Sheasy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Mest sannsynlig fordi det er feil. Edit: Svar til tc47 Endret 15. juni 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Håper Sir Alex får ut fingeren snart. Jeg vil se kjøp. Silly season tar livet av meg, måtte ty til tippeliga igår. Det var en sviende affære. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Håper Sir Alex får ut fingeren snart. Jeg vil se kjøp. Silly season tar livet av meg, måtte ty til tippeliga igår. Det var en sviende affære. Huff, ja. Tippeligaen skuffer like mye vært år. Håper det er noe i disse Villa ryktene jeg, håper vi snart får høre noe mer konkret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 InnFranck Ribery Antonio Valencia David Villa/Huntelaar/Etoo Ut L.Nani C.Tevez C.Ronaldo Nani gir jeg ikke noen flere sjangser, har ikke troa på gutten. Sorry alle Nani fans. Kan evt. låne han ut/selge han med klausul om tilbakekjøp senere elns. Liker ikke tanken på Tevez ut, men henter vi inn en spiss(typ Villa) må vi ha ut en. Vil ikke ofre Rooney eller Berba etter en sesong bare. Ronaldo, tjah.. er vel ikke så mye ønsker eller ikke ønsker her, det meste er jo gjort allerde. ............................VDS .........Rafael/O'shea - Rio - Vidic - Evra Ribery - Carrick/Anderson - Fletcher - A.Valencia .............Rooney/Berbatov - D.Villa ME LIKE ZEH THOUGHT Enig, men sett Berbatov på benken, Han kan få komme inn mot slutten, evt spille FA- og ligacupkamper, og mot dårligere engelsk motstand, han er jo pure class. Og hvor er Brown? Også ville jeg heller hatt Carrick - Anderson/Fletcher Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nå er det rykter om at Real Madrid skal selge alle Nedlenderene i klubben også. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Huntelaar er billig. Synes United burde legge inn bud på han Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Huntelaar er billig. Synes United burde legge inn bud på han Det er nå bare rykter da. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller. Nei, jeg også vil ha inn Huntelaar. Men jeg drømmer først og fremst om Torres . Endret 15. juni 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Enig, men sett Berbatov på benken, Han kan få komme inn mot slutten, evt spille FA- og ligacupkamper, og mot dårligere engelsk motstand, han er jo pure class. Og hvor er Brown? Også ville jeg heller hatt Carrick - Anderson/Fletcher Enig der, var litt kjapp i svingene Huntelaar eller Villa, same shit, jeg vil ha en av dem! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller. Nei, jeg også vil ha inn Huntelaar. Men jeg drømmer først og fremst om Torres . La det bli med drømmene. United er nok ikke interssert, Liverpool er nok ikke interessert samt hovdpersonen nok ikke er interessert han heller. Douglas back on United agenda Manchester United could be ready to make a swoop for Brazilian sensation Douglas Costa, his agent has confirmed. Virkelig dette vi trenger nå? Endret 15. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tviler på at noen nederlendere går derifra til over £20. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tviler på at Torres går til United, er det ikke flere tiår siden sist en handel mellom United og Pool var? Men det hadde vært herlig å fått Torres som spiss Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller. Nei, jeg også vil ha inn Huntelaar. Men jeg drømmer først og fremst om Torres . La det bli med drømmene. United er nok ikke interssert, Liverpool er nok ikke interessert samt hovdpersonen nok ikke er interessert han heller. Douglas back on United agenda Manchester United could be ready to make a swoop for Brazilian sensation Douglas Costa, his agent has confirmed. Virkelig dette vi trenger nå? Nei da, håper jeg heller på Villa eller Huntelaar ja. Tviler på at Torres går til United, er det ikke flere tiår siden sist en handel mellom United og Pool var? Men det hadde vært herlig å fått Torres som spiss Jeg sa ikke at han kom til å gå til United, jeg sa at jeg drømmer om det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Huff, nei, ikke nok en potensiell god brasilianer. Syntes vi trenger litt klasse inn med en gang, visst vi skal ha inn noen i det hele tatt da. Vi får jo kanskje inn Hargreaves, og vi har jo et par brukanes spisser klare i Welbeck og Macheda, men sier ikke neitakk til noen nederlendere som Van Der Vaart, Huntelaar og Robben Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Dette er så utrolig svakt av av manutd.com, offisielle hjemmesiden våres. Sitere News of the World for faen. Uansett grunnen og grunnlaget er det dessvere latterlig. Endret 15. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dette er så utrolig svakt av av manutd.com, offisielle hjemmesiden våres. Sitere News of the World for faen. Uansett grunnen og grunnlaget er det dessvere latterlig. Vel om de siterer det så håper/tro jeg de har fått det bekreftet at det faktisk er Vidic som har sagt dette. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg håper vi ikke ender opp med de store navnene alle vil ha. Jeg ser helt ærlig ikke poenget med å gå for en Ribery som blir svindyr når vi får Robben mye billigere. Villa og Benzema blir også svindyre og vi har faktisk Berbatov som er 189 cm med klasse. Rooney kan vi aldri benke så da er det like godt å ikke svi av hele budsjettet på en spiller som sannsynligvis må benkes litt. Gå for Huntelaar. Han scorte mål i Nederland, han scorer mål på landslaget, og han scorer i Spania. Valencia kommer jo sannsynligvis også inn og da er vi klare for 09/10 sesongen. Jeg ville gjerne forsterket midtbanen med Van Der Vaart også, men vi har desverre ikke plass til en til. EDIT: Douglas Costa hadde også vært morsomt. God til å drible ihvertfall. Endret 15. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå