banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hvor mange United-supportere hadde byttet Nani mot Babel? Filmen? https://dvdsorce.ipower.com/store/images/P/Babel-01.jpg Heller filmen enn spilleren ja Blu-Ray-spilleren? (I dag er det lov å ha sær humor. We're rich!) Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 12. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen andre som synse det kommer noen mildt sag rare sammenligninger i denne artikkelen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Først må vi få unnagjort noen sitater: Foster eller Buffon. Om vi satser på Foster så er det jo greit, men å kjøpe en av disse jallakeeperene jeg aldri har hørt om (kategori Akinfeev, Adler, Lloris, Assman) for å bruke to år på at de skal bli varme i trøya, også ytterligere fem på å nå VDS' nivå, da kan vi heller bruke penger på Buffon. Han har minst fem år på topp igjen. Bare fordi du ikke har hørt om dem betyr ikke at de er jallakeepere. De er keepere som allerede holder ufattelig høy klasse i henholdvis CSKA Moskva, Bayer Leverkusen og Lyon, alle store klubber der de står fast. De er alle bedre enn Foster, og kan sannsynligvis erstatte VDS mye bedre enn Foster. "Flott han skal dra, få han vekk" Det er respektløst som FAEN. Forskjellen er at Tevez har veldig lyst å spille for Utd og elsker supporterne. Ronaldo lyver til supporterne og klubben og er sutrete på BANEN. Tevez gir alt for oss og har gjort det mye for oss (det har Ronaldo og, sagt det selv). Ronaldo sa en dag før CL finalen at han blir, "don't worry". Og har sagt masse forskjellig som han tydeligvis ikke mener om klubben og går inn og ber etter transfer request. Takk til Ronaldo for alt du gjorde, men for en drittsekk og løgner du er. Håper karrieren din herifra går ned og at du bare blir "en av de" hos Real. Dette er egentlig oppsummeringen min og. Lovely, Points. Er det ikke respektløst å snakke om Ronaldo som du gjør? Jeg ser iallefall det på det som mye mer respektløst enn det Hyrlen sier om Tevez. "elsker supporterene" give me a break! Det ser ut som fyren er på vei til City, fordi han har lyst til å bli boende i England. Det er etter min mening uakseptabelt uansett om United vil ha deg eller ikke hvis du elsker supporterene. Han har også klaget på spilletid. Respektløst av Tevez. Du snakker om Ronaldo som om han ikke har gitt oss noe, og kaller han illojal. Ronaldo har gitt alt for oss, og har vært mye viktigere enn Tevez som mangler evnene til å spille for et storlag i England. Vi kunne fint ha klart oss med en annen spiss til samme prislapp som Tevez. Ronaldo kan ikke åpenlyst gå ut å si at han ønsker å dra fra United. Jeg synes det var fint at han roet ned ryktene i sesonginnspurten. Helt utenkelig for meg at Real plutselig har £80M som de bare kan overføre i sin helhet til United, samtidig som de har den overgangssummen for Kaka. Blir nok over et par år ja. De er eid av staten, de kan så å si bla opp med hva de vil. Eneste forskjellen kan bli høyere skatter i Spania Mye billigere når det kommer til skatt i Spania, spesielt etter at det ble skatteforandringer i England. Sånn da var vi ferdig med quotes __________________________________________________ Da begynner jeg med mine egne synspunket: Ronaldo drar, takk for alt. Det er etter min mening bare fint at Ronaldo forsvinner for lagets sin del. Vi har vært bygd rundt en enkeltspiller alt for lenge nå, og det har nesten gått til det punktet der vi er/var like avhengig av Ronaldo til å score mål som vi var med Ruud. Det vil bare styrke laget vårt hvis vi ikke er like avhengig av en enkeltspiller som det vi er nå. Vi må selvsagt få spillere som skal komme å erstatte han, men alt i alt så må vi se oss selv fornøyde når vi får rundt £80M. Samtidig ønsker jeg gutten fra Madeira alt godt i Madrid. Det er kanskje vanskelig å skjønne for oss, men han er fra Portugal været der er varmt og godt. Jeg vet ikke om alle her vet hvordan været er i Manchester, men det er langt fra godt store deler av tiden . Han har sikkert lenge ønsket å drømt om å få spille for verdens mestvinnende klubb, hans favoritt klubb, Real Madrid. Vi bor i et land der alle er anglofile, og mange drømmer om å spille i England. I Portugal drømmer de om å spille i Spania og Italia. Han roet ryktene før finalen med en video der han sa at han trivdes og ville bli. Hvordan vet vi forresten at det ikke er sannheten? En fra Glazer familien sa det var Ferguson som godtok budet, og vi vet ikke om denne overgangen er presset frem av Ronaldo. Man kan meget godt ha det fint i en klubb og ikke ha noe imot å bli der, men så skifte klubb hvis klubben din aksepterer et bud fra favorittklubben din. Jeg håper han får en fin karriere i Real Madrid, og blir en legende. Jeg ønsker han suksess. Han hjalp oss å vinne flere trofeèr og har vært utrolig viktig for oss. Erstattere Jeg ser for meg et transferbudsjett på £100M i sommer, og jeg vet selvsagt ikke hva Ferguson ønsker å få inn, men jeg vet hva jeg ønsker å få inn. Først og fremst må vi få styrket kantene våre med nye vinger. Jeg vil helst se en eller to vinger inn. På min ønskeliste står først og fremst den ene og suverene Arjen Robben på førsteplassen nettopp fordi han etter min mening er verdens beste kantspiller når han er i form, og problemet ligger vel i at han er skadet for ofte, men jeg har troen på at skadeplagene kan ta slutt. Ribery er jo også en jeg kunne ønsket meg til klubben, men han har sagt at han ikke vil til England, og hvis han ikke vil så får vi han ikke. Vi har jo blitt linket til Valencia, men jeg tviler på at han er all verden. Young er en spiller jeg fint kunne tenkt meg. Scholes synger på siste vers og det samme gjør Giggs, Hargreaves er skadet og det ser ut som vi kanskje burde hentet en spiller til sentralt. I og med at vi sliter både på kantene, topp og sentralt ville jeg da sett på en spiller som jeg ser på som en av de fremste i verden, nettopp Rafael Van Der Vaart. Han kan spille tilbaketrukken spiss, sentralt og på kanten, dessuten kan vi nok få han relativt billig. På topp er det KJH som gjelder for min egen del. Jeg elsker Zlatan, men han er for dyr, og dessuten kan jeg se for meg mer overgangsdrama til neste år hvis vi henter han. Når det gjelder Perez så er mannen unik. Han gjør en jobb Calderon har prøvd å gjøre lenge på noen få dager med Kaka og Ronaldo. Det ble litt langt, men jeg håper noen gidder å lese det Jeg vil ha svar og diskusjon igjen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 @Wisbatov: Jeg så landskamp i går og tok meg i å tenke at VDV hadde vært bra for United, men så tok jeg meg i å tenke: Mannen briljerer mot Norge, det er ikke nødvendigvis bevis på kvalitet. Jeg ser generelt veldig lite fotball annet enn engelsk og litt norsk, så spillere utenfor england vet jeg ikke all verden om. Jeg håper på Young. Engelsk, ung, god og en skikkelig atletisk hann-neger . Tror Fergie kan få ham til å prestere jevnt bra. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Problemet mitt er at jeg ikke forstår hvordan Manchester United fans kan si noe sånt. Manchester United hatere i komentarene i Dagbladet kanskje, men ikke her. Nani er ingenting å spare på? Her støtter vi Manchester United spillere altså. Står skikkelig bak laget. Er det slik fans skal oppføre seg? Slutt med det svasi-tullet ditt. Du oppfører deg som du er medlem av Smiths Venner. Alle skal være venner og snille mot hverandre! Greit Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Van Der Vaart gjorde det enormt godt i Hamburg og er en herlig spiller, og selv om det å prestere mot Norge ikke gjør deg til all verden så presterer han stort sett alltid godt, og man trenger ikke å se lenger tilbake enn til EM for å se hvilken klasse han innehar. I Real Madrid har han av en eller annen grunn måtte sitte på benken, men han har absolutt evnene til å kunne styre midtbanen i United og finne en spiller gang på gang. Prisen er nok ikke så fryktelig fæl eller så jeg sier løp og kjøp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Problemet mitt er at jeg ikke forstår hvordan Manchester United fans kan si noe sånt. Manchester United hatere i komentarene i Dagbladet kanskje, men ikke her. Nani er ingenting å spare på? Her støtter vi Manchester United spillere altså. Står skikkelig bak laget. Er det slik fans skal oppføre seg? Slutt med det svasi-tullet ditt. Du oppfører deg som du er medlem av Smiths Venner. Alle skal være venner og snille mot hverandre! Greit Aha. Så hvis man vil ha en spiller solgt, så støtter man ikke klubben? Imponerende tankegang Limbeck, tar av meg hatten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bare fordi du ikke har hørt om dem betyr ikke at de er jallakeepere. De er keepere som allerede holder ufattelig høy klasse i henholdvis CSKA Moskva, Bayer Leverkusen og Lyon, alle store klubber der de står fast. De er alle bedre enn Foster, og kan sannsynligvis erstatte VDS mye bedre enn Foster. Vi har ingen garanti for at noen av de kan hevde seg i United. I tillegg er Foster engelsk, og trenger ikke like mange år på å lære seg språket, kommunikasjon og sammarbeid med forsvaret. For min del er det Buffon eller Foster. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er enig i at Nani burde selges Hvorfor det? Etter èn dårlig sesong? Nani hadde flest assists for oss sesongen 07/08. Han har ferdighetene, det han mangler sitter mellom hodet - det kommer nok snart. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen andre som synse det kommer noen mildt sag rare sammenligninger i denne artikkelen? Nei, men jeg begynner å bli lei av å lese fra "United-fans" ting som "regner med at Ribery er i boks". Ellers fant jeg ikke mange sammenligninger der må jeg si. Meningsyttring under: Nani - Glad for at Ronaldo drar PSV positive over potential Nani exit Diskusjon.no user instists squad can cope without Nani. (( u c wut i did thar? )) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg håper på Young. Engelsk, ung, god og en skikkelig atletisk hann-neger . Tror Fergie kan få ham til å prestere jevnt bra. Er litt der jeg også, mye heller Young enn Valencia for min del. Van Der Vaart er jo en strålende spiller, men da hadde jeg heller tatt Joao Moutinho hvis vi skal ha inn en mann på den plassen, men føler ikke at vi trenger det heller, sentralt så renner det over av spillere snart. Kantspiller og spiss også noen tallenter så er mye gjort Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er litt skummelt å se at La Liga når har Kaká, Ronaldo og Messi. Tre av topp 5 i verden, etter min mening. Uansett så er jeg egentlig litt lettet over at Ronaldo endelig pakker sekken og drar. Godt å få det unna så tidlig så vi slipper alle ryktene i media. Pengene vi får gjør bare det hele mer verdt det. Fergie viser også igjen at han ikke tolererer å se spillere sette seg selv høyere enn klubben, selv om spilleren er (en av?) verdens beste, noe det står respekt av. Good riddance, tror vi tjener på dette i det lange løp. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes ikke Kaka har gjort noe som forsvarer at han er topp 5 i verden. Kanskje topp 5 i Serie A. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes ikke Kaka har gjort noe som forsvarer at han er topp 5 i verden. Kanskje topp 5 i Serie A. Hmm, han voldtok hvertfall United-forsvaret for et par sesonger siden. Mer enn det har egentlig ikke jeg sett, men mistenker at han har litt for stort navn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Aha. Så hvis man vil ha en spiller solgt, så støtter man ikke klubben? Imponerende tankegang Limbeck, tar av meg hatten. Du kaller det å bli kvitt Ronaldo, Tevez og Nani, en fest. Jeg synes det er respektløst og ligner uttalelser av visse andre typer fans. Endret 11. juni 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) coccamocca skrev dette i Ribery-tråden: Bra du har laget en egen tråd. Snart kan moderatorene flytte spilleren opp til gruppen / tråden 'Manchester United' - 'spillere og ledere'. Endret 11. juni 2009 av Points Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jævlig nice å bli kvitt vår sytepave numero uno. Da er det bare Tevez igjen (som er på vei ut), og vips så er vi nesten helt sytefrie. Får vi Ribery kommer jeg mest sannsynlig til å ligge i koma ett par dager, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jævlig nice å bli kvitt vår sytepave numero uno. Da er det bare Tevez igjen (som er på vei ut), og vips så er vi nesten helt sytefrie. Får vi Ribery kommer jeg mest sannsynlig til å ligge i koma ett par dager, men det er verdt det. Sjansen for at Ribery spiller for dere neste sesong er ytterst liten, da han selv har sagt flere ganger, at det er uaktuelt for han å spille i England. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jævlig nice å bli kvitt vår sytepave numero uno. Da er det bare Tevez igjen (som er på vei ut), og vips så er vi nesten helt sytefrie. Får vi Ribery kommer jeg mest sannsynlig til å ligge i koma ett par dager, men det er verdt det. Sjansen for at Ribery spiller for dere neste sesong er ytterst liten, da han selv har sagt flere ganger, at det er uaktuelt for han å spille i England. Sjansen for at Ronaldo skulle til Real var veldig liten, han sa jo at han ville bli! Ronaldos nye flamme! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Aha. Så hvis man vil ha en spiller solgt, så støtter man ikke klubben? Imponerende tankegang Limbeck, tar av meg hatten. Du kaller det å bli kvitt Ronaldo, Tevez og Nani, en fest. Jeg synes det er respektløst og ligner uttalelser av visse andre typer fans. Ikke vær så høytidelig. Det er en fest for laget, å det er positivt at vi får ut spillere som ikke lenger tjener en misjon. Ronaldo tjener vi en drøss med penger på, i tillegg var tålmodigheten tynn når det gjaldt han. Tevez, syter og bærer seg over lite spilletid når han spiller ræva. Nani, vel han er ikke god nok per dags dato. Jeg vil å kalle det utelukkende positivt, om man ser vekk fra enkelte melankolske grunner. Vi er fotball-supportere, ikke buddhister. Jeg forbeholder meg retten til å klage og syte over spillere jeg føler ikke er god nok. Det er ikke som at vi angriper Nani/Tevez som person. Vi er ute etter det beste for laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå