Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan jo bare bruke ca halvparten av Ronaldo-pengene på Gerrard :)

Ja tror vi har en åpen stilling som Fred theRed.

Jeg håper vi kjøper Valencia og Benzema. Jeg tror vi kjøper Valencia, og en noenlunde ukjent spiller. Evt kanskje Huntelaar.

Lenke til kommentar

Hvor mye var det ryktet at vi skulle få for Ronaldo forrige sommer? Var det ikke rundt 100 millioner pund? I såfall falt prisen veldig mye på en sesong! :p

Blatter og Platini kan være så uenige som de overhodet vil. Det eneste som er viktig: We're rich, and that's a fact! :D

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Vi kan jo bare bruke ca halvparten av Ronaldo-pengene på Gerrard :)

Egentlig så hadde jeg likt det. Vi hadde så klart ikke fått Gerrard, men trynet på surpompen hadde vert priceless.

Legg 20 mill på bordet for Huntelaar.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
*Hvorfor har du Limbeck eller Wisbatov ikke reagert på den linken jeg ga til BBC-intervjuet f.eks der han sitter ved siden av Fergie og sier Man Utd is the club for me osv.?

For å få unna media og hindre piping og misnøye, slik at Ronaldo kunne konsentrere best mulig på sesongen.

Jeg er enig med det Limbeck skriver her.

For Guds skyld ikke signer Agbonlahor eller Vucinic. Ribery merker jeg at jeg begynner å miste smaken på. Det virker som Bayern München tror at de kan ta nærmest 3/4 av hva vi fikk for Ronaldo for han. A. Young tror jeg også blir for dyr sett i forhold til hva han er verdt. Jeg mener fortsett vi bør se mot Real Madrid trioen i Robben, Van Der Vaart og Huntelaar. Jeg ser for meg at vi får de for rundt £45M samlet, men det virker som SAF er mer keen på Valencia og Benzema. Jeg tror fortsatt Real Madrid er den klubben som er best å forhandle med når det gjelder nye spillere akkurat nå.

* De trenger ikke å overprise, fordi de selge noe av stallen

* De har nok penger

Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor vi ikke går for minst en eller to av disse. Van Der Vaart er den spilleren på midtbanen mange etterlyser her.

Lenke til kommentar

Van Der Vaart har vært en av mine favoritter helt siden han spilte i Hamburg. Det var en stor skuffelse at vi ikke gikk for han når det så ut til at han skulle forsvinne derfra. Jeg baserer ikke dette på en enkeltkamp. Jeg synes han har vært god lenge og i EM 2008 viste han seg som en virkelig stor spiller på internasjonalt nivå for min egen del også. I kvalikkampene har han heller ikke skuffet. Jeg regner faktisk med at vi ikke må komme med mer enn £15M for han heller.

Lenke til kommentar

Han kan jo også bekle kantene og spille tilbaketrukken spiss. Et av de billigste kjøpene et topplag kan gjøre sett i forhold til kvalitetene denne sommeren. Konkurranse er uansett sunt. Giggs og Scholes trekker på årene og må regne med mer benktilværelse hvis de ikke klarer å vise seg frem nok. Når Van Der Vaart sannsynligvis er bedre enn alle våre midtbanespillere for øyeblikket så synes jeg det er et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Han kan jo også bekle kantene og spille tilbaketrukken spiss. Et av de billigste kjøpene et topplag kan gjøre sett i forhold til kvalitetene denne sommeren. Konkurranse er uansett sunt. Giggs og Scholes trekker på årene og må regne med mer benktilværelse hvis de ikke klarer å vise seg frem nok. Når Van Der Vaart sannsynligvis er bedre enn alle våre midtbanespillere for øyeblikket så synes jeg det er et godt kjøp.

....Og Konkurranse har VDV tidligere bevist at han ikke takler, hvor mange ganger Sutret han ikke på Cedric van der Gun når han tok plassen hans i Ny og Ne?

VDV er avhengig av å få ballen mye, midtpunktet i spillet (Noe han var i Hsv og tildels i Ajax), og jeg tror neppe Fergie er interessert å bygge opp spilelt på han.

Kvalitetsspiller? No Doubts, men han har sine bakdeler :)

Edit: Litt merkelig at Trezeguet ikke har blitt linket til United i større grad enda. Ypperlig målskårer ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Han er en av de få i verden som kan slå den perfekte pasningen i bakrommet opptil flere ganger i en kamp. Han spiller konstant på få touch som gjør at spillet vårt generelt sett blir hurtigere. Han er i tillegg en fantastisk frisparkfot, god teknikk og et fabelaktig langskudd, samt avslutningsegenskaper flere spisser i verden ville misunnet han. Offensivt vil jeg si at han slår alle våre midtbanespillere, defensivt er han selvsagt ikke bedre enn de vi har nå./

Edit: Ronaldo er ute. Hvorfor ikke bygge spillet rundt en spiller som fordeler ballen, og ikke prøver selv konstant? Han vil garantert gi Rooney/Berbatov/Ny spiss flere muligheter til å score, da gjenstår det bare om de klarer det. Antall kamper United spiller årlig gjør uansett at de fleste vil føle seg fornøyde sentralt. Hargreaves blir ikke klar før i januar. Jeg regner med at dette blir Scholes og Giggs sin siste sesong.

Edit2: Få tak i et bilde som ikke strekker seg til avataren :p

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...