Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Crazy thought men hva med Henry? Den høye alderen hans betyr at han verken blir dyr eller ødelegger for utviklingen Welbeck og Macheda. Dessuten er han en mer utpreget målscorer enn Berbatov og Rooney, noe som ikke akkurat er negativt. Det eneste som gjør at han ikke er det perfekte kjøp er at han har spilt for en rival (betyr heldigvis ikke noe for det som skjer på banen), farten hans blir det bare mindre og mindre av, også er det om Barcelona vil selge. I tillegg kan det nevnes at han har spilt mest på kanten i Barca, men tviler på at han har glemt så ekstremt mye når det gjelder det å spille toppspiss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHA, Rio. Tror han fant en bedre løsning enn fysioterapi for å fikse ryggproblemene.

Forresten, hvis den artikkelen på Sky Sports som er tatt fra NoTW stemmer så ja, er jeg klar å spy i trynet hans. Men får håpe Alastor vet.

Lenke til kommentar

Villa er en fantastisk spiller, ingen tvil om det. Hadde vert deilig bare å ta han foran nesa på R.M.

Er vel grenser for hvor langt de kan strekke seg finansielt nå som de har punga ut en del fra før... Men er jo aldri godt å vite med dem -.-

Lenke til kommentar

Om vi får Villa eller Benzema er jeg i himmelen. Synes fortsatt vi burde gjøre vårt ytterste for å få Ribery eller en annen klasseving. Ribery burde være førsteprioritet, selv om han har sagt at han ikke vil til England. Han er det beste som kan kjøpes for penger med mindre vi svir av milliarden på å kjøpe Messi. Om Valencia er eneste forsterkning på vingene tror jeg det fort kan bli litt tynt der.

Lenke til kommentar

Inn

Franck Ribery

Antonio Valencia

David Villa/Huntelaar/Etoo

Ut

L.Nani

C.Tevez

C.Ronaldo

Nani gir jeg ikke noen flere sjangser, har ikke troa på gutten. Sorry alle Nani fans. Kan evt. låne han ut/selge han med klausul om tilbakekjøp senere elns.

Liker ikke tanken på Tevez ut, men henter vi inn en spiss(typ Villa) vi ha ut en. Vil ikke ofre Rooney eller Berba etter en sesong bare.

Ronaldo, tjah.. er vel ikke så mye ønsker eller ikke ønsker her, det meste er jo gjort allerde.

............................VDS

.........Rafael/O'shea - Rio - Vidic - Evra

Ribery - Carrick/Anderson - Fletcher - A.Valencia

.............Rooney/Berbatov - D.Villa

ME LIKE ZEH THOUGHT :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
............................VDS

.........Rafael/O'shea - Rio - Vidic - Evra

Ribery - Carrick/Anderson - Fletcher - A.Valencia

.............Rooney/Berbatov - D.Villa

ME LIKE ZEH THOUGHT :)

Ville byttet plass mellom Ribery og Valencia ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...