Manx Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Saken rundt Berbatov startet jo tidlig men ble trukket ut i det vide og breie av Spurs og mye annet tull så skal vel ikke skylde på United bossene for den saken der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Torres får vi nok ikke. Tviler på at vi i det hele tatt kommer til å by på han. Men han er en sinnsyk spiller. Kanskje verdens beste spiss for tiden. Trist at han må råtne i pool Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Trist? Pfft, nei! Btw, jeg skal fikse avataren min snart. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor vil dere ha Torres til klubben? Greit nok at han er god nok og ville passet perfekt med Rooney på topp, men etter min mening ville hele "sjarmen" blitt ødelagt om MU hadde kjøpt Liverpools beste spiller. Jeg hadde rett og slett blitt kvalm. Hadde vært ille nok om Tevez hadde gått til L'pool etter å ha vært i Manchester. Jeg håper virkelig at vi ikke henter noen etablerte storstjerner, men heller ser mot billigere, uslipne diamamanter, akkurat som Ronaldo var da han kom hit. Ferguson kan klare dette igjen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Synes ikke det ødelegger så alt for mye. Han har ikke vært der så lenge at han for alltid vil være lagret som pool-spiller dersom han drar nå i sommer. Jeg har som sagt ingen tro på at vi får han, men kommer han da jubler jeg og tar han imot med åpne armer. Han har ALT en god spiss skal ha. For meg er han drømmesignering, dessverre en høyst urealistisk sådan. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Eg er egentlig ganske så enig. Heller Ronaldo enn Rooney. "Rooney's outstanding form for England, where he had been used in his favoured position just behind a main striker suggests Ferguson might be thinking that way for the 23-year-old at United too." Det håper eg virkelig. hahaha. Blir bare verre og verre dette. Endret 14. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hihi. "I feel my game is well adjusted to England now and I want to play a part in a successful team next season. United can make it a record four titles in a row next year." And far from being fed up, Vidic is feeling more and more at home. He said: "I've started to understand and love all the things you English love. Now I even love a bacon sandwich!" Vidic er så elsk Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/3596...ter-United.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Sier litt mere om han der, han må være dum tvers igjennom. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I feel bad only when I play badly. Fortunately, that happens rarely." Javell ja, interessant. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 News of the World... Ikke en veldig troverdig kilde. Tror ikke på et kløyva ord i den artikkelen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5378561,00.html Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg som satt og ventet på ett slags takkebrev fra Ronaldo til SAF, så kommer han med dette.. snakk om å ha hodet opp i g-punktet sitt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Eksklusivt fabrikkert intervju hos news of the world, som så siteres videre av skysports, og så til norske medier. Hurra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I feel bad only when I play badly. Fortunately, that happens rarely." Javell ja, interessant. Tulleintervju, men du høres uenig ut? Ronaldo spiller sjeldent dårlig. Verdensklassespiller. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tja, har bare observert i noen kamper at hvis den første finta slår feil eller han får en dommeravgjørelse mot seg i starten av en kamp så blir han fort sutrete også blir innsatsen deretter. Endret 14. juni 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det skjedde mye i år, men kan jo ha vært fordi han stort sett hadde hue i Spania alt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så er vel en "dårlig" Ronaldo bedre enn noen andre vi har på laget også. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Enkelte plasser er andre spillere bedre enn Ronaldo. Men ja, han er i verdensklasse. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så er vel en "dårlig" Ronaldo bedre enn noen andre vi har på laget også. Tja, vil påstå at en dårlig Ronaldo ikke er verdt noe, da det som regel skyldes sutring og da gjør han ingenting, han prøver ikke engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå