banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bare jeg som reagerer på ordet "erstatter"? Vi skal ikke ha noen erstatter for Ronaldo, det finner vi ikke. Vi skal derimot ha nye spillere, men de skal ikke sammenlignes med Ronaldo på noen måte. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En ting som virkelig irriterer meg grenseløst med Ronaldos overgang,er ikke nødvendigvis at det var Ronaldo vi mistet,men at Manchester United gang på gang blir sett på som et "springbrett" til en større klubb.Det er rett og slett utenfor min fatteevne at noen kan rangere klubber høyere enn vår,når du ser hvor utrolig gode vi har vært di siste 3 årene.Jeg forstår jo hvorfor RvN forsvant i forhold til klinsj med SAF,samt vi hadde et Liga-cup trofe og vise til osv. Er det bare meg som føler at Manchester United virker som en farmerklubb for enkelte lag? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En ting som virkelig irriterer meg grenseløst med Ronaldos overgang,er ikke nødvendigvis at det var Ronaldo vi mistet,men at Manchester United gang på gang blir sett på som et "springbrett" til en større klubb.Det er rett og slett utenfor min fatteevne at noen kan rangere klubber høyere enn vår,når du ser hvor utrolig gode vi har vært di siste 3 årene.Jeg forstår jo hvorfor RvN forsvant i forhold til klinsj med SAF,samt vi hadde et Liga-cup trofe og vise til osv. Er det bare meg som føler at Manchester United virker som en farmerklubb for enkelte lag? Det satt jeg og tenkte på istad også faktisk. Hvorfor vil "alle" stjernespillerne våre forlate klubben? Føler dette aldri skjer med Liverpool eller Chelsea. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Farmerklubb? Nei, overhodet ikke. Jeg tror problemet mange av dere har er at dere tror Manchester United er en klubb ingen andre kan måle seg med. Spillere går fra Real Madrid/Barcelona/Inter/Chelsea og alle andre klubber. Det er forskjellige grunner til det. Penger kan spille inn, Klima, Hvordan man trives osv. Real Madrid er nok den klubben de fleste Sør - Amerikanere og sydligere europeere drømte om å spille for når de vokste opp. Hvem har vi egentlig mistet til andre klubber? Ronaldo hadde lenge drømt om Real Madrid. Van Nistelrooy og Beckham havnet i bråk med Ferguson. Det er stort sett bare de som ser på seg selv som større enn klubben som forsvinner, og da er Real Madrid der for å plukke de opp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det satt jeg og tenkte på istad også faktisk. Hvorfor vil "alle" stjernespillerne våre forlate klubben? Føler dette aldri skjer med Liverpool eller Chelsea. (Om innlegget ditt var sarkasme, så glem det jeg skriver nå) Våre spillere blir solgt om de blir for store for klubben. Ronaldo, Heinze, Nistelrooy, Beckham, Staam. Ang liverpool så hadde de en "liten" case med Gerrard for noen år siden? Alonso har jo vært linka hit og dit. Torres har bare vært i Pool et par år, så for tidlig for rykter. Chelsea har solgt og kjøpt så latterlig mange spillere de siste årene, både stjerner og halvstjerner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det har vert veldig mye Real Madrid de siste åra. De hadde jo assistenten vår som manager en sesong også. Visse tunger har kalt oss en farmerklubb for Real Madrid, dog det er å tøye det veldig langt Det har jo vert litt begrenset suksess for de som har dratt også. Heinze har vel slått til. Ruud har vel også prestert nogenlunde på samme nivå men de har jo ikke vunnet noe spesielt da. Det er jo ikke slik at de har gått til Real Madrid for å utvikle seg videre. Tror det er noen faktorer med Real Madrid. De har noe romantisk med seg. Det sies at når man kommer dit så har man "klart det" som fotballspiller. En annen ting er at Fergie kaster ut spillere han kommer på kant med, og det er ikke mange klubber som kan by på de samme utfordringene som oss. Real kan på mange måter det. Og så har vi været. Manchester er ikke en pen by Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Farmerklubb? Nei, overhodet ikke. Jeg tror problemet mange av dere har er at dere tror Manchester United er en klubb ingen andre kan måle seg med. Spillere går fra Real Madrid/Barcelona/Inter/Chelsea og alle andre klubber. Det er forskjellige grunner til det. Penger kan spille inn, Klima, Hvordan man trives osv. Real Madrid er nok den klubben de fleste Sør - Amerikanere og sydligere europeere drømte om å spille for når de vokste opp. Hvem har vi egentlig mistet til andre klubber? Ronaldo hadde lenge drømt om Real Madrid. Van Nistelrooy og Beckham havnet i bråk med Ferguson. Det er stort sett bare de som ser på seg selv som større enn klubben som forsvinner, og da er Real Madrid der for å plukke de opp. Ja jeg ser den.Farmerklubb var vel egentlig satt på spissen,men det regner jeg med du forstod Det ergrer meg bare at vi gang på gang mister den "beste" spilleren i laget.Nå tror jeg ikke vi vil lide så mye av dette til neste sesong som enkelte kanskje tror,jeg tror faktisk vi vil bite ganske bra fra oss neste sesong. At spillere reiser fordi di mistrives/på kant med manageren er greit (Stam,RvN) men fordi di har høyere mål blir helt rart for meg.Jeg tror alle fotballspillere har ganske enkle mål i starten av sin karriere.Mål 1: Bli verdens beste,Mål 2: Vinne masse trofeer,Mål 3: Spille på verdens beste lag / bli anerkjent som tidenes beste lag. 2 av disse kriteriene hadde Ronaldo,han manglet bare det siste.Folk snakker feks om Vest-Tyskland 1974,Italia 1980 osv,men vil folk snakke om MUFC 2009? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det satt jeg og tenkte på istad også faktisk. Hvorfor vil "alle" stjernespillerne våre forlate klubben? Føler dette aldri skjer med Liverpool eller Chelsea. (Om innlegget ditt var sarkasme, så glem det jeg skriver nå) Våre spillere blir solgt om de blir for store for klubben. Ronaldo, Heinze, Nistelrooy, Beckham, Staam. Ang liverpool så hadde de en "liten" case med Gerrard for noen år siden? Alonso har jo vært linka hit og dit. Torres har bare vært i Pool et par år, så for tidlig for rykter. Chelsea har solgt og kjøpt så latterlig mange spillere de siste årene, både stjerner og halvstjerner. Owen dro fra Liverpool. Det har vert rykter om Torres og Italia også. Men ingen av de klubbene har en Fergie som kaster ut spillere når det er noe. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Etter et par år blir vel Ronaldo lei RM, hvilket tror dere han drar til da? Iallefall ikke United. Og ikke f*en om det er Liverpool. Ronaldo i Pool-drakt = Kvalmt! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tipper han går til Chelsea. Så til AC Milan når han runder 34 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Etter et par år blir vel Ronaldo lei RM, hvilket tror dere han drar til da? Iallefall ikke United. Og ikke f*en om det er Liverpool. Ronaldo i Pool-drakt = Kvalmt! Italia tipper jeg. Blir det England så kommer han hit. Ronaldo er ikke på kant med noen i klubben. Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Jaja, vi får se. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor skulle han bli lei Real, om det er "drømmeklubben" hans? Jaja, vi får se. Det tenker jeg også. Blir ikke overreasket om han vil andre steder også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvem får drakta til Ronaldo nå da? Hvem bærer fakkelen videre? HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! såså. alle har lov til å skrive om man holder seg til reglene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvem får drakta til Ronaldo nå da? Hvem bærer fakkelen videre? Ribery eller Benzema holder jeg en knapp på...aldri i verden at Valencia får den! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HCG: Whine en annen plass om Ronaldo, gått lei av whininga om han fra deg! Se heller lyst på det! Syte for f*en? Mange av oss har diskutert om han! Jeg skrev ikke ''det er så dumt at han forlater oss!!!!!! ÅÅÅÅÅÅåååååå!'', heller da! @Limbeck: Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå