Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi får se, vi får se. Jeg velger å ta forventningene helt med ro. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå vet man ikke hvilke forsterkninger som blir kjøpt, men jeg kan si med ganske stor sikkerhet at Arsenal nok vil overraske. Men de holder ikke løpet ut. Liverpool vil nok atter en gang skuffe fansen sin i sesonginnledningen, å komme sterkere på slutten. Men heller ikke dem ser jeg på som noe direkte trussel grunnet at de rett og slett spilte opp mot max i år. Å fikk en veldig god sesonginnledning de aldri vil matche til høsten. Chelsea er det laget jeg frykter mest av alle. Med Essien skadefri en hel sesong skal vi jobbe hardt med dem. Tror faktisk neste sesong kan bli avgjort med hvem som starter best. United har vært overlegne de sesongene med god poenghøst i starten. Så jeg tror de som leder til jul vinner ligaen til neste år, selv om det er sjeldent. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg vil ikke ha Ribery inn. Jeg føler angriperen ikke vil passe inn, rett og slett. Få inn Zlatan, eneste som kan erstatte Ronaldo både på og av banen! Vil du ha en erstattning av Ronaldo AV banen? det er jo akuratt det vi er glad for at vi er kvitt; hans oppføresel av banen.. Edit: Kanskje jeg missforstod litt hvis du tenkte på draktkjøp osv.. Endret 12. juni 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tenkte på underholdningsverdien av banen, personen og alt buzzet han lager. Zlatan er en veldig morsom figur har jeg funnet ut av etter å ha studert ham. Sett dokumentar, osv. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Rart ingen har diskutert dette før, men hviken draktnr tror dere Ronaldo vil få i RM? Raul har jo allerede nr 7. Jeg for den slags skyld tror Ronaldo velger nr 28, pga han hadde 28 da han spilte for Sporting Lisboa.. Endret 12. juni 2009 av NiwT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Han får nummer 9 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi hentet en liten ukjent gutt fra Madeira som etterhvert erstattet en av de beste høyrevingene vi har hatt. Vi har nå bygd laget rundt Ronaldo, men jeg har full tro på at vi kan klare oss fint uten han. Se på England der kantspillerene forer han mye mer enn det som har vært tilfellet i United. Han er en målmaskin på landslagsnivå. Ronaldo er den spilleren som prøver mest selv, gang på gang på gang. Vi klarte oss etter vi mistet RvN og vi kommer til å klare oss nå. Jeg har hvert eneste år forventninger/stor tro om/på at vi skal vinne, og dette året vil ikke bli noe unntak. Jeg regner med at Manchester United 09/10 vil dreie seg en god del om Rooney hvis vi ikke får inn en eksepsjonell kantspillere alà Robben. Valencia er en god ving med stort potensial. Dere overvurderer Ronaldo. Han er en fantastisk enkeltspiller, men et fotball lag handler om mer enn det. Kollektivet kan bli sterkere uten Ronaldo, og andre spillere vil alltid stå frem. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg fikk troa på at vi skulle ta premier league for 4. gong på rad etter vi tapte champions league finalen, laget har litt mer sult nå, og med noen nye spillere som ikke har vunnet mye kan det bli bra til neste år.. må si jeg er mer spent på neste sesong enn jeg var til denne sesongen, blir spennende å se hvordan united takler at Ronaldo forsvinner.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ferguson får én milliard til spillerkjøp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Bare å få inn et par sultne folk pluss at gutter som Rooney og helt sikker Berbatov vil heve seg noen hakk nå som ikke alt skal dreie seg om Ronaldo som skal prøve alt på egenhånd 7 ganger først. Jeg har faktisk mer tro på PL gull til året enn det jeg hadde i år. Edit: Kalle Berbatov for en gutt var vel kanskje å dra det litt langt Endret 12. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ifølge skikkelig seriøse Daily Mail ja. Om man leser originalartikkelen "erfarer de" at hele summen for ronaldo, pluss "de årlige" 20 millionene pund de har til transfermarkedet skal være årets transferbudsjett. Trenger jo ikke være superiq for å gjette seg fram til en slik sum når Glazer-gutta offisellt uttalte at ronaldopengene skal gå til "sportslig drift". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi har et større transferbudsjett enn 20mill pund. Bare så det er sagt. Vi kjøper det vi trenger, slik har det alltid vært. Med unntak av når Martin Edwards styrte pengesekken. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) var det ikke 30 millioner pund vi fikk i fjor? Skal innrømme at det svir litt i øynene etter alle de årene han har pøst på med mål... Endret 12. juni 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Calderon snakker ut (Video) Kvalmt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det plaget meg faktisk mye mer når han filmet, satt og suttret på gresset etter at dommeren ikke hadde gitt han frispark osv... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men synes dere det er realistisk da? Lag blir som regel ikke bedre av å fjerne den beste spilleren. Kunne ha tenkt meg å samle noen av inleggene deres å ta dem frem når sesongen har startet og det skal presteres. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men synes dere det er realistisk da? Lag blir som regel ikke bedre av å fjerne den beste spilleren. Om ikke allerede første sesongen, så har United vist flere ganger at de kan bli bedre. Ince, Hughes, Kanchelskis, Cantona, Beckham, Nistelrooy. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Om ikke bedre så kan vi sikkert komme opp på samme nivå i løpet av ganske kort tid. Jeg sier ikke at vi nå er sjangseløse. Det jeg reagerer på er at så mange tror glatt at vi nå blir bedre. Det har jeg ingen tro på. Dessuten er jeg heller ikke sikker på at laget vi har hatt de siste åra er bedre enn lagene med Robson eller Beckham. Det er vanskelig å sammenligne. Men jeg er negativ nok til å tro at å erstatte Ronaldo blir en kjempeoppgave. Både for nye spillere og for den stallen vi har. Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men jeg er negativ nok til å tro at å erstatte Ronaldo blir en kjempeoppgave. Både for nye spillere og for den stallen vi har. Enig. Dagens spillere må absolutt ta steget opp, særlig Rooney må score mer, noe jeg tror han kan hvis han blir brukt riktig - altså i tospann med en typisk bakromsspiller. Tenk også på presset erstatterne til Ronaldo vil føle. Tenk hvis vi får en dårlig sesongstart, alle mediene kommer til å legge skylden på nykomlingene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Her er Ronaldo's Arvtager Hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå