Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! såså. alle har lov til å skrive om man holder seg til reglene. Sant nok, men han har whinet om Ronaldo siden nyheten kom...slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! såså. alle har lov til å skrive om man holder seg til reglene. Sant nok, men han har whinet om Ronaldo siden nyheten kom...slitsomt i lengden. Det er det sikkert, men det er lov å synes det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! Syte for f*en? Mange av oss har diskutert om han! Jeg skrev ikke ''det er så dumt at han forlater oss!!!!!! ÅÅÅÅÅÅåååååå!'', heller da! @Limbeck: Lurer på det samme. Å, virket da sånn igår Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Håper det kommer inn forsterkninger ganske raskt egentlig. Er jo "bare" ca 4 uker til første treningskamp. Hadde vært fint så de fikk spilt sammen laget i pre-season Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, kanskje. Igår. Men ikke idag! Du skrev idag at jeg skulle slutte å syte. Jeg skrev om Ronaldo, men søt(?) ikke! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er det sikkert, men det er lov å syns det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Synes det er best å gjøre slik som jeg har gjort, drite i det og tenke på erstatteren...Ronaldo selv som bestemmer hvor han vil spille, og vis Real Madrit er drømmeklubben, så so be it... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Det er det sikkert, men det er lov å syns det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Synes det er best å gjøre slik som jeg har gjort, drite i det og tenke på erstatteren...Ronaldo selv som bestemmer hvor han vil spille, og vis Real Madrit er drømmeklubben, så so be it... I like you. Endret 12. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Ikke den eneste stjerna lenger. Håper og tror Real ikke vil vinne noe de neste årene. Drømmen er at Ronaldo skal sitte der og se hvor dum han var som gikk til Real. Samtidig som vi cruiser videre og vinner flere troféer. Det er det sikkert, men det er lov å synes det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Når Ronaldo pisser på det jeg elsker, så pisser jeg faen meg tilbake. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette er det siste whine-innlegget om Ronaldo fra meg på en stund: Hvis han vil tilbake til United, hva gjør han? (Husk det, det er det siste!) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 points: er du like slem med alle du ikke liker? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror det Points prøver å si at hvis Ronaldo f. eks. hater Rooney, hater han Ronaldo. Right? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Dette er det siste whine-innlegget om Ronaldo fra meg på en stund: Hvis han vil tilbake til United, hva gjør han? (Husk det, det er det siste!) Da kommer Fergie til å vurdere det. Som sagt så kan spillere tvinge frem et kontraktbrudd. Mikel, Saha, Heinze osv. Points: orker ikke å krangle i kveld, jeg er i godt humør Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok. Takker for svar. Kommer ikke til å spørre sånne flere dumme spørsmål om Ronaldo-greia. Vil bare få sagt at hvis han kommer tilbake, er det en drøm for meg. Ronaldo - Case closed. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Han er velkommen for meg også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Ikke den eneste stjerna lenger. Håper og tror Real ikke vil vinne noe de neste årene. Drømmen er at Ronaldo skal sitte der og se hvor dum han var som gikk til Real. Samtidig som vi cruiser videre og vinner flere troféer. Det er det sikkert, men det er lov å synes det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Når Ronaldo pisser på det jeg elsker, så pisser jeg faen meg tilbake. Rooney pissa på Everton da han gikk til oss. Ronaldo pissa på Sporting da han gikk til oss. Rio pissa på Leeds da han osv... Alt handler om på hvilken side av gjerdet du står. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Pissa på klubben blir mere Heinze for meg. Synes ikke Ronaldo har gjort noe som er galt Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ronaldo får vel sikkert ikke en hyggelig velkomst hvis han en gang skulle komme tilbake til United. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Ikke den eneste stjerna lenger. Håper og tror Real ikke vil vinne noe de neste årene. Drømmen er at Ronaldo skal sitte der og se hvor dum han var som gikk til Real. Samtidig som vi cruiser videre og vinner flere troféer. Det er det sikkert, men det er lov å synes det er trist. Jeg synes ikke det er så gudommelig å se alle som pisser på grava til Ronaldo heller. Når Ronaldo pisser på det jeg elsker, så pisser jeg faen meg tilbake. Rooney pissa på Everton da han gikk til oss. Ronaldo pissa på Sporting da han gikk til oss. Rio pissa på Leeds da han osv... Alt handler om på hvilken side av gjerdet du står. Her roter du fullstendig. Jeg har ingenting imot at Ronaldo alltid har hatt en drøm om å spille for Real. La oss si at jeg spilte for Real, da ville jeg alltid hatt en drøm om å spille for United og om sjansen hadde bydd seg, så hadde jeg klint til. Men la oss nå si at Real-supporterne støtta meg uansett hva, så hadde ikke jeg dratt ned buksa og opptil flere ganger pissa på dem, løyet og oppført meg som en forbanna drittsekk. Jeg hadde vært ærlig om hva jeg ville, og ikke lagd et forbanna helvete ut av det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Pissa på klubben blir mere Heinze for meg. Synes ikke Ronaldo har gjort noe som er galt Calderon snakker ut (Video) Kvalmt. At han snakket med Calderon i desember om hvordan han "fortsatt" har lyst å komme til Madrid som i fjor i sommeren er nok. Hvordan kan det ikke være galt og kvalmt? Ronaldo burde ikke ha spilt for oss i år, det er faktisk sånn jeg tenker på det. Når han absolutt ville bort i fjor, så burde han bare dratt. Kanskje det ble bedre økonomisk og alt, men alt han gjorde i år føles til meg som det var "fake" når han faktisk var innstilt på å komme seg vekk og til "varme Madrid". At folk tror vi tar PL til neste sesong er jo bare positivt, men ærlig talt så høres 4 PL på rad ut som noe som nesten er umulig mtp. nivået der. Det kan også hende vi trenger en sesong som en "overgangsperiode", siden vi ikke helt vet hvordan det vil gå da det er sant at Ronaldo var en viktig spiller for oss. Håper også dette blir "store sesongen" til Rooney som andre, ingenting hadde vært herligere enn å se en type spiller som er så dypt elsket av "oss" ta over fra spilleren som sutret og lagde dårlig stemning i kamper til tider og rett og slett var/er en kvalm person. EDIT: Enig med Points sitt innlegg over meg, det er måten Ronaldo sa det i April f.eks som irriterer meg så grenseløst. Hvorfor har du Limbeck eller Wisbatov ikke reagert på den linken jeg ga til BBC-intervjuet f.eks der han sitter ved siden av Fergie og sier Man Utd is the club for me osv.? Når han faktisk sa det en måned før "sommeren" var jeg faktisk nesten 100% sikker på at han skulle bli og at han faktisk hadde kommet over Real Madrid og var 100% en United spiller. Og hva får jeg vite i går/idag? Jo, at han faktisk snakket med Calderon osv. i desember for faen, midt i sesongen om at han fortsatt var i den tankegangen om at det var bare tidsspørsmålet om når han kunne komme seg til Madrid og "hvordan". KVALMT. Endret 12. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå