jeg egentlig ikke skjønne. Han har ikke fått bevist seg ordentlig i Spania enda (selv om målstatistikken hans ikke er dårlig der heller). Han holder høy klasse på landslaget og scorte i bøtter og spann i Nederland. I likhet med RvN kan han være "usynlig" i 85. minutter og så score et mål. Han er en spisstype vi ikke har. Ruud har litt bedre teknikk, men stort sett matcher Huntelaar han på det meste andre, og brassesparkene hans er heller ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tviler på at noen nederlendere går derifra til over £20. Er verken Van der Vaart, Sneijder eller Robben verdt mer en 20 millioner pund? Jeg tror nok samtlige er over 20 millioner selv om det er mulig man kunne fått Van der Vaart til under 20. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, ingen av de vil gå for over £20M. Van Der Vaart har vært i kulden og ble kjøpt for mindre enn £20M så vidt meg bekjent. Prisen på en spiller stiger ikke av å sitte på benken. Sneijder og Robben har vært skadeutsatte og det spekuleres i at Robben kan gå for £17M. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 * Begge holder seg på topp og er ikke like delaktige i det oppbyggende spillet* Begge kommer seg fort inn i boksen * Begge har ekstreme avslutningsferdigheter * Begge er gode til å bevege seg i boksen * Begge er gode til å lure offside fellen * Begge bøtter inn mål Hvordan du kan påstå at Huntelaar ikke er i nærheten av Ruud kan jeg egentlig ikke skjønne. Han har ikke fått bevist seg ordentlig i Spania enda (selv om målstatistikken hans ikke er dårlig der heller). Han holder høy klasse på landslaget og scorte i bøtter og spann i Nederland. I likhet med RvN kan han være "usynlig" i 85. minutter og så score et mål. Han er en spisstype vi ikke har. Ruud har litt bedre teknikk, men stort sett matcher Huntelaar han på det meste andre, og brassesparkene hans er heller ikke noe å klage på. Ruud har mye bedre teknikk enn Huntelaar. Utenfor boksen er Huntelaar nærmest ubrukelig, mens Ruud besitter god teknikk, evnen til å gå forbi folk, ganske god pasningskvalitet og han er bedre til å holde på ballen. Du har likevel rett i at det er en spisstype vi ikke har fra før, og jeg er overbevist at han ville klart seg bra, men jeg tror det finnes spillere som passer enda bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tviler på at noen nederlendere går derifra til over £20. Er verken Van der Vaart, Sneijder eller Robben verdt mer en 20 millioner pund? Jeg tror nok samtlige er over 20 millioner selv om det er mulig man kunne fått Van der Vaart til under 20. What he said. Nei, ingen av de vil gå for over £20M. Van Der Vaart har vært i kulden og ble kjøpt for mindre enn £20M så vidt meg bekjent. Prisen på en spiller stiger ikke av å sitte på benken. Sneijder og Robben har vært skadeutsatte og det spekuleres i at Robben kan gå for £17M. Helt enig, og er trening nå, så gidder ikke utdype Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mulig Van der Vaart går for mindre enn 20, men hvis noen av de andre kryper under ville jeg blitt overrasket. Spesielt Sneijder. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med den troppen dere har, har dere vel strengt tatt ikke behov for nye spillere. Ja jeg vet at Ronaldo nå er borte, men sammen med Chelsea har dere udiskutabelt den sterkeste stallen i PL - uansett hvor mange ny spillere konkurrentene klarer å hente inn i dette overgangsvinduet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med den troppen dere har, har dere vel strengt tatt ikke behov for nye spillere. Ja jeg vet at Ronaldo nå er borte, men sammen med Chelsea har dere udiskutabelt den sterkeste stallen i PL - uansett hvor mange ny spillere konkurrentene klarer å hente inn i dette overgangsvinduet. Vi har behov for spillere jo. På kant har vi Park og Nani. Men Nani er søppel. Vi trenger i alle fall en ny kant og en ny spiss. Hva om Berba / Roon skulle bli langtidsskadet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Trenger en ny spiss siden vi antageligvis mister Tevez, og vi trenger vel en eller to nye vinger, og ikke minst en ny nr. 7 Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg vil mye heller ha en ny Evra, Ronaldo eller Vidic enn en ny Veron, for å si det slik. Altså, noe halvveis kjent som vi gjør til verdens beste. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Selvfølgelig er det bedre med en Evra enn en Veron, men på samme måte er det bedre med en Rio enn en Djemba-Djemba. Spillere i verdensklasse har jo naturlig nok en mye større sjanse for å slå til enn en som bare har potensialet. Nå har vi jo masse penger, så jeg regner med at Sir Alex kjøper en verdensstjerne hvis han føler at laget trenger det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med den troppen dere har, har dere vel strengt tatt ikke behov for nye spillere. Ja jeg vet at Ronaldo nå er borte, men sammen med Chelsea har dere udiskutabelt den sterkeste stallen i PL - uansett hvor mange ny spillere konkurrentene klarer å hente inn i dette overgangsvinduet. Vi har mistet verdens beste spiller (jada Messi var bedre i år), og vi "mister" mest sannsynlig Tevez. Selvsagt trenger vi forsterkninger, det er helt åpenbart. Ihvertfall hvis vi skal vinne noe. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror vi kunne vunnet PL uten å forsterket troppen, men hadde krevd mye mer av oss offensivt. Selv nå har vi en sterkere stall enn Liverpool og kanskje Chelsea. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Med den troppen dere har, har dere vel strengt tatt ikke behov for nye spillere. Ja jeg vet at Ronaldo nå er borte, men sammen med Chelsea har dere udiskutabelt den sterkeste stallen i PL - uansett hvor mange ny spillere konkurrentene klarer å hente inn i dette overgangsvinduet. Mye vil ha mer vet du Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er ikke Liverpool i økonomisk krise? *Vinke til Torres* Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er ikke Liverpool i økonomisk krise? *Vinke til Torres* Torres drar ingen steder. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Liverpool selge Torres ja Nå som de omsider lyktes med et spisskjøp så skal de selge han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå