Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil dere ha Torres til klubben? Greit nok at han er god nok og ville passet perfekt med Rooney på topp, men etter min mening ville hele "sjarmen" blitt ødelagt om MU hadde kjøpt Liverpools beste spiller. Jeg hadde rett og slett blitt kvalm. Hadde vært ille nok om Tevez hadde gått til L'pool etter å ha vært i Manchester. Jeg håper virkelig at vi ikke henter noen etablerte storstjerner, men heller ser mot billigere, uslipne diamamanter, akkurat som Ronaldo var da han kom hit. Ferguson kan klare dette igjen!

Lenke til kommentar

Synes ikke det ødelegger så alt for mye. Han har ikke vært der så lenge at han for alltid vil være lagret som pool-spiller dersom han drar nå i sommer. Jeg har som sagt ingen tro på at vi får han, men kommer han da jubler jeg og tar han imot med åpne armer. Han har ALT en god spiss skal ha. For meg er han drømmesignering, dessverre en høyst urealistisk sådan.

Lenke til kommentar

Hihi.

"I feel my game is well adjusted to England now and I want to play a part in a successful team next season. United can make it a record four titles in a row next year."

And far from being fed up, Vidic is feeling more and more at home. He said: "I've started to understand and love all the things you English love. Now I even love a bacon sandwich!"

Vidic er så elsk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...