Tosha0007 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Som andre seier trur eg Valencia kan bli ein spanande spelar i United drakta, men eg er litt redd kva som vil skje dersom me og kjøper Ribery. Då har me "flust" med spelarar som etter mitt syn kan bekle flankane, noko som kanskje leier til at Nani tar turen vekk(?). Må diverre sei eg aldri har likt Nani, og dersom har utviklar seg meir og har eit par skikkeleg gode sesongar har me nok fått Ronaldo Jr. Kvar skjer forresten med Tosic som blei kjøpt nyleg? Er det at me no vil hente inn fleire vingar eit teikn på at han og Nani ikkje har vore gode nok? Sidan Ferguson har rulert ein del denne sesongen, ser eg nok for meg at han gjer det neste og. Då har me desse spelarane som er (omtrent) fullgode vingar: Rooney, Tosic, Nani, Giggs og Valencia. Kva og dersom Ribery kjem? Då vil nokon bli misnøgde, og denne "nokon" har eg mest tru på er Nani. Trur faktisk Rooney kan bli spelande ein del på kanten dersom me skaffar oss ein spiss til. I møte mot "dårlege" lag som ving i 4-4-2, og mot gode lag i CL i 4-5-1. Slik trur eg me kan ha eit taktisk godt lag, der det er lett å rulere formasjonar, då me dersom me treng scoring berre kan flytte Rooney opp. Akkurat som alle andre har eg eit par ynskje om kven eg gjerne ville sett i United-drakta, og kven eg vil ha ut : Inn: Valencia (tydlegvis snart klar) Ribery (vil ha men ikkje for ein kvar pris) Spiss dersom Tevez forsvinn, her har Benzema blitt nemnd sjølv om eg kanskje syns han verkar litt dyr er han i utgangspunktet eit spanande val. Ut: Nani (likar han berre ikkje) Ronaldo (allereie så godt som ute, dersom ikkje alt dette er ein spøk slik at Ronaldo kan vise kor glad har er i United ) Tevez (vil ha han ut dersom han ikkje kan vise litt meir klubbkjensle, han har faktisk spelt ganske mange kampar i år så sutringa er nok ganske overdriven. Ja, han har spelt få av dei "store" kampane men slik er det å vera spelar for ein stor klubb. Du må tåle og ikkje alltid vera nummer 1, i så måte har United fleire spelarar som taklar det fint; O'Shea og Fletcher) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Omg, de sier på Sky Sports nå at United får like mye penger for Ronaldo, som klubben fikk for de seks største overgangene tilsammen. Fy faen, det er sykt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det er jo fordi United alltid selger billig billig. Bortsett fra nå, hvor de selger til fornuftig pris. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med å hente tilbake Rossi? Ser for meg at han er billigere enn Benzema, Zlatan og den gjengen der, og hvis den tilbakekjøpsklausulen virkelig finnes blir det ikke akkurat vanskeligere å hente ham. Nå skal det sies at jeg ikke aner hvordan han har gjort det der nede, men har ikke hørt noe negativt i hvertfall. 12 mål på 30 kamper er ikke så ekstremt ille. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med å hente tilbake Rossi? Ser for meg at han er billigere enn Benzema, Zlatan og den gjengen der, og hvis den tilbakekjøpsklausulen virkelig finnes blir det ikke akkurat vanskeligere å hente ham. Nå skal det sies at jeg ikke aner hvordan han har gjort det der nede, men har ikke hørt noe negativt i hvertfall. 12 mål på 30 kamper er ikke så ekstremt ille. Da kan vi like godt satse på Welbeck og Macheda spør du meg. Rossi holder ikke noe superspiss nivå enda, og skal vi først kjøpe må det være en klassespiller, eller en spiller vi er rimelig sikre på at kommer til å utvikle seg til en klassespiller. Rossi er vel både en smule eldre og litt dårligere enn Benzema f.eks. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jo, du sier noe der. Men det at han ikke er i superspiss-klassen kan også bety at han tolererer og sitte på benken i større grad enn det f.eks. Benzema gjør. Uansett, bare et forslag, han er langt fra mitt førstevalg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Rossi dro jo fra United nettopp på grunn av benketilværelsen, så jeg tviler på at en retur er særlig aktuelt. Noe som hadde vært fantastisk gøy var om Forlan fikk en sjanse til, han var jo tross alt den klart beste spissen i La Liga i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Som andre seier trur eg Valencia kan bli ein spanande spelar i United drakta, men eg er litt redd kva som vil skje dersom me og kjøper Ribery. Då har me "flust" med spelarar som etter mitt syn kan bekle flankane, noko som kanskje leier til at Nani tar turen vekk(?). Må diverre sei eg aldri har likt Nani, og dersom har utviklar seg meir og har eit par skikkeleg gode sesongar har me nok fått Ronaldo Jr. Kvar skjer forresten med Tosic som blei kjøpt nyleg? Er det at me no vil hente inn fleire vingar eit teikn på at han og Nani ikkje har vore gode nok? Sidan Ferguson har rulert ein del denne sesongen, ser eg nok for meg at han gjer det neste og. Då har me desse spelarane som er (omtrent) fullgode vingar: Rooney, Tosic, Nani, Giggs og Valencia. Kva og dersom Ribery kjem? Då vil nokon bli misnøgde, og denne "nokon" har eg mest tru på er Nani. Trur faktisk Rooney kan bli spelande ein del på kanten dersom me skaffar oss ein spiss til. I møte mot "dårlege" lag som ving i 4-4-2, og mot gode lag i CL i 4-5-1. Slik trur eg me kan ha eit taktisk godt lag, der det er lett å rulere formasjonar, då me dersom me treng scoring berre kan flytte Rooney opp. Akkurat som alle andre har eg eit par ynskje om kven eg gjerne ville sett i United-drakta, og kven eg vil ha ut : Inn: Valencia (tydlegvis snart klar) Ribery (vil ha men ikkje for ein kvar pris) Spiss dersom Tevez forsvinn, her har Benzema blitt nemnd sjølv om eg kanskje syns han verkar litt dyr er han i utgangspunktet eit spanande val. Ut: Nani (likar han berre ikkje) Ronaldo (allereie så godt som ute, dersom ikkje alt dette er ein spøk slik at Ronaldo kan vise kor glad har er i United ) Tevez (vil ha han ut dersom han ikkje kan vise litt meir klubbkjensle, han har faktisk spelt ganske mange kampar i år så sutringa er nok ganske overdriven. Ja, han har spelt få av dei "store" kampane men slik er det å vera spelar for ein stor klubb. Du må tåle og ikkje alltid vera nummer 1, i så måte har United fleire spelarar som taklar det fint; O'Shea og Fletcher) Rooney har selv sagt at han vil være spiss, og da skal han få lov til det. Ikke bruk han mer på kanten enn absolutt nødvendig. Rooney, Tosic, Nani, Giggs og Valencia. Av de er det bare Valencia, og til dels Nani/Rooney som er i nærheten av fast vingplass. Rart at du ikke nevner Park, da han er den beste vingen vår om Ronaldo blir solgt. Giggs, Tosic og Nani er dog langt i fra fullgode vinger. En "flust" med vingspillere er vel ikke det største problemet vi har. Og hvorfor vil du heller ha Benzema enn Huntelaar? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg ville valgt Benzema over Huntelaar fordi jeg ser på han som en mer komplett spiss, uten at jeg har sett så mange kamper av de så virker Benzema den som er mest målfarlig og har fart til å skape farlige kontringer. Vi trenger noen kontringsfarlige spillere nå som Ronaldo er borte. Ellers kunne jeg også ha tenkt meg Ashley Young over Ribery, selvom jeg har blitt imponert over Ribery de siste kampene jeg har sett av han, så trur jeg Young er en spiller for fremtiden og han har jo også PL erfaring. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg håper virkelig på noen spennende kjøp nå. Av spiss ønsker jeg virkelig Eto'o. Har alltid likt han. Synes han er en utrolig spiller. Han er også en utmerket bakroms spiller noe som United ikke har for øyeblikket. Har alltid likt Tevez, men synes han ikke passer inn nå. Vi trenger en som virkelig kan skåre mål. Benzema har jeg veldig lite kjennskap til. Huntelaar tror jeg ikke vil passe helt inn og føler det er ganske stor risiko med han. Zlatan ønsker jeg virkelig ikke. Dyr klyse som ikke skårer så mye mål egentlig. Av kant spillere så er jeg mer usikker. Ribery er jo en veldig god spiller, men virker ikke som han vil til england. Men sier ikke nei takk til han. Young hadde vært spennende. Det samme synes jeg egentlig Lennon hadde vært. Tror han har mye å gå på enda. Han er veldig rask og har gode innlegg. Hvis ikke så må jeg si att jeg liker glen Johnson veldig jeg. selv om han egentlig er back så tror jeg han hadde taklet kant rollen veldig bra. Sneijder er også en spiller jeg godt kunne tenkt meg. Håper Nani blir lånt ut ett år for å se om han kan finne formen. Gjør meg ingenting om han blir solgt egentlig. Synes oppførselen hans er for jævelig. Blir så irritert av å se han ligge å rulle uten grunn på bakken hele tiden. Han er jo mye værre enn Ronaldo på det der. Til slutt vil jeg takke Ronaldo for alt han har bidratt med. Han er en utrolig god spiller, men har aldri likt oppførselen hans. Tror United vil merke godt att han er borte hvis man ikke får inn noen nye spillere. Men dette gir nok også mye plass til de andre og jeg tror vi vil se mer av spissene nå. Har også på følelsen av att Anderson vikelig kommer til å blomstre neste sesong Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det kommet noen rykter med troverdighet om hvilke spillere som kommer inn i år? Visst det kommer inn noen da... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Foreløpig er det ingen sikre rykter om noen. Eneste er vel kansje at vi har byd på Valencia (Wigan) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kunne gjerne sett Gabby eller Young til United. Eventuelt andre spillere som er kapabel til å bevege seg i bakrommet. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Som andre seier trur eg Valencia kan bli ein spanande spelar i United drakta, men eg er litt redd kva som vil skje dersom me og kjøper Ribery. Då har me "flust" med spelarar som etter mitt syn kan bekle flankane, noko som kanskje leier til at Nani tar turen vekk(?). Må diverre sei eg aldri har likt Nani, og dersom har utviklar seg meir og har eit par skikkeleg gode sesongar har me nok fått Ronaldo Jr. Kvar skjer forresten med Tosic som blei kjøpt nyleg? Er det at me no vil hente inn fleire vingar eit teikn på at han og Nani ikkje har vore gode nok? Sidan Ferguson har rulert ein del denne sesongen, ser eg nok for meg at han gjer det neste og. Då har me desse spelarane som er (omtrent) fullgode vingar: Rooney, Tosic, Nani, Giggs og Valencia. Kva og dersom Ribery kjem? Då vil nokon bli misnøgde, og denne "nokon" har eg mest tru på er Nani. Trur faktisk Rooney kan bli spelande ein del på kanten dersom me skaffar oss ein spiss til. I møte mot "dårlege" lag som ving i 4-4-2, og mot gode lag i CL i 4-5-1. Slik trur eg me kan ha eit taktisk godt lag, der det er lett å rulere formasjonar, då me dersom me treng scoring berre kan flytte Rooney opp. Akkurat som alle andre har eg eit par ynskje om kven eg gjerne ville sett i United-drakta, og kven eg vil ha ut : Inn: Valencia (tydlegvis snart klar) Ribery (vil ha men ikkje for ein kvar pris) Spiss dersom Tevez forsvinn, her har Benzema blitt nemnd sjølv om eg kanskje syns han verkar litt dyr er han i utgangspunktet eit spanande val. Ut: Nani (likar han berre ikkje) Ronaldo (allereie så godt som ute, dersom ikkje alt dette er ein spøk slik at Ronaldo kan vise kor glad har er i United ) Tevez (vil ha han ut dersom han ikkje kan vise litt meir klubbkjensle, han har faktisk spelt ganske mange kampar i år så sutringa er nok ganske overdriven. Ja, han har spelt få av dei "store" kampane men slik er det å vera spelar for ein stor klubb. Du må tåle og ikkje alltid vera nummer 1, i så måte har United fleire spelarar som taklar det fint; O'Shea og Fletcher) Rooney har selv sagt at han vil være spiss, og da skal han få lov til det. Ikke bruk han mer på kanten enn absolutt nødvendig. Rooney, Tosic, Nani, Giggs og Valencia. Av de er det bare Valencia, og til dels Nani/Rooney som er i nærheten av fast vingplass. Rart at du ikke nevner Park, da han er den beste vingen vår om Ronaldo blir solgt. Giggs, Tosic og Nani er dog langt i fra fullgode vinger. En "flust" med vingspillere er vel ikke det største problemet vi har. Og hvorfor vil du heller ha Benzema enn Huntelaar? Visste eg hadde gløymd nokon Er fult klar over at Rooney ikkje vil spela ving, men sjølve syns eg han har vore ganske bra der. Park er sjølvsagt ein av dei beste vingane me har for augneblinken, men då best i CL. Personleg er eg ikkje altfor begeistra for Huntelaar lenger, kan ikkje heilt svara på kvifor. Kjem han til klubben og scorer ein del mål kan den oppfatting sjølvsagt endrast. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg håper virkelig at vi henter inn Ribery eller Ashley Young, i tillegg til Agüero. Det hadde vært kos det :-) og kanskje en ny keeper? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg håper virkelig at vi henter inn Ribery eller Ashley Young, i tillegg til Agüero. Det hadde vært kos det :-) og kanskje en ny keeper? Akinfeev! Tror han kan bli en stjerne hos oss! Må jo være innvalid vis man ikke vil ha han i en klubb! Endret 12. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 - Men er det ikke litt overraskende at Ronaldo går til Real bare ett år etter at Ferguson sa han ikke en gang ville selge et virus til Real Madrid? - Det er ikke akkurat første gang Ferguson sier noe og handler annerledes. Og husk at da han sa det, var før Perez overtok som Real-president. Jeg tror Ferguson var fast bestemt på å ikke selge til den forrige presidenten. Og sist, men ikke minst; Dette var Uniteds eneste sjanse til å få så mange penger for Ronaldo. Jeg er enig med delen i bold. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Håper faktisk litt på Robben, yngre og billigere enn Ribery også. Valencia og Robben på hver sin kant + Benzema Blir spennende å se fremover Endret 12. juni 2009 av Ando_89 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg kommer ikke til å bli glad om vi får Robben. Og kommer nok sikkert ikke til å juble heller hvis han scorer for klubben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå