Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det Kalles å Være Profisjonell, Skåne klubben for evindlige Overgangsdiskusjoner.

Dere har jo tidligere klaget på at Ronaldo ikke har vært klar nok på dette området (Avkrefte diverse rykter en gang for alle Etc), når han først er (Dvs var, på Vårparten av Sesongen) klar, blir dette også Feil?

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor det skal være så bittert over Overgangen (En overgang med Bismak, ja), det kommer ikke som en overaskelse at Ronaldo går til nettopp denne klubben, tidspunktet var kanskje litt merkelig (Mtp at han virket Happy i Kalde England).

Føler,

, passer godt til dette :) Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heinze-kuk:

Gabriel Heinze has taunted United boss Alex Ferguson over Ron's move.

The former Old Trafford defender said: "I'm sure Cristiano will be better at Madrid than he was at United.

"It's only normal he would want to come and play with a club like ours. The team will be more powerful with him.

"He's a phenomenon but he can improve his standard even more here. I expect him to do exactly that."

Heinze, 31, could not resist another dig at the United boss, adding: "There was a time when Ferguson got annoyed because I talked about the possibility of Cristiano coming to Real.

"But he can't ban me from speaking about it as I'm not a Manchester United player now.

"I'm a very good friend of Cristiano Ronaldo and he is a clever person who knows what is best for his own life.

"He has wanted to come to Real Madrid for a long time. It was his dream.

"If he decided to do it now it's because now is the best time. Not sooner, not later."

Likte disse reaksjonene på RedCafe:

"Shut the fuck up Heinze you twat. Another good riddance.

No wonder you and Ronaldo get along well and are friends you are both pricks."

"Heinze and Ronaldo being so good friends makes a lot of sense now. They're both cunts. Of course, Ronaldo was an extremely talented cunt, while Heinze turned into a useless cunt.

Still, cunts."

:p

Lenke til kommentar

Jeg er glad Ronaldo stikker. Han var en av de få spillerne som kunne si: "Jeg elsker klubben, og vil fokusere på å vinne trofeer her i mange år fremover" uten at jeg trodde noe som helst på det. Nå må vi få inn noen forsterkninger, sånn at United blir et enda bedre kollektiv... da kan neste sesong bli et høydepunkt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er jeg enig i, selv om vi hadde hatt muligens det beste laget på veldig lenge, med Ribery og Ronaldo på hver sin ving, og Hunter/Benzema.

Lenke til kommentar

Jaja, så vart det i år likevel. Muligens ikkje heilt uventa, men det er sjølvsagt ein smell sportslig å miste ein spelar som var verdas beste i fjor, og blant dei klart beste i år, sjølv om at han ikkje hadde ein heilt fantastisk sesong. I forhold til det reint sportslege kunne eg godt tenkt meg å sett Ronaldo i klubben enda eit par sesongar, men i forhold til stabiliteten i troppen og stemninga innad i klubben, så kan det godt tenkast at dette er bra for oss. Ronaldo har gjort mykje bra for klubben, men han har altfor lenge prøvd å sette seg sjølv framom klubben og søkt for mykje merksemd.

Akkurat korleis Ronaldo gjer det i Real bryr eg meg ikkje så mykje om, sjølv om at eg kanskje ikkje akkurat vil at Real skal begynne å dominere noko som helst, så skal ikkje eg legge meg oppi om han gjer det bra eller dårlig. Det viktige for meg vil alltid vere korleis United gjer det og det vil nok komme veldig an på kva vi klarar å få inn av erstatterar. Ronaldo har på ein måte vore garantisten i troppen for viktige og mange mål dei siste sesongane, og pr dags dato så spørs det om vi har ein spelar i troppen som kan ta steget opp til å score så mykje mål alt neste sesong. Det betyr at enten så må gjenomsnittet scoringar pr spelar på laget gå opp, eller så må vi få inn ein spelar som kan ta over mykje av målscoringsansvaret. Det hadde vore fint om vi kunne klare noko sånt som etter at Ruud forsvann, då plutselig omtrent alle i troppen begynte å score mål.

Det er vel likevel uungåeleg at vi må ha inn spelarar. Det er vel også like uungåeleg at ein spelar ikkje er nok for å tette holet som vil oppstå etter Ronaldo. Vi har frå før eit veldig godt fotballag, men i eindel posisjonar så er det like mykje breidda og det jamnt veldig høge nivået som er tingen, ikkje at alle i seg sjølv er verdas beste i den posisjonen. Det har vel heller aldri vore SAF sin måte å gjere ting på. Laga våre som har fungert best har gjerne vore samansett av få virkelige gigantstjerner, men heller homogene mannskap som spelar på kvarandre sine styrker. (Sjølvsagt litt vel forenkla)

Spørsmålet blir vel kven ein kan få inn, som kan ta tak og vise seg fram frå dag 1. Det er nok det vi må ha denne gangen, ettersom det ellers skal verte tøft å vere med å kjempe om f.eks ligatrofeet neste sesong, iogmed at våre hardaste konkurrentar heilt sikkert vil få inn gode forsterkingar. Kjapt overblikk på Newsnow fortel meg at: United track Valencia, Eto’o, Benzema & Ribery, United line up bids for Eto'o and Valencia, Man Utd seek Sanchez, Man Utd target Vucinic.

Håper virkelig ikkje det siste er sant i det minste. For det første så trur eg ikkje han er den rette spelaren for oss, og for det andre så hadde vi aldri hørt enden på det om han hadde endt opp i United. Benzema, Ribery, Huntelaar, Agbonlahor og Young er alle spelarar eg godt kunne tenkt meg å sett i United-trøye, men eg er litt skeptisk til kva vi kjem til å ende opp med. Det virkar til tider som at det ikkje er så mange som vil selge til United, så eg er litt avventande i forhold til overgangar før eg faktisk ser klare indisier frå nokonlunde sikre kjelder. Det er jo også litt synd at vi ikkje kunne klart å ordna noko mens Ronaldoovergangen fortsatt var "under lokk", for overgangssummen inn der vil nok heilt sikkert vere med på å skru opp prisen på våre eventuelle transfertargets.

Det er ikkje så mykje vi får gjort akkurat no, det er vel strengt tatt berre å fortsette å tru. Noko vil skje i løpet av sommaren og det kan verte veldig spanande fram mot sesongstart. For nervane si skuld så hadde det ikkje gjort noko om vi hadde fått inn eit par klassekjøp ganske tidlig, men vi ventar vel til siste liten, sånn at prisen blir skrudd opp enda eit par hakk.

Lenke til kommentar

*Hvorfor har du Limbeck eller Wisbatov ikke reagert på den linken jeg ga til BBC-intervjuet f.eks der han sitter ved siden av Fergie og sier Man Utd is the club for me osv.?

For å få unna media og hindre piping og misnøye, slik at Ronaldo kunne konsentrere best mulig på sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hørt rykter om at vi skal være interessert i en midtbane ved navn Veloso, noen som har noe mer info om han? Man City og Arsenal skal visstnok også være interessert.

Veloso er god, men dere har Anderson som er mye bedre. Veloso har vært linket til United før.

Lenke til kommentar

Ribery er vel bare spekulasjoner. Men dersom det stemmer at Ferguson har £100m å handle for i sommer så må han vel være oppe til diskusjon ihvertfall. Han er en av de få spillerne som er gode nok til å gi oss et løft samtidig som han ikke er "umulig" å signere slik som Messi, Casillas etc. Zlatan vet jeg ikke om jeg vil ha. Synes Berbatov virker ganske lik som spillertype, og han kommer garrantert til å bli alt for dyr også. Noe sier meg også at han ikke ville likt å bli benket heller, selv om han nok i utgangspunktet ville vært førstevalget på topp sammen med Rooney.

Tror heller jeg tar det med et billass salt jeg.

Jeg også.

Latterlig pris. Hvis de skal ha mer enn £30M for Ribery så er det uaktuelt.

Jeg hadde ikke sett på det som en uting om han kom for rundt £50M. Det tror jeg faktisk han er verdt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...