Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Både Zlatan og Ribery kommer til å bli solgt for mer enn de smaker. Jeg synes det blir for dumt når spillere prises over det Ronaldo nettopp ble solgt for, når han tross alt er verdens beste spiller og en av de få som kan løfte et lag ganske kraftig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hørt rykter om at vi skal være interessert i en midtbane ved navn Veloso, noen som har noe mer info om han? Man City og Arsenal skal visstnok også være interessert. Veloso er god, men dere har Anderson som er mye bedre. Veloso har vært linket til United før. Er ikke Anderson mer offansiv enn det Veloso er da? Eller roter jeg fælt nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Veloso er mer defensiv, men det har ikke så mye å si, siden Anderson er et større talent, og har bevist at han presterer i PL. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Veloso har vi virkelig ikke bruk for, vi har nok dekning sentralt på midten. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Vi mangler en spiller som tar krigen skikkelig på midtbanen. En spiller ala Fabregas, Gerrard, Lampard og Xavi/Iniesta. Hvor ser dere han hos oss i dag? Midtbanen vår ble overrumplet av verdensklassespillere (les: Xavi og Iniesta) på midten til Barca i CL-finalen. Scholes drar på årene. Samme skjer med Giggs. Da har vi Carrick, Anderson, Fletcher og Hargreaves. Sistnevnte vet vi lite om enda, i forhold til skadesituasjonen. Fletcher kriger, men er langt i fra en spiller som de jeg nevnte. Carrick er glitrende på enkelte områder, men langt i fra en spiller som de nevnte. Anderson kan nok bli det, men er enda ung. Så å si at vi ikke har bruk for en ny verdensklasse midtbanespiller er for dumt. Vi trenger absolutt en spiller som er utmerket på midtbanen. Vi har god dekning, ja. Likevel ingen som utpreger seg som den faste krigeren og teknikeren som er først ned på papiret. Det er det vi virkelig trenger. Endret 13. juni 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg sa ikke at vi ikke hadde bruk for en skikkelig klassespiller på midten, jeg sa at vi ikke har bruk for Veloso. Hvem mener du vi bør kjøpe på midten? For meg virker de fleste som er gode nok som umulige å signere. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvem vi bør kjøpe har jeg ingen aning om. Som du sier, er de aller aller beste alt for vanskelig å få tak i. På Football Manager er Veloso verdensklasse, mens jeg ikke har peiling på hvordan han er på ordentlig. Blir vanskelig å få en spiller som Fabregas og gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Han har spilt mot United et par ganger. Var ikke spesielt god. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vi mangler en spiller som tar krigen skikkelig på midtbanen. En spiller ala Fabregas, Gerrard, Lampard og Xavi/Iniesta. Hvor ser dere han hos oss i dag? Midtbanen vår ble overrumplet av verdensklassespillere (les: Xavi og Iniesta) på midten til Barca i CL-finalen. Scholes drar på årene. Samme skjer med Giggs. Da har vi Carrick, Anderson, Fletcher og Hargreaves. Sistnevnte vet vi lite om enda, i forhold til skadesituasjonen. Fletcher kriger, men er langt i fra en spiller som de jeg nevnte. Carrick er glitrende på enkelte områder, men langt i fra en spiller som de nevnte. Anderson kan nok bli det, men er enda ung. Så å si at vi ikke har bruk for en ny verdensklasse midtbanespiller er for dumt. Vi trenger absolutt en spiller som er utmerket på midtbanen. Vi har god dekning, ja. Likevel ingen som utpreger seg som den faste krigeren og teknikeren som er først ned på papiret. Det er det vi virkelig trenger. Nå som en stor personlighet forsvinner fra laget er det mye mulig det kommer frem en annen. Jeg har STOR tro på at Fletcher kan bli en stor nøkkelspiller og kan bli like god og bedre enn de du nevte over. Han har vist flere ganger at han har potensialet til å bli stor, så jeg vil heller at vi satser mer på han enn å kjøpe en ny og da beke Fletcher. Skal vi ha inn noen nye midtbanespillere må vi fokusere på vinger, og de burde være kontringsstærke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Special 1 TV I am thinking like me Mr Alex is also very smart manager. Very nice Ronnie Fra Facebooken til Special1 TV Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vi bør ikke over 20 mill for Ribery Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vi bør ikke over 20 mill for Ribery Nå er du naiv. Vi fikk Berbatov for 30mill, Ribery er mer verd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Berbatov var minst 10 mill for mye. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Berbatov var minst 10 mill for mye. Iforhold til hva? Iforhold til hva vi fikk for Ronaldo var det et røverkjøp. Du kan gjerne si at de ikke er verd prisen, men om det er det vi trenger for å vinne ligaen er det verd det. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil si 50 mill for Ribery, men det hadde vel blitt 60 hvis det hadde blitt en overgang, de vil jo pumpe oss for penger nå.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Berbatov var minst 10 mill for mye. Iforhold til hva? Iforhold til hva vi fikk for Ronaldo var det et røverkjøp. Du kan gjerne si at de ikke er verd prisen, men om det er det vi trenger for å vinne ligaen er det verd det. Synes du det? Ronaldo er av en helt annen kvalitet enn Berbatov. Er ikke så sikker på at vi skal være for fornøyde. Serlig ikke om vi brenner halvparten på Ribery. Young eller Valencia kan jo spille kant. Og vi har Park og Nani sammen med Rooney Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Berbatov var minst 10 mill for mye. Iforhold til hva? Iforhold til hva vi fikk for Ronaldo var det et røverkjøp. Du kan gjerne si at de ikke er verd prisen, men om det er det vi trenger for å vinne ligaen er det verd det. Synes du det? Ronaldo er av en helt annen kvalitet enn Berbatov. Er ikke så sikker på at vi skal være for fornøyde. Serlig ikke om vi brenner halvparten på Ribery. Young eller Valencia kan jo spille kant. Og vi har Park og Nani sammen med Rooney ja men 20mill for en av de mest verdsatte spillerene i verden? Pompey krever f.eks 17mill for johnson ifølge kilder. Valencia har vi bydd 16 for ifølge andre kilder. Ribery er uten tvil mye mer verd enn dem. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanksje det ikke hadde vert så dumt å ta av de pengene for å utgjevne mindre inntekter pga svakere resultater de neste sesongene og se an situasjonen litt. Overgangssummen er bare noen mill under det rekordstore overskuddet vi har hatt denne sesongen. Da kan vi bruke 25-30 mill på noen store talenter og se hvordan de utvikler seg. Hente inn Ashley Young eller Valencia sammen med Agbonlahor og så kjører vi med det laget. Lar Macheda og Welbeck få skikkelige sjangser sammen med en del andre talenter vi har. Lee Martin for eks. Berbatov var minst 10 mill for mye. Iforhold til hva? Iforhold til hva vi fikk for Ronaldo var det et røverkjøp. Du kan gjerne si at de ikke er verd prisen, men om det er det vi trenger for å vinne ligaen er det verd det. Synes du det? Ronaldo er av en helt annen kvalitet enn Berbatov. Er ikke så sikker på at vi skal være for fornøyde. Serlig ikke om vi brenner halvparten på Ribery. Young eller Valencia kan jo spille kant. Og vi har Park og Nani sammen med Rooney ja men 20mill for en av de mest verdsatte spillerene i verden? Pompey krever f.eks 17mill for johnson ifølge kilder. Valencia har vi bydd 16 for ifølge andre kilder. Ribery er uten tvil mye mer verd enn dem. Er han en av de mest verdsatte spillerene i verden så er han oppskrytt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanksje det ikke hadde vert så dumt å ta av de pengene for å utgjevne mindre inntekter pga svakere resultater de neste sesongene og se an situasjonen litt. Overgangssummen er bare noen mill under det rekordstore overskuddet vi har hatt denne sesongen. Da kan vi bruke 25-30 mill på noen store talenter og se hvordan de utvikler seg. Hente inn Ashley Young eller Valencia sammen med Agbonlahor og så kjører vi med det laget. Lar Macheda og Welbeck få skikkelige sjangser sammen med en del andre talenter vi har. Lee Martin for eks. Ja jeg er helt enig, jeg er ikke den som ser etter Ribery o.l. Vi kan ikke erstatte Ronaldo som enkeltspiller uansett. Jeg håper også vi satser ungt å heller holder av litt penger til mer rainy days. Men vi trenger kreativitet på midten, så jeg ser mest nødvendighet i en ny playmaker. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En 22 år gammel Roy Keane hadde vert ganske ok Er veldig usikker på hvem den playmakeren skulle ha vert. Offangsiv kreativitet kan bli en vanskelig ting..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå