Nutjob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ALDRI mer Rooney på kant. Se hvordan han gjør det for England for tiden, og da spiller han en annen rolle enn den han spilte i United denne sesongen. En rolle som absolutt passer han. Antonio Valencia bud er knall, hent han inn. Men i tillegg vil jeg ha Benzema, Villa eller Huntelaar. Ribery skal og vil jeg vi skal hente. Tenk for dere dette: VDS Rafael - Vidic - Rio - Evra Ribery - Carrick - Fletcher - A. Valencia Benzema/Huntelaar/Villa/Berba/Tevez - Rooney Som dere ser har vi egentlig ett lite problem når det gjelder spiss. Rooney føler jeg er en selvfølge, men jeg vil heller ikke benke en mann av kaliberet til Berba for å ha Benzema/Villa/Huntelaar på topp. Jeg tror Tevez går, siden det vil vere det letteste, da krymper vi inn problemet litt. Men ikke misforstå, jeg vil absolutt beholde Tevez. Men siden behovet for en skikkelig spiss som skal ta over målkontoen til Ronaldo er såpass stort, kan vi nesten ikke stole på at det skal løsne for Berba med det første. Rooney er avhengig av en god partner, noe jeg tror Benzema hadde passa best til. Med Villa inn i klubben(lite sannsynlig) måtte det blitt litt formasjonsendringer. Huntelaar kan og kle rollen som spissmakker til Rooney. Når jeg tenker meg om er angrepsplassene ett stort problem. Ikke i form dårlig bredde, men i form av: HVEM SKAL VI BEHOLDE, og hvem må gå? Noen som har kloke ord å komme med her? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du kan glemme David Villa iallefall. Et problem løst. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blir spennende å se om Nani greier å vise fram noe denne sesongen. Han har jo enkelte ganger vist hva han kan når Ronaldo ikke har vært på banen. Kanskje dette er hva som skal til for at han blomstrer? Tviler sterkt, men blir jo spennende og se. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøpe både Valencia og Ribery? Silly season er godt i gang ser jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) En ting er sikkert; dette blir en sesong hvor vi ikke kan forvente å vinne iallefall. Dette blir nok en sesong der SAF vil bygge opp laget rundt noe annet, gi laget en annen struktur. For en så drastisk endring som Ronaldo ut, virker nok veldig inn på laget. Jeg håper overgangen Ronaldo/ikke ronaldo vil gå mest mulig knirkefritt, noe som kan skje om vi henter inn Ribery. Skjer ikke dette, er jeg redd at ikke "en gang" Nani kan holde ett nivå som er akseptabelt. Beklager, men Nani ser ikke lyset i tunnellen i mine øyne Limbeck: hvorfor er Ribery og Valencia inn så "silly"? Endret 12. juni 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En sesong vi ikke kan forvente å vinne? Er et en sesong vi må forvente det er det nå, vi er full av vilje til å vinne noe etter taper i CL-finalen. Som vi kom relativt lett til, i tillegg vant vi PL uten å brilijere. Nei jeg forventer så absolutt at vi skal vinne denne sesongen også. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En sesong vi ikke kan forvente å vinne? Er et en sesong vi må forvente det er det nå, vi er full av vilje til å vinne noe etter taper i CL-finalen. Som vi kom relativt lett til, i tillegg vant vi PL uten å brilijere. Nei jeg forventer så absolutt at vi skal vinne denne sesongen også. Det krever som sagt at vi henter inn en Ribery som kan erstatte Ronaldo 90% i mine øyne Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette vil føre til at laget kommer til å heve seg betraktelig. Spillere kan nå tre ut av den store skyggen Ronaldo skapte. +at vi kanskje får inn noen vinger som legger til rette for spissene våre, istedenfor å fyre av fra alle mulige posisjoner på banen(ikke at det er noe galt i det). Blir bare fokus på litt annet, men jeg tror laget kommer styrket ut av dette og at vi nå kan fokusere på ting som skjer på banen 100% av tiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Å forvente å vinne PL er latterlig, samme hvilken sesong det er Edit: sorry Hyrlen husk også at ingen har vunnet mere enn tre sosonger på rad Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Å forvente å vinne PL er latterlig, samme hvilken sesong det er Reflekter ved hva som er latterlig med det? Det er klart at når du har ett lag med bredde og styrke som United, har du visse forventninger foran en sesong? +1 til Hyrlen's kommentar under Endret 12. juni 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Å forvente å vinne PL er latterlig, samme hvilken sesong det er Javel. Du heier kanskje på Sheffield United? Ikke på laget som har vært noenlunde utilnærmelig i 3år. Laget som i år hadde en stor sjanse på å vinne alt som er mulig. Jeg forventer at vi vinner. Jeg holder med United. Det er i vår natur. Vi går ikke inn i noe med en annen innstilling enn å vinne. Om du ikke vil være med på toget, så går det vel et fra Merseyside også, de håper, tror og drømmer. Det er vel kanskje mer ditt da. Edit: No problemo. Sry for det ovenfor Endret 12. juni 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hans: Husk at han som sto for 50% av vår offangsive kreativitet er borte. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er latterlig å forvente å vinne PL, da det faktisk er verdens beste liga. Ligger litt i samme gata som å forvente å vinne VM. Man forventer ikke å vinne VM, men man håper på det. Jeg forventer ikke at vi VInner en skit neste sesong, men jeg tror og håper at vi vinner minst PL Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ha en fortsett god diskusjon videre. Gleder meg til å lese her i natt når jeg kommer hjem fra fylla. Når står Hansaen å venter på meg, hejdå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hyrlen: Vi går for å vinne alt vi er med på, men å forvente noe sånt som ligagull blir naivt i mine øyne. Serlig denne sesongen da vi har mistet vår (og verdens) beste spiller. Endret 12. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hyrlen: Vi går for å vinne alt vi er med på, men å forvente noe sånt som ligagull blir naivt i mine øyne. Serlig denne sesongen da vi har mistet vår (og verdens) beste spiller. Naivt er vel kanskje et bedre ordvalg enn latterlig. Men du holder med United, det klart beste laget i Premier League. Å med den største stallen og beste stallen. Jeg forventer at vi skal vinne Premier League med det laget. Vinner vi ikke er det en dårlig sesong. Selvfølgelig vil Chelsea bli sterke, men vi har samme laget som ifjor med unntak av den mest ego spilleren. Å vi har minimum 100milloner pund og handle for. 100millioner pund. Sett at Glazer ikke hugger i det, men jeg tviler. Han lot det være opp til Sir Alex å selge, da ser jeg det som logisk at Sir Alex også får bruke pengene til det han vil. Endret 12. juni 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hans: Husk at han som sto for 50% av vår offangsive kreativitet er borte. Og nå vil noen andre ta staffett-pinnen. Jeg er sikker på at vi vil se et enda bedre United-lag når sesongen starter. Forhåpentligvis får vi inn et par kant-spillere og en spiss. Jeg tror dette blir Rooneys store sesong. Han vil ta steget opp og bli vår "nye Ronaldo". Da mener jeg på fotballbanen og ikke i oppførsel og i media. Jeg gleder meg enormt til sesongen nå men spesielt til det som vil skje de neste ukene. Vi skal bygge et nytt lag rundt andre enn Ronaldo og jeg tror at når vi oppsummerer sesongen i mai er det vi som sitter og gliser mens Ronaldo / Real Madrid er de store taperne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Både Liverpool, Arsenal og Chelsea blir sterke. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil ikke ha Ribery inn. Jeg føler angriperen ikke vil passe inn, rett og slett. Få inn Zlatan, eneste som kan erstatte Ronaldo både på og av banen! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil ikke ha Ribery inn. Jeg føler angriperen ikke vil passe inn, rett og slett. Få inn Zlatan, eneste som kan erstatte Ronaldo både på og av banen! pff, Zlatan er ikke United materiale, ikke i nærheten faktisk. Er mange jeg vil foretrekke foran Zlatan. Zlatan er feil vei å gå etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå