D'Amico Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sjansen for at Ribery spiller for dere neste sesong er ytterst liten, da han selv har sagt flere ganger, at det er uaktuelt for han å spille i England. Der har du grunnen til at jeg blir så happy. Egentlig så har jeg gitt ham opp av de grunnene du nevner, så om vi skulle signere ham vil det komme som en gigantisk positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes det er respektløst og ligner uttalelser av visse andre typer fans. Vær så snill å husk det alle sammen neste gang man beskylder andre supportere for å være helt "annerledes" enn United-supportere er. Det er ikke noe forskjell på oss. Man har alle slags typer supportere i alle lag enten man vil det eller ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sånn, da var den gamle avataren tilbake igjen. Den er jo rå med svart skin! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det kan se ut som Ronaldo har vært klar for Real siden forige sommer. Både Calderon og Ramos uttaler at det hele tiden har fantes en avtale som sier at Ronaldo denne sommeren skulle flytte på seg. Hvis dette stemmer er antageligvis erstattere rett rundt svingen da SAF har hatt god tid på seg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er lov å ha andre meninger. --------- Ribery kommer ikke. Young kan kanskje komme. Agbonlahor ønsker jeg på laget. Vi kan selvfølgelig høre hva Zlatan svarer om vi spør, men jeg tviler på den også. Samme med David Villa, Buffon, Huntelaar. Noen enkeltspiller som kan erstatte Ronaldo tror jeg vi kan glemme. Messi kan kanskje klare oppgaven, men han kommer ikke hit. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvordan vet du dette? Noe slikt er faktisk ikke utenkelig. Tror SAF har stålkontroll. Erstatter er nok på plass snart, eller i alle fall i tankene til sjefen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen enkeltspiller som kan erstatte Ronaldo tror jeg vi kan glemme. Messi kan kanskje klare oppgaven, men han kommer ikke hit. Som lagsmedlem er det mange som kan erstatte han. Å mange som kan erstatte han bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Heldigvis skal vi ikke spille 1on1 Limbeck. Det er flere som kan erstatte Ronaldo. Spissene våre vil antagelig få en god del fler sjanser med en tilrettelegger fremfor en avslutter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det kan se ut som Ronaldo har vært klar for Real siden forige sommer. Både Calderon og Ramos uttaler at det hele tiden har fantes en avtale som sier at Ronaldo denne sommeren skulle flytte på seg. Hvis dette stemmer er antageligvis erstattere rett rundt svingen da SAF har hatt god tid på seg. Dette tror jeg er fullt mulig. På denne måten unngikk SAF/United å tape "krigen" forige sommer og Ronaldo får viljen sin til slutt og United penger. Det har jo i mange måneder vært snakk om at en 75 mill € avtale er i boks fra gode kilder. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får vi inn Ribery samt Huntelaar vil jeg tro vi blir et enda bedre lag enn vi var med Ronaldo / Tevez. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det kan se ut som Ronaldo har vært klar for Real siden forige sommer. Både Calderon og Ramos uttaler at det hele tiden har fantes en avtale som sier at Ronaldo denne sommeren skulle flytte på seg. Hvis dette stemmer er antageligvis erstattere rett rundt svingen da SAF har hatt god tid på seg. Dette tror jeg er fullt mulig. På denne måten unngikk SAF/United å tape "krigen" forige sommer og Ronaldo får viljen sin til slutt og United penger. Det har jo i mange måneder vært snakk om at en 75 mill € avtale er i boks fra gode kilder. Og grunnen til alle løgnene om at Ronaldo blir må da være pga. AON-avtalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Wisbatov, fansen støttet Ronaldo selvom de fleste "hatet" han etter forrige sommeren. Ikke minst etter han "fikk Rooney utvist" i VM 06. I hele år, selvom han pisset på klubben som Points så fint sa. Respekterer du mannen, Cristiano Ronaldo? Jeg er enig i at han har gjort mye for klubben, men du sa du ønsker han det absolutt beste senere i karrieren. Vel, han har nå gått til Real Madrid, to dager etter de kjøpte Kaka til bare noen få mill. mindre enn en latterlig pris. Kjøpelag, noe som er bare ekkelt, tilbake til Galacticos perioden: REAL MADRID. Du vil altså at Ronaldo gjør det kjempebra der, putter 45 mål denne gangen i førstesesongen? Jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og grunnen til alle løgnene om at Ronaldo blir må da være pga. AON-avtalen. Tja, ikke nødvendigvis. Fullt mulig at Ronaldo faktisk ikke ønsker å bli hatet av United-fansen, og derfor vil ha en verdig farvel med årsak i økonomi og ikke syting om hans "drøm". Er sånn jeg har tenkt på det den siste tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er bare en vei etter United, den går nedover. Gleder meg til den dagen Ronaldo sitter på benken til Real Madrid i en Kvartfinale i CL mot United, å vi kan synge Viva Ronaldo for full hals å vise han hva han egentlig hadde. For at vi deretter kan gjalle ut en øredøvende ROONEY, for den mannen er virkelig alt jeg ser etter i en innkjøpt spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er bare en vei etter United, den går nedover. Gleder meg til den dagen Ronaldo sitter på benken til Real Madrid i en Kvartfinale i CL mot United, å vi kan synge Viva Ronaldo for full hals å vise han hva han egentlig hadde. For at vi deretter kan gjalle ut en øredøvende ROONEY, for den mannen er virkelig alt jeg ser etter i en innkjøpt spiller. Kan ikke si noe annet enn at jeg virkelig nøt dette innlegget av deg (for en gangs skyld.. ) Det hadde vært drøm, men tror uheldigvis at Ronaldo starter en slik kamp uansett hvor dårlig form han er i. Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards. Og det om Rooney, kan ikke si noe annet enn at det er så sant. Han er unreal, bare for perfekt. Driter i hvis han bommer på 50 sjanser hver kamp, ingenting kan forandre synet mitt på han. Han blir stor i klubbens historie, STOR. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards. Lurer på hvordan feiringen hans hadde blitt om det hadde skjedd. Ville du vært noe Sporting-lignende eller ville han gitt faen i hvem motstanderen var og tenkt mål er mål? Og Rooney er forøvrig Gud, Allah og Budda på en gang. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg håper vi synger for han uansett om han scorer. Men om han jubler hemningsløst for en scoring mot oss mister jeg all respekt for mannen. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke vil ha noe ondt, for jeg liker han egentlig ikke etter sist sommer. Men han har gitt så mye glede at jeg ikke kan være grinete. Uansett håper jeg han tar en verdig avskjed, å ikke river av seg drit om klubben og manageren som bygde han opp. Å jeg håper Stretford End gir han en bra velkomst om han kommer tilbake til Old Trafford med Real Madrid. Vi har alltid respektert våre gamle spillere så lenge de har respektert oss. Lykke på reisa Ronaldo. Du vil angre på dette. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards. Lurer på hvordan feiringen hans hadde blitt om det hadde skjedd. Ville du vært noe Sporting-lignende eller ville han gitt faen i hvem motstanderen var og tenkt mål er mål? Og Rooney er forøvrig Gud, Allah og Budda på en gang. Jeg tror faktisk ikke han er DUM, så han hadde nok feiret som han gjorde mot Sporting. ("feiret"). Men egentlig så syns jeg måten han feiret mot de ikke var så kult heller. Syns det var litt arrogant og ekkelt, kan heller bare ikke gjøre noe. Tenker på hjemmemålet, skal se om jeg kan finne den. Haha, så sant det med Rooney. Man, tror faktisk jeg hadde vært så deppa om han hadde dratt for en eller annen grunn at jeg ikke hadde klart å tenke på fotball hele sommeren, hvis ikke lengre. Ingen er større enn klubben, men Rooney er close altså! Hyrlen: Jeg ser hva du mener der. Men allerede er han litt irriterende for min del i denne artkkelen, håper bare dette var en litt kort en og at han kommer med LITT fornuft etterhvert om hvor mye han setter pris på Utd supporterne som støttet han så jævlig mye etter VM-fiaskoen osv. Og kan se på en måte at du ikke vil ha noe ondt, men at du sier han vil angre på det betyr jo at karrieren går nedover, så er noe slikt jeg ser på det og. Ønsker ham egentlig ikke noe lykke til i Real eller noe, og syns ikke det så stygt. Endret 11. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards. Og Rooney er forøvrig Gud, Allah og Budda på en gang. Hvis Rooney er det for Man United, kan dere da forestille dere og klare å se hva Gerrard er for Liverpool fansen? Local Lad som sier nei til dobling av Lønn for å gå fra et lag som "aldri vinner" til Chelsea med stjernegalleri? Slike spillere blir det bare færre og færre av. Sykt at ikke folk gir slike utøvere kred i en bransje som for mange virker "laget" av penger. Når jeg så tenker på at Maldini blir buet ut i sin siste kamp på San Siro. Maldini sin karriere får Rooney og Gerrard til å se ut som overgangs horer. Passe sykt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Scorer han mot Utd, da tror jeg selvskade hadde vært on the cards. Og Rooney er forøvrig Gud, Allah og Budda på en gang. Hvis Rooney er det for Man United, kan dere da forestille dere og klare å se hva Gerrard er for Liverpool fansen? Local Lad som sier nei til dobling av Lønn for å gå fra et lag som "aldri vinner" til Chelsea med stjernegalleri? Slike spillere blir det bare færre og færre av. Sykt at ikke folk gir slike utøvere kred i en bransje som for mange virker "laget" av penger. Når jeg så tenker på at Maldini blir buet ut i sin siste kamp på San Siro. Maldini sin karriere får Rooney og Gerrard til å se ut som overgangs horer. Passe sykt. Ja, jeg kan forestille meg hvor stor Gerrard er for dere. Er det ikke bare herlig? (ingen sarkasme her, 100% seriøst) Men hvis Gerrard er det for dere, tenk Scholesy som faktisk ER fra Salford, så local han og. Ganske likt der. Ah man, elsker de lojale spillerne vi har. Btw, han ble ikke "buet ut i sin siste kamp på San Siro". Man kan ikke si det. NOEN IDIOTER buet han ut pga. noen uttallelser Maldini hadde til media en gang, og sa at han var ingenting iforhold til en gamlekaptein. Endret 11. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå