Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk ikke han er DUM, så han hadde nok feiret som han gjorde mot Sporting. ("feiret"). Men egentlig så syns jeg måten han feiret mot de ikke var så kult heller. Syns det var litt arrogant og ekkelt, kan heller bare ikke gjøre noe. Tenker på hjemmemålet, skal se om jeg kan finne den.

Det tror faktisk ikke jeg heller, men er det en spiller som ville gitt faen i at det var eks-klubben han scorte mot, må det være han.

Syns feiringen hans mot Sporting var flott jeg. Husker jeg smilte godt, både på grunn av at vi scorte men også fordi han viste at han ikke bare er en arrogant drittsekk tvers igjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards.

Og Rooney er forøvrig Gud, Allah og Budda på en gang.

Hvis Rooney er det for Man United, kan dere da forestille dere og klare å se hva Gerrard er for Liverpool fansen? Local Lad som sier nei til dobling av Lønn for å gå fra et lag som "aldri vinner" til Chelsea med stjernegalleri?

Det samme som Giggs, Scholes og G.Neville. Forskjellen er at de ikke har tenkt tanken på å bytte klubb engang.

Lenke til kommentar

Jepp, tenkte at du tenkte på stupheading (var det ja). Da var det greit. Men er det ikke bare typisk at han må gjøre noe litt ekkelt andre gangen? :p Nei, jeg er faktisk veldig fornøyd med dagen. Som meg og Points diskuterer nå:

Points sier:

*ribery, huntelaar og young

Points sier:

*fy faen for en våt drøm

Points sier:

*2 vinger som forer berba, rooney og huntelaar.. 3 forskjellige spisstyper

*fy faen

Points sier:

*gleder meg til å se united nå

Points sier:

*hvordan kommer vi til å spille uten ronaldo?

Er så mye spenning i vente nå som Points reflekterer så bra. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Wisbatov, fansen støttet Ronaldo selvom de fleste "hatet" han etter forrige sommeren. Ikke minst etter han "fikk Rooney utvist" i VM 06. I hele år, selvom han pisset på klubben som Points så fint sa. Respekterer du mannen, Cristiano Ronaldo?

Jeg er enig i at han har gjort mye for klubben, men du sa du ønsker han det absolutt beste senere i karrieren. Vel, han har nå gått til Real Madrid, to dager etter de kjøpte Kaka til bare noen få mill. mindre enn en latterlig pris. Kjøpelag, noe som er bare ekkelt, tilbake til Galacticos perioden: REAL MADRID. Du vil altså at Ronaldo gjør det kjempebra der, putter 45 mål denne gangen i førstesesongen? Jeg skjønner det ikke.

Ronaldo er på vei mot å bli virkelig stor, større enn nå. Jeg har full forståelse for at han drar til favorittklubben sin. Jeg har ikke noe anstrengt forhold til Real Madrid i det hele tatt. Jeg likte ikke Caldèron og måten han så godt som fridde til Ronaldo hele sommeren, men som klubb så hater jeg virkelig ikke Real Madrid i det hele tatt. Real Madrid har en grei ordning som gjør at de stort sett tjener tilbake pengene på de som blir kjøpt, og da er det lov til å bruke mer. Han kan gjerne score 50 mål i sin første sesong i Real Madrid for min del, bare han ikke scorer mot oss. Jeg ønsker han legendestatus i Real Madrid, noe jeg med tiden tror han vil oppnå. Hvorfor forventes det alltid at andre klubber skal forstå at spillere vil til oss, men at det er helt annerledes når det gjelder egne spillere?

Jeg tror heller ikke at en avtale har vært i boks siden fjoråret. Jeg sitter selv og ler smått når flere av dere kommer med disse konspirasjonsteoriene. Caldèron var en idiot som bablet om både ditt og datt. Jeg tror Perez er en mann som får ting gjort fort. Han legger inn bud klubber må akseptere, og derfra går det fort. Manchester United er ikke favorittklubben til enhver spiller.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Wisbatov, slik jeg så på det var det faktisk bedre om avtalen var gjort i fjor. Da var det faktisk en grunn for Ronaldo å "spille" i media, pga. AON-avtalen og slikt som Points nevner. Men hvis han ikke hadde avtale og løy i pressekonferanse i APRIL om at "Man Utd is the club for me" er det helt forbanna latterlig, og du MÅ se det. Greit nok om Real er favorittklubben, men hvorfor sier han slikt når han sitter ved siden av Fergie og et par dager før CL-finalen? Det går ikke å forsvare han 100%.

Håper forresten du mener "bare han ikke scorer mot oss", men det gjør du heldigvis uansett. Men allikevel, at du syns det er greit måten de akkurat snappet opp Kaka, største spilleren i Milan og Ronaldo, "beste" spilleren i United på nå på 2 dager; så blir det vanskelig å diskutere noe her.

EDIT: Må forresten si at det er litt merkelig at du forsvarer Real slik, når du f.eks ser på hva Fergie har sagt om de før ol. Det blir for vanskelig å forsvare Kaka og Ronaldo-kjøp på 2 dager som 1.4 milliarder blir brukt på, selvom de kanskje tjener halvparten eller noe tilbake. Det at du ønsker Ronaldo 50 mål osv. der og legendestatus der blir som å håpe på sportslig suksess til Real, som nesten er på en måte "hatklubbe" til Utd pga. måten Fergie ser på de. Og Fergie er Utd. Menmen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Selvsagt mener jeg "bare han ikke scorer mot oss" :p. Jeg vet ikke om jeg synes det er greit, men det er slik fotballen har blitt. Vi bruker mer penger enn mange andre klubber selv, og RM bruker igjen mer enn oss. Real Madrid har dessuten lukrative avtaler (50 % av sponsorinntektene til spillerene) som gjør at de kan bruke så mye. Dette er kjøp som igjen dekker seg selv for klubben som tjener mest penger i verden. Det er forskjell på Real Madrid og City der. Løy og løy. Selv om jeg er ganske sikker på at det ikke var noen avtale klar med Real Madrid så er jeg sikker på at Ronaldo har diskutert det med Ferguson, og hvis ikke så er det vel strengt talt ingen som har sagt at det var Ronaldo som presset frem denne overgangen enda er det vel? For alt vi vet så kan klubben ha fått inn et bud som Ferguson aksepterte. Uansett så er det eneste riktige foran en CL - Finale å si at man blir, ellers så ødelegger man lagmoralen.

Vi har på ingen måte noe hatklubb forhold til Real Madrid, noe jeg er rimelig sikker på at SAF ikke har heller. Kommentaren var nok ment på hvordan Real Madrid (Caldèron) oppførte seg i media. Jeg er heller ikke Ferguson og kan ha en annen mening enn han hvis han fortsatt skulle "hate" Real Madrid. Busby i sin tid mente at om United ikke vant så var det fint om City gjorde det. Jeg mener ikke det.

De tjener nok forresten inn hele summen ville jeg tro.

Svarer forresten på evt. svar på mitt innlegg i morgen, so don't wait up :)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Det trenger ikke å være enten eller. For oss dødelige var det umulig å forutse at Real skulle bruke så mye som de faktisk har gjort (de er sikkert ikke ferdig heller), kanskje var det slik i United også. Hvis United ikke trodde et slikt kjempebud var aktuelt, er det godt mulig at Ronaldo har fått beskjed om at en overgang ikke er aktuelt. Hvis Ronaldo trodde at Real ikke var en mulighet er sjansen stor for at han faktisk mente det han sa, det er nemlig ingenting som tyder på at han ville bort fra United (jeg er klar over at det høres litt rart ut, ettersom han helt klart ville til Real, men det jeg mener er at jeg ikke tror noen annen klubb i verden var aktuell, det var entet Real eller United). Uttalelsene er ikke positive, men det er ikke sikkert at det var regelrett løgn heller.

Angående Real har ikke de gjort noe galt. Hvis de har penger til å kjøpe Kaka og Ronaldo for utrolige summer har de all rett på sin side. Jeg vil heller ikke si at Real Madrid og United har noe hatforhold til hverandre, selv om United-fansen (meg inkludert) med rette misliker klubben sterkt. Det er langt ifra vennskapsklubber, men de er ikke i nærheten av det samme som f.eks. City, Liverpool og Leeds.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet Real Madrid ikke er en hatklubb som City, Pool osv. men vil si at det ikke er så mye "love lost" mellom de. Altså, det blir litt for mye for meg å skjønne at vi skal håpe Ronaldo hjelper Real Madrid massevis til å nå sportslig suksess etter slike kjøp som kan potensielt ødelegger fotball på en måte. Selvfølgelig kan de kjøpe hvem de vil om de har penger, men jeg syns det finnes grenser og hvis ikke de allerede har blitt brutt, så blir de sikkert det i løpet av denne sommeren. Men, forskjellige meninger er det rundt dette temaet og det er helt vanlig det. Selvfølgelig må du ikke mene det samme som Fergie Wis, men prøver bare å illustrere at jeg ser på det slik at han ikke vil at Real skal gjøre det så bra med disse kjøpene som nesten ikke gir klubben de byr til et valg en gang om de skal selge en spiller eller ikke.

Og det med at det var riktige å si før CL-finale, så er jeg rimelig sikker på at han tok med spørsmålet bare for the heck of it. Var jo et "køddeintervju", trengte sikkert ikke å ta med et slikt spørsmål om han hadde tenkt å dra allikevel. Men den andre i April som jeg linket til tidligere hvor han sier Man Utd is the club for me er så utrolig unødvendig. Sitter ved siden av Fergie og sier det, når han i fjor og tidligere i år sa "Only God knows. Anything can happen in the future" osv osv. Da var det ihvertfall klart til meg at han ville dra egentlig, men når jeg hørte f.eks det i April så måtte dette komme som sjokk i dag. Ikke at jeg er er deppa ang. det, men det er frustrerende å bli "lekt" med slik. Kan aldri respektere en slik person, og om noen andre kan, så går det helt greit for meg. :)

Hadde Ronaldo kanskje vært litt slik, så hadde vi hatt den perfekte spilleren. "Alle" vet jo at han evt. kanskje har tenkt å dra tilbake til Barca, men det er måten man gjør det på og utaller seg på som teller. Ronaldo drar fra klubben på en måte jeg finner vanskelig å respektere etter å gi falskt "håp" for absolutt ikke så lenge siden, det etter han køddet med nesten alle som hadde noe med Utd å gjøre i fjor før han igjen fikk massevis av støtte fra United supportere som det han fikk etter han irriterte hele England i VM '06.

Det blir for mye, bare for mye.

Men så er jo Rooney på god vei til å faktisk bli den perfekte (er allerede for meg men :)); får han avslutningene og effektiviteten i gang så blir han jo unstoppable. Manchester United will never die. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Denne spilleren har bidratt med massevis av mål og gitt oss flere ligamesterskap og trofeer. Han har servert lekre detaljer og tatt drakt-salg til nye høyder. Nå har han attpåtil skaffet oss 80 millioner pund (!) til å forsterke laget.

Joda, man kan si ditt og datt om oppførselen hans, og det er klart at han både er oppmerksomhetssyk og fullt klar over egne egenskaper. Men, det minste vi kan gjøre er å ønske han lykke til og takke for hva han har bidratt med..!

Lenke til kommentar
Men, det minste vi kan gjøre er å ønske han lykke til og takke for hva han har bidratt med..!

Eg kan takke for det han har bidratt med. Men å ønske han lykke til i Real Madrid gjør eg ikke. Det er for farlig. :)

Skal bli veldig godt å slippe alt mediastyret rundt Ronaldo neste sesong. Nå drar han, slutt på alle spekulasjoner. Eg tror det har vært forstyrrende både for United og Ronaldo, samt alle de andre i laget som faktisk havner litt i skyggen når en spiller blir så stor stjerne som det Ronaldo er.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Vil Ribery dra fra Tyskland da?

Tja...kommer vel ann på hva Bayern tilbyr han det ;) Jeg har troa på Ribery, en drøm å se i United drakta!

Ser ut som et villdyr! Passert godt sammen med Rooney.

Vi trenger likevel en fløtepus som kan spille høyreving. Denne spilleren må også skyte frispark. Slik har det alltid vært i United. =)

Lenke til kommentar
The Sun faktisk...

De bare sier lønna da, har vel ganske lenge kjent at vi har sendt inn bud på han og fått det akseptert... Tror nok vi ser Valencia neste sesong på OT! Tror han kan slå igjennom, en veldig undervurdert spiller i mine øyne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...