Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper Sir Alex får ut fingeren snart. Jeg vil se kjøp. Silly season tar livet av meg, måtte ty til tippeliga igår. Det var en sviende affære.

Huff, ja. Tippeligaen skuffer like mye vært år. Håper det er noe i disse Villa ryktene jeg, håper vi snart får høre noe mer konkret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Inn

Franck Ribery

Antonio Valencia

David Villa/Huntelaar/Etoo

Ut

L.Nani

C.Tevez

C.Ronaldo

Nani gir jeg ikke noen flere sjangser, har ikke troa på gutten. Sorry alle Nani fans. Kan evt. låne han ut/selge han med klausul om tilbakekjøp senere elns.

Liker ikke tanken på Tevez ut, men henter vi inn en spiss(typ Villa) vi ha ut en. Vil ikke ofre Rooney eller Berba etter en sesong bare.

Ronaldo, tjah.. er vel ikke så mye ønsker eller ikke ønsker her, det meste er jo gjort allerde.

............................VDS

.........Rafael/O'shea - Rio - Vidic - Evra

Ribery - Carrick/Anderson - Fletcher - A.Valencia

.............Rooney/Berbatov - D.Villa

ME LIKE ZEH THOUGHT :)

Enig, men sett Berbatov på benken, Han kan få komme inn mot slutten, evt spille FA- og ligacupkamper, og mot dårligere engelsk motstand, han er jo pure class. Og hvor er Brown? Også ville jeg heller hatt Carrick - Anderson/Fletcher :)

Lenke til kommentar
Enig, men sett Berbatov på benken, Han kan få komme inn mot slutten, evt spille FA- og ligacupkamper, og mot dårligere engelsk motstand, han er jo pure class. Og hvor er Brown? Også ville jeg heller hatt Carrick - Anderson/Fletcher :)

Enig der, var litt kjapp i svingene :)

Huntelaar eller Villa, same shit, jeg vil ha en av dem! :)

Lenke til kommentar
Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller.

Nei, jeg også vil ha inn Huntelaar. Men jeg drømmer først og fremst om Torres :).

La det bli med drømmene. United er nok ikke interssert, Liverpool er nok ikke interessert samt hovdpersonen nok ikke er interessert han heller.

Douglas back on United agenda

Manchester United could be ready to make a swoop for Brazilian sensation Douglas Costa, his agent has confirmed.

douglascosta_1866034.jpg

Virkelig dette vi trenger nå?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Ja, men uansett, Huntelaar tror jeg ikke blir den dyreste spilleren heller.

Nei, jeg også vil ha inn Huntelaar. Men jeg drømmer først og fremst om Torres :).

La det bli med drømmene. United er nok ikke interssert, Liverpool er nok ikke interessert samt hovdpersonen nok ikke er interessert han heller.

Douglas back on United agenda

Manchester United could be ready to make a swoop for Brazilian sensation Douglas Costa, his agent has confirmed.

douglascosta_1866034.jpg

Virkelig dette vi trenger nå?

Nei da, håper jeg heller på Villa eller Huntelaar ja.

Tviler på at Torres går til United, er det ikke flere tiår siden sist en handel mellom United og Pool var? Men det hadde vært herlig å fått Torres som spiss :p

Jeg sa ikke at han kom til å gå til United, jeg sa at jeg drømmer om det.

Lenke til kommentar

Huff, nei, ikke nok en potensiell god brasilianer. Syntes vi trenger litt klasse inn med en gang, visst vi skal ha inn noen i det hele tatt da. Vi får jo kanskje inn Hargreaves, og vi har jo et par brukanes spisser klare i Welbeck og Macheda, men sier ikke neitakk til noen nederlendere som Van Der Vaart, Huntelaar og Robben :)

Lenke til kommentar
Dette er så utrolig svakt av av manutd.com, offisielle hjemmesiden våres. Sitere News of the World for faen. Uansett grunnen og grunnlaget er det dessvere latterlig.

Vel om de siterer det så håper/tro jeg de har fått det bekreftet at det faktisk er Vidic som har sagt dette.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi ikke ender opp med de store navnene alle vil ha. Jeg ser helt ærlig ikke poenget med å gå for en Ribery som blir svindyr når vi får Robben mye billigere. Villa og Benzema blir også svindyre og vi har faktisk Berbatov som er 189 cm med klasse. Rooney kan vi aldri benke så da er det like godt å ikke svi av hele budsjettet på en spiller som sannsynligvis må benkes litt. Gå for Huntelaar. Han scorte mål i Nederland, han scorer mål på landslaget, og han scorer i Spania. Valencia kommer jo sannsynligvis også inn og da er vi klare for 09/10 sesongen. Jeg ville gjerne forsterket midtbanen med Van Der Vaart også, men vi har desverre ikke plass til en til.

EDIT: Douglas Costa hadde også vært morsomt. God til å drible ihvertfall.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...