Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Herlig! Anderson må vi vente med å sjå i drakta til etter Copa America pluss ein liten ferie. Kva draktnummer trur folk dei nye får?

8977416[/snapback]

Nani - 8

Anderson - 12

Hargreaves - 23

8977728[/snapback]

Anderson får 9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spekulasjoner, men Smith til Newcastle mot Owen og ein liten pengesum?

Hadde ikkje vært meg imot!

8979166[/snapback]

det hadde hvertfall vert meg i mot. Smith er bedre enn Owne IMO. Alså, Smith kjemper og kjemper, og kan løse opp ett forsvar alene..I tillegg har han ikke så verst avslutningsfot heller når han er i form. Arbeide gjør han uansett. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke vi skal spare på spillere som kan bli gode. Saha har bare vært et skademareritt, og Smith har ikke tatt vare på sine sjangser. Mener begge bør selges og kjøpe noen nye som kan erstatte disse. Nekter ikke for at de ikke er gode spillere, men slik som det er i dag har jeg ikke noe lyst til å ha de i klubben.

Lenke til kommentar

Tipset mitt er Saha ut, Torres inn. Tror faktisk Ferguson og Gill kommer til enighet om å åpne pengesekken enda mer sånn at vi kan få Torres. Hvis ikke Torres foretrekker Liverpool da, noe jeg egentlig er litt redd for.

Litt usikker på Owen, han er ikke den han var for noen år siden.

Lenke til kommentar
Tipset mitt er Saha ut, Torres inn. Tror faktisk Ferguson og Gill kommer til enighet om å åpne pengesekken enda mer sånn at vi kan få Torres. Hvis ikke Torres foretrekker Liverpool da, noe jeg egentlig er litt redd for.

8980576[/snapback]

:!: Tror du det? Jammen så søtt!

Selvfølgelig foretrekker han LIverpool, han skal bare skrive under og ting med Atletico er ordnet... Sorry, men det toget har gått, for £26 som ikke setter oss i gjeld som garantert hadde satt dere mer i gjeld enn dere allerede er i.... PAss på ikke å gjøre et Leeds nå...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...