Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bakrusen sitter vel fortsatt etter Springsteen-konserten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva med en ny Wesley i klubben i stedet? Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håper på Ribery og Benzema eller Silva. Robben kunne vært spennende. Han er sinnsykt god når han er i form, men er dessverre alt for mye skada. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva med en ny Wesley i klubben i stedet? Sneijder? Super spiller og hadde vært morsom han også, selv om jeg selv foretrokker VdV, men desverre gikk han vel nylig ut og sa at han har lyst til å bli værende i Real Madrid uavhengig av hvem de henter inn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva skal vi med Ribery når vi har Tosic? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva skal vi med Ribery når vi har Tosic? Ikke i nærheten av å være god nok. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tosic har ikke vært god nok på reservelaget denne sesongen. Han virker som om han er langt fra å starte i PL. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tosic er bare god på Patch 9.0.3. på FM 09 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kvalitetsspiller? No Doubts, men han har sine bakdeler Jepp. To saftige stykker ok, hvor full er du? Er aldri full. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tosic har ikke vært god nok på reservelaget denne sesongen. Han virker som om han er langt fra å starte i PL. Kom seg veldig på slutten og ble beskrevet som alt for god for reserveligaen også.. Hakke sett han selv så mye bare refererer til det andre sier på spesielt United.no-forumet.. Tror en god sommer kan hjelpe han og kanskje han slår ut i full blomst til høsten? Time will show.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har det vært noen utvikling/nytt angående Tevez den siste tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Han går, nesten garantert. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Trur Tevez drar ja, ikkje usansynlig at han joiner City. Kan sikkert doble lønna ved å knipse med fingrene.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Torres? - Ja, takk akkurat det tror jeg ikke skjer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror heller ikke jeg, men det hadde vært digg. En utrolig god spiller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Haha, Torres ja. Agurktid og silly-season og alt på ein gong. Kombiner det med at vi har oppimot 100mill å bruke denne sommaren, så vil nok United verte linka til alle nokonlunde gode spelarar i europa og søramerika. Valencia er vel nokonlunde sikkert at vi prøver oss på, ettersom Whelan har gått ut å sagt akkurat det, men ellers må vel alt av nyheitssaker takast med ei god klype salt. Eg trur også det vil vere ganske kaldt nedenunder før SAF velger å sjå til Liverpool for nye spelarar. Det er ikkje sånn det fungerer. Såg jo korleis det vart med Heinze. Liverpool vil ikkje selge til United, United vil vel helst ikkje kjøpe av Liverpool heller. Det er klart at det blir veldig spennande å sjå kva spelarar som kan komme inn portane på Old Trafford denne sommaren, men det er vel muligens fare for at det blir litt som sist sesong då vi måtte vente til ganske seint på sommaren før noko faktisk skjedde. SAF er jo på ferie, og den skal det mykje til å forstyrre.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Må nok si meg enig der ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 SAF er jo på ferie, og den skal det mykje til å forstyrre.. Jeg tror ikke det er noe stort problem, prossessen rundt nye spillere har nok pågått i flere månder alt, de venter nok til Ronaldo millionene er på konto så skjer nok ting ganske fort vil jeg tro. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I fjor var jo det sagt at vi skulle få gjort unna dei kjøpa vi skulle gjere tidlig. Når begynte ting å skje? Jo eit par dagar før transferfristen gikk ut. Regnar med at det vil bli gjort ein litt anna innsats i år, og det hadde vore veldig greit om vi hadde spelarane som skal inn klare til preseason, men om dette blir ein realitet er eg absolutt ikkje sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå